13:00 - 13:15 Noordeloosquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen![]()
Maak het maar concreetIk geloof dat WB niet tot laat kon en jij pas vanaf laat kon gaan ofzo. Moetne we dus een middenweg in vinden
Ik pas me aan...en dit alles onder voorbehoud van zon![]()
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:18 schreef kratjuh het volgende:
En toch vind ik dat plaatje gemaakt door -XX- superc00l
subtiele maar toch niet zo subtiele ikbenevendouchennahetsportenzodatikhetstraksweerterugvindpost
Eerst maar zien dat ie meer dan 5 topics blijft posten ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Zal ik Geerd in het lege vlakje pasen?
Goed standpunt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat ie meer dan 5 topics blijft posten ..
Dat bedoel ik ook niet, maar wel dat een monteur iets vast maakt zoals het los kwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coool, maar wel veel gevaarlijke bochten waar je niet uit moet vliegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef -XX- het volgende:
Ik ga zekerste weten eens op motorvakantie
Dit lijkt me ownage!
Ook leuke wegen![]()
Highway 36
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Highway 49
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NOOoOOOooOOohhhHHhh doe maar luxe!
Normaal ook niet, maar hier is er helemaal geen uitloop.![]()
In Europa heb je trouwens de Stelvio pas. <insert Rietvaerder>
Misschien maar even met bovenstaande op de MSN.. die heeft veel pics.![]()
Met een muurtje er omheen.. ook prettig.![]()
Het is trouwens groter dan de getoonde foto.. kan niet in beeld gevat worden.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Worldbeater op 03-03-2007 17:44:48 ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te zien, die hele pasquote:[afbeelding]
Met een muurtje er omheen.. ook prettig.![]()
Het is trouwens groter dan de getoonde foto.. kan niet in beeld gevat worden.![]()
poob om te rijden
hopelijk red ik het morgen![]()
Noordeloos als in bij Nol Bikker of Noordeloos als in de Mac bij Meerkerkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
13:00 - 13:15 Noordeloos
Dan zijn we rond 14:00 bij de Mc D @ Huis ter Heide. Ruim anderhalf uur nog om te kletsen/rijden voordat WB weg moet
Onder voorbehoud dat Worldbeater zo laat wil/kan afspreken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |