Ik heb daar nog wel een proeftubetje van voor de liefhebber...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand ervaring met die bruinende gezichtscreme voor mannen van Nivea?
Dat spul zit echt in een mini-tube cq potje en kost fucking ¤ 9,-..
Iets te veel om zomaar te proberen..
Probeer anders die van de h&m eens, kost 3,90 voor een flinke tube. Ik heb m zelf nog niet op mn gezicht geprobeerd. Staat overigens niet op de tube of ie alleen voor je lijf is of ook voor het gezicht. Maar aangezien het nogal zacht spul is (niet agressief bedoel ik) denk ik dat het toch wel kan.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand ervaring met die bruinende gezichtscreme voor mannen van Nivea?
Dat spul zit echt in een mini-tube cq potje en kost fucking ¤ 9,-..
Iets te veel om zomaar te proberen..
Kan die via de post verstuurd?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een proeftubetje van voor de liefhebber...
Ja past er wel door denk ik! PM me maarquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan die via de post verstuurd?
Dan ga ik je zo ff PM'n over m'n adres en waar de porto-kosten naartoe moeten.
Ik wil niet perse bruin zijn, maar ik krijg al mn hele leven te horen dat ik zo bleekjes ben. Aangezien dat gewoon mn huid is en ik niet bleek wil zijn, lijkt het me gewoon fijner om een kleurtje te hebben.quote:
Hier idem. Ik heb huidtype 1. Zie daardoor erg bleek. Met een tintje zie ik er gewoon beter uit. Zodanig dat niet iedereen aan me vraagt of ik ziek ben. Plus een kleurtje maakt ook dat je slanker oogt en dat je contouren mooier zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef buutvrij het volgende:
[..]
Ik wil niet perse bruin zijn, maar ik krijg al mn hele leven te horen dat ik zo bleekjes ben. Aangezien dat gewoon mn huid is en ik niet bleek wil zijn, lijkt het me gewoon fijner om een kleurtje te hebben.
Haha, precies. Word zelf zo moe van mensen die vragen of ik ziek ben en dat ik 'eens in de zon moet gaan zitten'. Nou daar word ik niet bepaald snel bruin van. Dan maar zoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier idem. Ik heb huidtype 1. Zie daardoor erg bleek. Met een tintje zie ik er gewoon beter uit. Zodanig dat niet iedereen aan me vraagt of ik ziek ben. Plus een kleurtje maakt ook dat je slanker oogt en dat je contouren mooier zijn.
(vraag dat maar aan bodybuilders)
Het gekke is omdat ik een half surinaamse/antiliaanse (zijn we nog niet uit) vader had zou je zeggen dat ik meteen een lekker kleurtje krijg.quote:
Binnenkort krijg ik een tubetje opgestuurd, daarna zal ik wel laten weten hoe hij bevallen is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Iemand al de nieuwe nivea for men summerlook geprobeerd?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef Latz het volgende:
ik heb met iets teveel zelfvertrouwen gesmeert, en zie er nu uit als een neger.![]()
jahoor, ik heb daar tissues gekocht. werkt op zich best lekker alleen wel goed overal smeren, dus ook de hals en decolleté. twee tissues is ¤ 0.69 en wat je met 1 tissue doet blijft ongeveer drie dagen zitten. dit i.c.m. met de bodylotion werkt best goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef Syrena het volgende:
Had Kruidvat nou ook een creme-pje voor het gezicht? Of alleen bodylotion?
Volgens mij heb jij het over zelfbruiner nu...Dit topic gaat over producten zoals bodylotins en dagcremes die je geleidelijk aan een tintje geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor, ik heb daar tissues gekocht. werkt op zich best lekker alleen wel goed overal smeren, dus ook de hals en decolleté. twee tissues is ¤ 0.69 en wat je met 1 tissue doet blijft ongeveer drie dagen zitten. dit i.c.m. met de bodylotion werkt best goed
de tissues wel, de bodylotion doet het geleidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over zelfbruiner nu...Dit topic gaat over producten zoals bodylotins en dagcremes die je geleidelijk aan een tintje geven.
Maar Kruidvat heeft van het eigen merk wel 2 bodylotions a la Dove Sunshine hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef koningin-winvis het volgende:
Van Kruidvat eigen merk is er alleen de notenmelk ja, voor 't lichaam. Kruidvat eigen merk heeft geen bruinende gezichtscreme! De gezichtscreme is er van (die ik zo uit m'n hoofd weet) Nivea, Dove, Olaz, L'oreal & Garnier.![]()
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Matr het volgende:
Weet iemand of je ook moedervlekken erbij kan krijgen van die lotions?
Ja, die zelfbruinende lotion in die bruine fles zit al heel lang in 't assortiment. Die van satine is er nog niet zo lang...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van het eigen merk wel 2 bodylotions a la Dove Sunshine hoor.
[afbeelding]
De eerste twee flessen linksboven.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn Nutribronze Drama (na 1 keer smeren)
[afbeelding]
Volgens mij heb ik iets fout gedaan!
![]()
hoe werkt het dan precies? is het in principe gewoon een laagje verf die je aanbrengt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef Larissa het volgende:
Want het heeft weinig met pigment te maken...
Ja, je moet wel echt tot je haargrens smeren hoor en vergeet ook je oren niet en net achter je oor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn Nutribronze Drama (na 1 keer smeren)
[afbeelding]
Volgens mij heb ik iets fout gedaan!
![]()
das inderdaad heel wat anders....quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt het nu over bruiningscremes maar het topic gaat over bodylotions.
Niet. Dit topic gaat over BRUINENDE bodylotions. En ik denk dat iedereen wel snapt wat er bedoeld wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt het nu over bruiningscremes maar het topic gaat over bodylotions.
Wat een kutreactie.quote:Wat een kutpoll.
Alsof iemand de kwaliteit weet van al die verschillende merken
Right, 11 verschillendequote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een kutreactie.
Alsof er geen mensen zijn die meerdere creme's / bodylotions hebben gebruikt. En als je het niet weet dan vul je het toch niet in?![]()
Definieer 'chemisch'.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef mercurial3 het volgende:
is dat niet allemaal chemische troep?
Vast wel. Maar het resultaat van Dove bruiningsbodylotion is echt mooi en geeft niet dat onnatuurlijke effect van de ouderwetse bruiningscremes. Bovendien: als het een keer te donker is of ongelijk is het er na een week weer af.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef mercurial3 het volgende:
is dat niet allemaal chemische troep?
Ik heb wel gestemd trouwens hoor, maar daat het ff duidelijk is dat ik hiet niet over cremes heb.quote:Op maandag 9 april 2007 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn god wat een reacties zeg. Anders neem je dit allemaal heel serieus, skippybal.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aventura, hij is binnen, maar kwas heel het weekend weg, dus binnenkort hoor je meer.
Nope, Alleen door het transpireren had ik onder mn borsten een iets donkere streep. Die na een keer goed wrijven met een handdoek zo goed als weg was. Misschien dat dat spul uit je huid 'komt' door het transpireren?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:14 schreef Sammetje het volgende:
Het is stilletjes....wellicht omdat de creme niet meer nodig was na een zonnig weekend![]()
Wat ik me dus afvraag.....vlekt het niet nu je echt in de zon gaat zitten? Iemand ervaring mee?
Oh my! En ik me maar afvragen waarom het juist fout ging aan de onderkant van mijn benen.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Maar weer een tvp. Hie rnog steeds een tevreden smeerder met Dove. Hoewel, heb 1 keer de fout gemaakt om na het smeren kniekousjes aan te trekken... dat gaf geen charmant effectMaar normaal gesproken bij goed smeren geeft het een schitterend egaal, vlekkeloos effect bij mij.
Daar heb ik eigenlijk nog nooit last van gehad. Ik blijf altijd nog even doormasseren als ik het idee heb dat alles is uitgesmeerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:22 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb diezelfde van Dove, nu twee keer gesmeerd. Ik dacht dat ik heel precies was, maar ik heb wel een paar lichtere strepen over één kuit.
Ik heb het gekocht.. eerst getest met het proefdingetje uit de Veronica gids.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |