Dan moet je bij Jaap zijn!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:33 schreef scanman01 het volgende:
Ik luister liever naar een potje schaken dan dat ongelooflijk gezwets van Brian.
Ben toch echt benieuwd hoe ze - redactie - deze ongelofelijke bullshit, gaan uitzenden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Is hier IEMAND die het begrijpt ? Melden graag. Ben met een onderzoek bezig.![]()
Amanda is een spelletje voor Huub.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:36 schreef robert2006 het volgende:
wedden dat het uiteindelijk weer goed komt tussen amanda en brian, binnen een paar dagen zitten ze weer te krikken, huub is gewoon een spelletje voor amanda
Ja, konijnentraining, gatverdamme.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:38 schreef Marrije het volgende:
Brian: de vraag is eigenlijk: gaan we na het sushi eten nog trainen?
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream onquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef heracles het volgende:
Godsamme ik wil dat Brian en Amanda mekaar haten en dat Amanda en Huub een stelletje worden
Dat ligt vanavond gewoon weer bij/op elkaar in bed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:39 schreef demins het volgende:
Het gesprek is niet voor niks geweest...
[[url=http://xs513.xs.to/xs513/07096/ScreenShot011.jpg]afbeelding][/url]
Zijn username heeft volgens mij niks met de voetbalclub te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream on
Sterker nog, ik denk dat die kans groter is...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Borga het volgende:
[..]
en dat Heracles de champions league gaat winnen......Dream on
Amoebe of geen amoebe, that's the question.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat ligt vanavond gewoon weer bij/op elkaar in bed.
Konijnentraining ja, het is al weer een paar dagen geleden, duhhhhhhhh.......... er moet weer geoefend worden!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, konijnentraining, gatverdamme.
Volgens mij hoopt 90% op Fok hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef scanman01 het volgende:
Als Amanda vanavond weer lekker bij Huub gaat zitten, dan weten we dat ze zich geen zak heeft aangetrokken van Brian's gezeik.
Nou eh, das not the question, das zo klaar als een klontjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amoebe of geen amoebe, that's the question.
Alles komt vanzelf voor haar ,ik ga zitten en er komt eten, ga in de kapperstoel zitten en ik heb haar (alhoewel) en ik ga liggen en ik heb ...PIEPquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:41 schreef beequeen het volgende:
Zwaar glas he Snollie, daar heb je echt 2 handen voor nodig.![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Als Amanda Brain niet zo ver krijgt, als zij wil, gaat zij naar Huub, maar als het te lang duurt gaat zij weer terug naar haar verkrachter. Is normaal bij vrouwen die mishandelt worden.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou eh, das not the question, das zo klaar als een klontje![]()
God zal trots zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:45 schreef Dark het volgende:
Dank je wel voor deze heerlijke sushi, eindelijk!
NEPtunis ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |