13:00 - 13:15 Noordeloosquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef Makster het volgende:
[..]
Dat zou zeker kunnen![]()
Maak het maar concreetIk geloof dat WB niet tot laat kon en jij pas vanaf laat kon gaan ofzo. Moetne we dus een middenweg in vinden
Ik pas me aan...en dit alles onder voorbehoud van zon![]()
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:18 schreef kratjuh het volgende:
En toch vind ik dat plaatje gemaakt door -XX- superc00l
subtiele maar toch niet zo subtiele ikbenevendouchennahetsportenzodatikhetstraksweerterugvindpost
Eerst maar zien dat ie meer dan 5 topics blijft posten ..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nu je het zegt!
Zal ik Geerd in het lege vlakje pasen?
Goed standpunt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Eerst maar zien dat ie meer dan 5 topics blijft posten ..
Dat bedoel ik ook niet, maar wel dat een monteur iets vast maakt zoals het los kwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coool, maar wel veel gevaarlijke bochten waar je niet uit moet vliegen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef -XX- het volgende:
Ik ga zekerste weten eens op motorvakantie
Dit lijkt me ownage!
Ook leuke wegen![]()
Highway 36
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Highway 49
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NOOoOOOooOOohhhHHhh doe maar luxe!
Normaal ook niet, maar hier is er helemaal geen uitloop.![]()
In Europa heb je trouwens de Stelvio pas. <insert Rietvaerder>
Misschien maar even met bovenstaande op de MSN.. die heeft veel pics.![]()
Met een muurtje er omheen.. ook prettig.![]()
Het is trouwens groter dan de getoonde foto.. kan niet in beeld gevat worden.![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Worldbeater op 03-03-2007 17:44:48 ]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk om te zien, die hele pasquote:[afbeelding]
Het is trouwens groter dan de getoonde foto.. kan niet in beeld gevat worden.![]()
poob om te rijden
hopelijk red ik het morgen![]()
Noordeloos als in bij Nol Bikker of Noordeloos als in de Mac bij Meerkerkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
13:00 - 13:15 Noordeloos
Dan zijn we rond 14:00 bij de Mc D @ Huis ter Heide. Ruim anderhalf uur nog om te kletsen/rijden voordat WB weg moet
Onder voorbehoud dat Worldbeater zo laat wil/kan afspreken![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
@ikookhier..
Hier bij de Lidl hebben ze meer dan 2 dozen met motorolie!![]()
Onzinnig verhaal in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Coool, maar wel veel gevaarlijke bochten waar je niet uit moet vliegen.
[afbeelding]
![]()
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Daar om 13.30 verzamelen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:44 schreef Rib-i het volgende:
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
Postcode: 3712 BD
Plaats: HUIS TER HEIDE
Telefoon: 030-6931796
Afslag: A28, afrit 3 Den Dolder
McDrive
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:19 schreef Makster het volgende:
Dat zou zeker kunnen![]()
Maak het maar concreetIk geloof dat WB niet tot laat kon en jij pas vanaf laat kon gaan ofzo.
Moeten we dus een middenweg in vinden
Ik pas me aan...en dit alles onder voorbehoud van zon![]()
Nieuwsgierig was ze.... ga er dan vanuit dat de genoemde opties eerder voorkomen.quote:
Volgens El Presidente #1 was het geweldig rijden.quote:leuk om te zien, die hele paspoob om te rijden
Want?quote:hopelijk red ik het morgen
Hij moet eerst nog even het 500 pagina's tellende protocol herschrijven + afdrukken voor de nieuwelingenquote:
lekker eten/beestjes shoppen daroquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
Nieuwsgierig was ze.... ga er dan vanuit dat de genoemde opties eerder voorkomen.![]()
elke bocht is te kort om lekker in te leggen lijkt mequote:Volgens El Presidente #1 was het geweldig rijden.![]()
Ik zou er gek van worden.![]()
En dan moet je nog eventjes......
quote:Want?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:43 schreef hicham het volgende:
Ik kan / wil morgen niet, nog genoeg te doen
Motor verdient eigenlijk wel een ritje, heeft alweer 2 weken stilgestaan
zonnebril blijft gewoon opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:59 schreef BazzieK het volgende:
Hij moet eerst nog even het 500 pagina's tellende protocol herschrijven + afdrukken voor de nieuwelingen
12:00 Snel kan idd ook jaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Daar om 13.30 verzamelen?
En wie eerder kunnen al om 12.00 bij Snel Motoren in Zeist?
Uurtje beppen, en dan naar de MAC, korte lunch, en stukje rijden.![]()
[..]
2 zielen, 1 gedachte.![]()
En omdat er nog niets concreet is, wacht ik vanavond even af hoe vriendinnetje reageert.
Als we eenmaal samenwonen is het allemaal wat minder erg als ik op zondag weg ga.![]()
![]()
[..]
Nieuwsgierig was ze.... ga er dan vanuit dat de genoemde opties eerder voorkomen.![]()
![]()
[..]
Volgens El Presidente #1 was het geweldig rijden.![]()
Ik zou er gek van worden.![]()
En dan moet je nog eventjes......
[..]
Want?![]()
![]()
Ga van de week even kijkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
@ikookhier..
Kwestie van laat buitenom insturenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
elke bocht is te kort om lekker in te leggen lijkt me
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:01 schreef Makster het volgende:
12:00 Snel kan idd ook ja
Dan meeten wij ergens op de A20 ofzo
quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
@ikookhier..
Onzinnig verhaal in een spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Coool, maar wel veel gevaarlijke bochten waar je niet uit moet vliegen.
[afbeelding]
Die bochtjes, zien best krap
![]()
![]()
Ik denk dat ze mij daar met een offroad los moeten laten ! !
Woooot
Repeat: Ik verwacht wel foto's morgen hoor mannen![]()
Sowieso schrijf je zo.
Een echte liefhebber gaat vanavond dan niet te kroegen, maar aan zijn huiswerk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:28 schreef kratjuh het volgende:
Ik had morgen graag meegegaan, maar ik heb woensdag een examen waar ik nog geen kudt aan gedaan heb, dus morgen is verplicht huiswerkdag ..
![]()
wrom ben jij er eigenlijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef -XX- het volgende:
Een echte liefhebber gaat vanavond dan niet te kroegen, maar aan zijn huiswerk.
Waardoor je morgen mee kan rijden![]()
![]()
Ik heb geen motor, ik heb geen rijbewijs en geen fatsoenlijk pak.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom ben jij er eigenlijk niet![]()
gewoon meeliftenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef -XX- het volgende:
Ik heb geen motor, ik heb geen rijbewijs en geen fatsoenlijk pak.![]()
Dat kon ik mezelf trouwens ook al niet echt voorstellenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet, maar wel dat een monteur iets vast maakt zoals het los kwam.
Of beter naar eigen inzicht.In het geval van de ZOT, altijd op een eigen manier.
![]()
Voor een remslangetje wordt het WPH niet geraadpleegd.![]()
Gelijk de dealer bellen of ze de motor op komen halenquote:Alleen bij ingewikkelde operaties, afstellingsgegevens plegen ze even naslag voor de juiste gegevens.
Een correctie naar de motorzaken was mijns inziens voldoende geweest om toch nog even de puntjes op de i te zetten, maar in het kader van aansprakelijkheid is het wel goed dat ze alle gebruikers aanschrijven.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen minder relaxt reageren als jij. [afbeelding]![]()
Nemen ze gelijk [afbeelding] contact op met de dealer, en durven geen meter meer te rijden.![]()
Of ze hebben geen vertrouwen meer in die scheepsbouwers.![]()
Bla bla, mijn stamkroeg bestaat maar 1x 5 jaarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Een echte liefhebber gaat vanavond dan niet te kroegen, maar aan zijn huiswerk.
Waardoor je morgen mee kan rijden![]()
![]()
Ja is goedquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef koffiekoekje het volgende:
@ Geerd
McDonalds HUIS TER HEIDE 13.30+- een uur rijden.
12.15 Bim Lochem
onder voorbehoud
Ik nam em al niet serieus mennnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef ikookhier het volgende:
ZOzag je dat
een smileylooze post
![]()
Ikookhier is een MADMAN
![]()
Dan wacht ik wel op Rib-i die m'n post wel naar waarde weet te schattenquote:
Weg met die gare troep hierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Huis ter Heide?
[afbeelding]
Reeds gechecked door Arthur Eend!
gewoon komehquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:08 schreef worldpimber het volgende:
Huiswerk, zo gaar heH... alsof ik zoveel dicipline heb aan m'n huiswerk te gaan terwijl een meet mijn pretty face lonkt. NaaHaaaHHaahahNooghh.bohz
![]()
Behalve dan die gare Snelmotoren meet, opkenkre daarmit.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:56 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
quote:McDrive
Daar om 13.30 verzamelen?
Voorstel:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:57 schreef ikookhier het volgende:
Mag ik de adres gegevens van de desbetreffende meetingpoints even in een post vernemen.
bvd ikookhier
Sjeh, die gare FokMC'erts reageren nooit ergens opquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef _GdR_ het volgende:
ik zie hier noordeloos staan...
daar woon ik vlakbij. en als t lekker weer is dan wil ik wel mee rijden enzo. kan dat? zo ja hoelaat?
M'n dank is groter dan bazzieks egoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
McDrive
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef ikookhier het volgende:
M'n dank is groter dan bazzieks egoHulde
![]()
Iets er tussen in.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mn Visa het had gedaan, en ik was ook langs gekomen, hadden jullie me dan doodgeschopt of blijft het bij uitlachen?
Opletten BazzieK, dit is uitlokking met een ban 4 life tot gevolgquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Als mn Visa het had gedaan, en ik was ook langs gekomen, hadden jullie me dan doodgeschopt of blijft het bij uitlachen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:42 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Volgende keer wel je panty rechttrekken he![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:47 schreef -XX- het volgende:
Bazzzzieeeeeee.......kan je het weer niet laten...
![]()
![]()
Als je had gezegd dat het een willekeurige klasgenoot van de boer'nschool was had ik je ook geloofdquote:
kzal wel ff kijken of er tussen het kleine aantal foto's wat we hebben gemaakt, er nog een paar noemenswaardig zijnquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
Wat is dat trouwens!!! voor een hartelijk WB!![]()
SNELWAGEN IS TERUG!Aleeee
Welcom back mennn!Nice dat je het leuk gehad heb
![]()
Foto's?
Dus je kent em nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Als je had gezegd dat het een willekeurige klasgenoot van de boer'nschool was had ik je ook geloofd![]()
![]()
Ja, ik wil wel komen, alleen er mist iets aan mn auto op het momentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:43 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iets er tussen in.![]()
Mejeh, je bent welkom hoor![]()
12:45 - 13:00 Mc Donalds Meerkerkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef _GdR_ het volgende:
ik zie hier noordeloos staan...
daar woon ik vlakbij. en als t lekker weer is dan wil ik wel mee rijden enzo. kan dat? zo ja hoelaat?
Waar zijn je lange harenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel komen, alleen er mist iets aan mn auto op het moment
[afbeelding]
Andere keer
Vast welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
kzal wel ff kijken of er tussen het kleine aantal foto's wat we hebben gemaakt, er nog een paar noemenswaardig zijn.
Een paar keer gezien misschien, maar niet zo.... met een paaldanseres om hem heen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
Dus je kent em nietStinkhond
![]()
![]()
!
![]()
NOOOOoOoOOOoooHHhhhh![]()
Waar zijn je lange harenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik wil wel komen, alleen er mist iets aan mn auto op het moment
[afbeelding]
Andere keer
ik wil bijdeze dan ook bevestigen dat ik niks bevestig over het wel of niet komen van m'n motor en mij als persoon er op.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:54 schreef worldpimber het volgende:Ben wel benieuwd wie er morgen komen, vage shizzle weer
![]()
Slimme Snelle jongensquote:
Bronquote:dus ff rust doe je ding voor mij
zet je baan en je school nu maar gauw opzij
move je lijf en blijf
doe nou niet zo stijf
schatje foxtrot swing voor mij
maar jij opstopt ik ben een rare joch
ik ga met 1 2 3 4 meiden toch
En kwart over 12 Bim Lochemquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voorstel:
McDonalds HUIS TER HEIDE
Adres:
Amersfoortseweg 24
McDrive
oke dan. ben er denk ik ook wel mits lekker weer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
12:45 - 13:00 Mc Donalds Meerkerk
McDonalds MEERKERK
Adres:
Energieweg 118
Postcode: 4231 DJ
Plaats: MEERKERK
Telefoon: 0183-351704
Afslag: A27, afrit 25 Noordeloos
McDrive
Uiteindelijke meet is om 13:30 @ Huis Ter Heidenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:09 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
oke dan. ben er denk ik ook wel mits lekker weer.
alleen waar is de uiteindelijke meet? of is dat daar.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/wooden_spoon_prank.html
Gaan we deze ff bij Bazzie proberen![]()
![]()
![]()
Komt ie trouwens?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
je bent op tv![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6109628
Hij heeft niet gereageerdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:14 schreef worldpimber het volgende:
http://www.break.com/index/wooden_spoon_prank.html
Gaan we deze ff bij Bazzie proberen![]()
![]()
![]()
Komt ie trouwens?
Goed hequote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:16 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
je bent op tv![]()
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=6109628
Ga je meequote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef BazzieK het volgende:
Shhhht ik doe net alsof ik er net ben omdat ik te lui ben om te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |