Aha, wat een verneukeratieve naam! Ik vond het al frappant ...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:52 schreef Wakey het volgende:
Nee bebe is gewoon een duits merk. In Duitsland was het zelfs een van de eerste merken die met een betaalbare 'licht bruinende bodylotion/creme' kwam - al lang voordat Dove en Nivea zich daarmee bezighielden.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:44 schreef Serendips het volgende:
Beste Sanni,
Als ik even voor mezelf mag spreken dan smeer ik wel eens met dat spul omdat ik net iets bruiner ben dan mijn normale kleur, en dat is melkwit. Het is gewoon om er iets gezonder uit te zien.
Zonnebanken is heel slecht voor je huid, ik heb geen zin om op mijn veertigste met een perkamenten kop rond te wandelen.
Doutzen is prachtig, maar ik heb niet de illlusie dat ik haar kleur zal krijgen uit een flesje.
dat vraag ik me ook af... als er zoveel witte mensen blij zijn met hun kleurtje, waar maar je je dan druk om?quote:Waarom maak je je eigenlijk zo druk?
Dove heeft wel gezichtscreme hoor! Ik heb hem laatst bij de AH gekocht.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef -Rebelle het volgende:
Ik denk dat ik ze allebei ga kopen. Alleen dove heeft geen gezichtscreme dus ik denk dat het nivea, l'oreal of olaz wordt.
Ik smeer mijn gezichtscreme (van Nivea) ook op mijn hals en een deel van mn decolleté, dat doe ik sowieso altijd met gezichtscremes. Daarbij is het niet zo dat je ineens een giga-kleurverschil ziet, dus geen streep op de plek waar je stopt met smeren, althans, dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:04 schreef -Rebelle het volgende:
Sanni wat ben jij een debiel. Alsof je als je wat bruiner wilt worden, meteen op een bepaald model wilt lijken. En als je wit bent zie je er ook nog niet meteen Scandinavisch uit.
OT. Is het niet zo dat als je een bodylotion koopt, je er dan eigenlijk ook een gezichtscreme bij moet kopen? (Tenzij je een kleurverschil hebt) Want anders zie je toch zo'n lijn zitten bij je nek?
Ik denk dat ik ze allebei ga kopen. Alleen dove heeft geen gezichtscreme dus ik denk dat het nivea, l'oreal of olaz wordt.
Ik zag de dove gezichtscreme voor 11/12 euro (50 ml), terwijl die van nivea 8/9 euro kostte voor 100ml, dus toen heb ik die maar gekozenquote:
In verhouding met de bodylotion wel. Die smeerde ik er eerst nl. op, maar ik vond dat toch geen lekker idee.quote:Op woensdag 28 maart 2007 22:29 schreef Aventura het volgende:
En dat is duur? Een gewone dagcreme kost dat toch ook? Minimaal...
Misschien niet t goede topic hiervoor, maar vertelquote:Op zondag 1 april 2007 21:32 schreef Yuki het volgende:
uiteraard heb ik t niet in 1 keer 3 keer opgesmeerd... 3 ochtenden achter elkaar, na het douchen.
heb me er ook niet extreem mee ingevet.. gewoon zoals je normaal een bodylotion opsmeerd. niet TE weinig natuurlijk, t moest wel overal komen
magoed, t ergste is er wel af nu (na een lekkere huisgemaakte scrub vanochtend) dus ik liep er gewoon mooi bij op stijldansen
nou, ff snel danquote:Op zondag 1 april 2007 22:24 schreef Ri-Klain het volgende:
[..]
Misschien niet t goede topic hiervoor, maar vertel![]()
met zout en gezichtscreme kan ookquote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
nou, ff snel dan
men neme:
3 eetlepels honing
een klein scheutje plantaardige olie (kan gewoon de zonnebloem-/olijfolie zijn waarin je ook je vlees bakt)
6-8 theelepels kristalsuiker
een klein scheutje warm water
roer door elkaar tot je een stevige, maar wel smeerbare massa hebt
stap onder de douche, maak je huid nat, smeer je helemaal in, even goed masseren... et voila! een babyzacht huidje!
hierna insmeren met een lekkere bodylotion en je dag kan niet meer stuk!
enjoy!
Ik weet niet waarom,maar ik moest bij dit stukje ineens denken aan sla-dressing!quote:Op maandag 2 april 2007 08:49 schreef Yuki het volgende:
men neme:
3 eetlepels honing
een klein scheutje plantaardige olie (kan gewoon de zonnebloem-/olijfolie zijn waarin je ook je vlees bakt)
6-8 theelepels kristalsuiker
een klein scheutje warm water
enjoy!
Hoe lang duurt zoiets dan?quote:Op maandag 2 april 2007 20:58 schreef KinkyGiraf het volgende:
Heb die Dove gekocht die naar citroen ruikt en na 2 dagen zijn mijn benen echt zomer-bruin. Maar dat zal ook wel komen omdat ik die voor normale-donkere huid heb gekocht en ik zelf blank ben en ook niet extreem bruin word in de zomer. Ik dacht eigenlijk dat ik bodylotion had gekocht maar kwam er op tijd achter dat het dus bruiningscréme is. Ik vind het vooral fijn dat ie niet stinkt (dat doet die van de Etos wel). Het is niet iets wat ik 5 dagen achter elkaar opsmeer want dan ben ik echt té bruin. Wel lastig om geen vlekken te krijgen aangezien je huid op sommige plekken gewoon iets dikker is.
Duurt wel lang trouwens voordat het is ingetrokken...
BTW als je wil voorkomen dat het heel oranje wordt: kijk in de ingrdiënten of er geen caroteen (wortelextract) in zit!)
Hm, ik kwam gisteravond iets tegen dat ik van de zomer al had gekocht, een knaloranje fles van Dove.. is om de kleur vast te houden, maar bevat ook dat beta-caroteen.. ik denk dat ik die fles maar niet ga gebruiken.quote:Op maandag 2 april 2007 22:24 schreef Larissa het volgende:
Ik wist niet dat ze ook nog een aparte bruiningscreme van Dove hadden? Ik heb dus de bodylotion voor de lichte huid en daar zag ik pas een beetje resultaat na een keer of 5 smeren.
Na een keer of 5? Ik heb m 2x opgedaan en zag al duidelijk verschil hoor! Deze ruikt overigens ook heel lekker, niet die vieze typische bruiningsluchtquote:Op dinsdag 3 april 2007 10:30 schreef Larissa het volgende:
Heb je deze dan ook al voor de lichte huid van Dove geprobeerd? Je ziet pas na een keer of 5 effect, maar er zit geen caroteen in en de kleur wordt op een lichte huid heel natuurlijk!
[afbeelding]
Er is ook een gezichtscreme van.
Voordat je bruin wordt?quote:
ja hoor, geen probleemquote:Op donderdag 5 april 2007 00:53 schreef stijgende_ster het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik ben geen die-hard-bodylotion-smeerder, maar kan ik ook 2 keer per dag smeren? Ik heb dat Dovespul.
ik ben zelf ook echt ontzettend wit, en gebruik nu een tijdje dove voor lichte tot normale huid. ziet er helemaal niet nep uit hoorquote:Op donderdag 5 april 2007 02:51 schreef buutvrij het volgende:
Ik ben van mezelf erg wit, en wil dit wel proberen maar ben bang dat het er dan zo nep uitziet. Dus waarmee hebben jullie nou de beste ervaringen?
Ik probeer alleen de binnenkant van mijn handen te wassen.quote:Op woensdag 4 april 2007 23:11 schreef Ri-Klain het volgende:
Hoe doen jullie eigenlijk je handen?
Als je je armen doet, en je handen niet, heb je van die witte klauwtjes aan bruine armenMaar ja, je moet je handen wel wassen aan de binnenkant en bij je nagels enzo, maar dan is de rest ook weg
![]()
Werkt erg goed,zeker als je ervoor naar de zonnebank bent geweest (dubbelop-effect).quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Iemand ervaring met die bruinende gezichtscreme voor mannen van Nivea?
Dat spul zit echt in een mini-tube cq potje en kost fucking ¤ 9,-..
Iets te veel om zomaar te proberen..
Ik heb daar nog wel een proeftubetje van voor de liefhebber...quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Probeer anders die van de h&m eens, kost 3,90 voor een flinke tube. Ik heb m zelf nog niet op mn gezicht geprobeerd. Staat overigens niet op de tube of ie alleen voor je lijf is of ook voor het gezicht. Maar aangezien het nogal zacht spul is (niet agressief bedoel ik) denk ik dat het toch wel kan.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:04 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan die via de post verstuurd?quote:Op donderdag 5 april 2007 09:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb daar nog wel een proeftubetje van voor de liefhebber...
Ja past er wel door denk ik! PM me maarquote:Op donderdag 5 april 2007 09:30 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Kan die via de post verstuurd?
Dan ga ik je zo ff PM'n over m'n adres en waar de porto-kosten naartoe moeten.
Ik wil niet perse bruin zijn, maar ik krijg al mn hele leven te horen dat ik zo bleekjes ben. Aangezien dat gewoon mn huid is en ik niet bleek wil zijn, lijkt het me gewoon fijner om een kleurtje te hebben.quote:
Hier idem. Ik heb huidtype 1. Zie daardoor erg bleek. Met een tintje zie ik er gewoon beter uit. Zodanig dat niet iedereen aan me vraagt of ik ziek ben. Plus een kleurtje maakt ook dat je slanker oogt en dat je contouren mooier zijn.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:41 schreef buutvrij het volgende:
[..]
Ik wil niet perse bruin zijn, maar ik krijg al mn hele leven te horen dat ik zo bleekjes ben. Aangezien dat gewoon mn huid is en ik niet bleek wil zijn, lijkt het me gewoon fijner om een kleurtje te hebben.
Haha, precies. Word zelf zo moe van mensen die vragen of ik ziek ben en dat ik 'eens in de zon moet gaan zitten'. Nou daar word ik niet bepaald snel bruin van. Dan maar zoquote:Op donderdag 5 april 2007 12:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hier idem. Ik heb huidtype 1. Zie daardoor erg bleek. Met een tintje zie ik er gewoon beter uit. Zodanig dat niet iedereen aan me vraagt of ik ziek ben. Plus een kleurtje maakt ook dat je slanker oogt en dat je contouren mooier zijn.
(vraag dat maar aan bodybuilders)
Het gekke is omdat ik een half surinaamse/antiliaanse (zijn we nog niet uit) vader had zou je zeggen dat ik meteen een lekker kleurtje krijg.quote:
Binnenkort krijg ik een tubetje opgestuurd, daarna zal ik wel laten weten hoe hij bevallen is.quote:Op vrijdag 6 april 2007 09:01 schreef DO_Doubl_Gizzl het volgende:
Iemand al de nieuwe nivea for men summerlook geprobeerd?
quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:37 schreef Latz het volgende:
ik heb met iets teveel zelfvertrouwen gesmeert, en zie er nu uit als een neger.![]()
jahoor, ik heb daar tissues gekocht. werkt op zich best lekker alleen wel goed overal smeren, dus ook de hals en decolleté. twee tissues is ¤ 0.69 en wat je met 1 tissue doet blijft ongeveer drie dagen zitten. dit i.c.m. met de bodylotion werkt best goedquote:Op vrijdag 6 april 2007 11:07 schreef Syrena het volgende:
Had Kruidvat nou ook een creme-pje voor het gezicht? Of alleen bodylotion?
Volgens mij heb jij het over zelfbruiner nu...Dit topic gaat over producten zoals bodylotins en dagcremes die je geleidelijk aan een tintje geven.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jahoor, ik heb daar tissues gekocht. werkt op zich best lekker alleen wel goed overal smeren, dus ook de hals en decolleté. twee tissues is ¤ 0.69 en wat je met 1 tissue doet blijft ongeveer drie dagen zitten. dit i.c.m. met de bodylotion werkt best goed
de tissues wel, de bodylotion doet het geleidelijk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 12:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het over zelfbruiner nu...Dit topic gaat over producten zoals bodylotins en dagcremes die je geleidelijk aan een tintje geven.
Maar Kruidvat heeft van het eigen merk wel 2 bodylotions a la Dove Sunshine hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:12 schreef koningin-winvis het volgende:
Van Kruidvat eigen merk is er alleen de notenmelk ja, voor 't lichaam. Kruidvat eigen merk heeft geen bruinende gezichtscreme! De gezichtscreme is er van (die ik zo uit m'n hoofd weet) Nivea, Dove, Olaz, L'oreal & Garnier.![]()
Nee, tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 april 2007 18:17 schreef Matr het volgende:
Weet iemand of je ook moedervlekken erbij kan krijgen van die lotions?
Ja, die zelfbruinende lotion in die bruine fles zit al heel lang in 't assortiment. Die van satine is er nog niet zo lang...quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:15 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar Kruidvat heeft van het eigen merk wel 2 bodylotions a la Dove Sunshine hoor.
[afbeelding]
De eerste twee flessen linksboven.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn Nutribronze Drama (na 1 keer smeren)
[afbeelding]
Volgens mij heb ik iets fout gedaan!
![]()
hoe werkt het dan precies? is het in principe gewoon een laagje verf die je aanbrengt?quote:Op vrijdag 6 april 2007 23:13 schreef Larissa het volgende:
Want het heeft weinig met pigment te maken...
Ja, je moet wel echt tot je haargrens smeren hoor en vergeet ook je oren niet en net achter je oor!quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Judeljuud het volgende:
Mijn Nutribronze Drama (na 1 keer smeren)
[afbeelding]
Volgens mij heb ik iets fout gedaan!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |