das inderdaad heel wat anders....quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt het nu over bruiningscremes maar het topic gaat over bodylotions.
Niet. Dit topic gaat over BRUINENDE bodylotions. En ik denk dat iedereen wel snapt wat er bedoeld wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 22:10 schreef Larissa het volgende:
Jij hebt het nu over bruiningscremes maar het topic gaat over bodylotions.
Wat een kutreactie.quote:Wat een kutpoll.
Alsof iemand de kwaliteit weet van al die verschillende merken
Right, 11 verschillendequote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wat een kutreactie.
Alsof er geen mensen zijn die meerdere creme's / bodylotions hebben gebruikt. En als je het niet weet dan vul je het toch niet in?![]()
Definieer 'chemisch'.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef mercurial3 het volgende:
is dat niet allemaal chemische troep?
Vast wel. Maar het resultaat van Dove bruiningsbodylotion is echt mooi en geeft niet dat onnatuurlijke effect van de ouderwetse bruiningscremes. Bovendien: als het een keer te donker is of ongelijk is het er na een week weer af.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef mercurial3 het volgende:
is dat niet allemaal chemische troep?
Ik heb wel gestemd trouwens hoor, maar daat het ff duidelijk is dat ik hiet niet over cremes heb.quote:Op maandag 9 april 2007 23:38 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mijn god wat een reacties zeg. Anders neem je dit allemaal heel serieus, skippybal.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Aventura, hij is binnen, maar kwas heel het weekend weg, dus binnenkort hoor je meer.
Nope, Alleen door het transpireren had ik onder mn borsten een iets donkere streep. Die na een keer goed wrijven met een handdoek zo goed als weg was. Misschien dat dat spul uit je huid 'komt' door het transpireren?quote:Op woensdag 18 april 2007 08:14 schreef Sammetje het volgende:
Het is stilletjes....wellicht omdat de creme niet meer nodig was na een zonnig weekend![]()
Wat ik me dus afvraag.....vlekt het niet nu je echt in de zon gaat zitten? Iemand ervaring mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |