abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:26:13 #201
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46883396
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, hij heeft geen gelijk. Lees even wat het Kamerlid zegt...

Ach, waarom doe ik de moeite ook nog?
quote:
Ze ziet ook geen conflicterende loyaliteiten: ''Ik ben niet loyaal aan Nederland, ik ben niet loyaal aan Marokko, maar ik ben loyaal aan mijn principes.
Simpel als je niet loyaal aan Nederland bent heb je niets te zoeken in de kamer
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:27:27 #202
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_46883423
Nee, we hebben veel meer aan kamerleden die blind alles goedkeuren wat nederland doet en helemaal geen principes hebben. Reichstag 1933-1940, The Sequel.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_46883452
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze gebruikt zwakke woorden om het te vehullen. Maar ze geeft toe dat haar loyaliteit niet bij Nederland ligt, dat is gewoon een feit.
Maar haar loyaliteit ligt ook niet bij Marokko maar bij haar principes. Dat is toch mooi?

Loyaliteit an sich is inhoudsloos. Principes niet.
pi_46883461
En ja hoor, daar is tie weer:

GOODWINS LAW

Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 18:30:46 #205
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_46883505
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar haar loyaliteit ligt ook niet bij Marokko maar bij haar principes. Dat is toch mooi?

Je hoort gewoon loyaal te zijn aan het land als je in de volksvertegenwoordiging zit. Zij erkent dat duidelijk niet te zijn.
dat zwakke zinnetje over haar principes is om haar dubbele belangen te verhullen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:31:20 #206
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46883515
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:28 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

welke principes? ik vind dat nogal vaag. dus ze had beter kunnen zeggen ik ben, uit hoofde van mijn functie, loyaal aan nederland, maar ik hou me aan mijn principes. dan moet ze alleen dus nogmaals ff uitleggen wat haar principes zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46883600
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:30 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hoort gewoon loyaal te zijn aan het land als je in de volksvertegenwoordiging zit. Zij erkent dat duidelijk niet te zijn.
dat zwakke zinnetje over haar principes is om haar dubbele belangen te verhullen.
Maar wat houdt die loyaliteit dan precies in?

Ik heb nooit berichten gelezen waarin deze vrouw wordt beticht van het schenden van mensenrechten. Als zij het zo ervaart, geen loyaliteit richting een bepaald land maar principes zie ik echt het probleem niet. Puike principes die meer waarde hebben dan zeggen loyaal te zijn aan een land.
pi_46883636
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke principes? ik vind dat nogal vaag. dus ze had beter kunnen zeggen ik ben, uit hoofde van mijn functie, loyaal aan nederland, maar ik hou me aan mijn principes. dan moet ze alleen dus nogmaals ff uitleggen wat haar principes zijn.
quote:
maar ik ben loyaal aan mijn principes. En dat zijn respect voor mensen- en vrouwenrechten.''
Vrij duidelijk toch .
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 18:39:12 #209
46149 __Saviour__
pi_46883712
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:34 schreef MrX1982 het volgende:
Maar wat houdt die loyaliteit dan precies in?

Ik heb nooit berichten gelezen waarin deze vrouw wordt beticht van het schenden van mensenrechten. Als zij het zo ervaart, geen loyaliteit richting een bepaald land maar principes zie ik echt het probleem niet. Puike principes die meer waarde hebben dan zeggen loyaal te zijn aan een land.
Trouw zijn aan het land. De belangen ervan voorop stellen.
De vergelijking met haar principes slaat echt helemaal nergens op. Iedereen is trouw aan zijn principes. Dat is totaal niet te vergelijken met een land waar je als volksvertegenwoordiger loyaal aan hoort te zijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46883750
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Trouw zijn aan het land. De belangen ervan voorop stellen.
De vergelijking met haar principes slaat echt helemaal nergens op. Iedereen is trouw aan zijn principes. Dat is totaal niet te vergelijken met een land waar je als volksvertegenwoordiger loyaal aan hoort te zijn.
Ze kiest voor meer universele belangen. Dat behelst dus ook Nederland.

Als dat loyaliteit is ben ik ook niet loyaal aan Nederland. Ik stel mijn eigen belangen voorop.
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 18:44:13 #211
46149 __Saviour__
pi_46883831
Zoals ik zei, die belangen zijn niet te vergelijken. Iedereen vind zijn eigen belangen belangrijk. Dat is totaal wat anders dan loyaal zijn aan een land. Zij kan niet 100% voor Nederland gaan. Dat geeft ze zelf toe. Want ze is niet loyaal aan het land. Het excuus van haar eigen principes slaat nergens op en is bedoeld om haar dubbele belangen te verhullen. Dit soort gezeik krijg je dus met dubbele nationaliteiten. Als je je tweede nationaliteit niet volledig achter je kunt laten, heb je niks te zoeken in de volksvertegenwoordiging.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:46:11 #212
66444 Lord_Vetinari
pi_46883878
Dus, theoretisch, als ze haar marokkaanse nationaliteit zou kunnen opgeven end at ook zou doen, zou ze wel in die commissie mogen? Of als een Arische parlementarier in die commissie zou zitten (en die zou dezelfde uitspraak doen) dan had niemand er problemen mee?
pi_46883894
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Zoals ik zei, die belangen zijn niet te vergelijken. Iedereen vind zijn eigen belangen belangrijk. Dat is totaal wat anders dan loyaal zijn aan een land. Zij kan niet 100% voor Nederland gaan. Dat geeft ze zelf toe. Want ze is niet loyaal aan het land. Het excuus van haar eigen principes slaat nergens op en is bedoeld om haar dubbele belangen te verhullen. Dit soort gezeik krijg je dus met dubbele nationaliteiten. Als je je tweede nationaliteit niet volledig achter je kunt laten, heb je niks te zoeken in de volksvertegenwoordiging.
Maar ze is ook niet loyaal aan Marokko. Dus dat heft elkaar dan mooi op.

Wat overblijft zijn haar principes, bij gebrek aan tegenbewijs geloof ik haar wel en zie ik het probleem niet.
  zaterdag 3 maart 2007 @ 18:49:10 #214
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_46883962
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, we hebben veel meer aan kamerleden die blind alles goedkeuren wat nederland doet en helemaal geen principes hebben. Reichstag 1933-1940, The Sequel.
Die hebben we toch al jaren? Dit keer 41 CDA'ers, 33 PvdA'ers, 22 VVD'ers, en 3 van de inhoudsloze draaikontenpartij.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 18:50:52 #215
46149 __Saviour__
pi_46884002
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wat overblijft zijn haar principes, bij gebrek aan tegenbewijs geloof ik haar wel en zie ik het probleem niet.
nee, ze geeft met die uitspraak juist toe dubbele belangen te hebben:
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46884123
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:50 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

nee, ze geeft met die uitspraak juist toe dubbele belangen te hebben:
Doordat ze kamerlid is en adviseur van de Marokkaanse koning?

Als ze daardoor haar principes kan uitvoeren lijkt me daar niets mee mis. Als er dan toch een kritische noot gekraakt moet worden zou dat over onderstaande tekst kunnen gaan:
quote:
Bij de onafhankelijkheid van de CCDH is overigens wel een kanttekening te maken. Deze adviesraad voor de mensenrechten is namelijk ingesteld door de koning van Marokko en adviseert ook rechtstreeks aan het Marokkaanse staatshoofd.
pi_46884165
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 11:51 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Ik vind dat je het zwaar overdrijft. Als Beatrix ergens op staatsbezoek gaat dan wordt ook de 'fine fleur' van de Nederlandse immigranten in dat land opgetrommeld en mogen ze bij een receptie kaas komen eten en verhalen hoezeer ze hun geboorteland missen. Arib is geboren en volgens mij opgegroeid in Marokko, hoe kun je van personen als haar verwachten dat ze alle banden met het land van herkomst doorsnijden?
EEN zaak is banden doorsnijden en een andere zaak is in DIENST van de Marokaanse overheid zijn...
Ik ben een Nederlander en wens me tenzeerste NIET door zulke mensen de wet voorgeschreven te krijgen..laat staan dat ze in de wetgeving en wetsverandering een woordje mee mogen spreken.Als ze dan al zo sociaal-kritisch zijn LAAT ze dan met zijn allen naar Marokko (of Turkije ) gaan en daar een civiler recht op de benen stampen.Juist in die 2 landen wemelt het van corruptie en onrecht..WIJ hoeven geen pottekijkers die een ": luchtje"hebben.
Ik ben erg sociaal kritisch
  Donald Duck held zaterdag 3 maart 2007 @ 18:57:14 #218
46149 __Saviour__
pi_46884178
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:55 schreef MrX1982 het volgende:
Doordat ze kamerlid is en adviseur van de Marokkaanse koning?
Door haar uitspraak niet loyaal aan nederland en niet aan marokko te zijn. Dat wijst overduidelijk op een dubbel belang. Als ze dat niet had, had ze de uitspraak over niet loyaal aan nederland niet hoeven te doen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_46890164
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ze zit NIET in het marokkaanse parlement.
Dat is dus geen gelijkwaardige vergelijking.

Bovendien ze is ONDERDAAN van de koning en dient dus als ONDERDAAN ONDERGESCHIKT te zijn aan haar koning.
Hij is de koning en zij is zijn ONDERDAAN dat bertekend dus dat de koning van marokko hier mee regeerd in de vorm zijn ONDERDAAN.

Ik heb het maar met capitalen uitgeschreven voor je om het goed in je botte hersenen door te laten dringen.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_46890717
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:21 schreef typtypo het volgende:

Bovendien ze is ONDERDAAN van de koning en dient dus als ONDERDAAN ONDERGESCHIKT te zijn aan haar koning.
Hij is de koning en zij is zijn ONDERDAAN dat bertekend dus dat de koning van marokko hier mee regeerd in de vorm zijn ONDERDAAN.

Ik heb het maar met capitalen uitgeschreven voor je om het goed in je botte hersenen door te laten dringen.
Het ging over haar loyaliteit. Staat los van haar functie als kamerlid. Ze is niet loyaal aan Nederland en niet loyaal aan Marokko. Dat heft elkaar toch op, op het gebied van loyaliteit.

Daarnaast poneer je de stelling dat de koning van Marokko hier mee regeert. Dat is vreemd want sinds wanneer regeren kamerleden. Dat is toch nog steeds voorbehouden aan het kabinet. Lijkt me een significant verschil.

Het zou inderdaad kwalijk zijn in een democratie als een koning mee zou regeren wat lastig is, zie bovenstaande alinea, maar ik ga even mee in je redenatie. Maar aangezien ze ook een Nederlands paspoort heeft zou ze ook onderdanig zijn aan onze koningin. In jouw visie zou Bea ook mee regeren. Lijke me even kwalijk of niet?
  zaterdag 3 maart 2007 @ 22:49:24 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_46890953
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het ging over haar loyaliteit. Staat los van haar functie als kamerlid. Ze is niet loyaal aan Nederland en niet loyaal aan Marokko. Dat heft elkaar toch op, op het gebied van loyaliteit.

Daarnaast poneer je de stelling dat de koning van Marokko hier mee regeert. Dat is vreemd want sinds wanneer regeren kamerleden. Dat is toch nog steeds voorbehouden aan het kabinet. Lijkt me een significant verschil.

Het zou inderdaad kwalijk zijn in een democratie als een koning mee zou regeren wat lastig is, zie bovenstaande alinea, maar ik ga even mee in je redenatie. Maar aangezien ze ook een Nederlands paspoort heeft zou ze ook onderdanig zijn aan onze koningin. In jouw visie zou Bea ook mee regeren. Lijke me even kwalijk of niet?
het heft elkaar op. maar het zou eigenlijk onomwonden loyaliteit voor nederland moeten zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_46891060
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:41 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee Bea heeft een andere status als de koning van marokko dus.
Nogmaals zij is onderdaan van dekoning van marokko dus als ze in het marokkaanse parlement zou zitten zou ik er geen probleem mee hebben.
Maar laat dat nou net niet het geval zijn. Laat ik me in zo een persoon niet vertegenwoordigd voelen die als onderdaan dient aan de koning van marokko gehoorzaam te zijn.
Een absoluut onacceptable situatie die dient gecorrigeerd te worden.
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_46893183
Om de loyaliteit aan een land te toetsen zal je eerst een definitie moeten hebben van dat land. Mijn ideeen over wat Nederland is zullen verschillen van jullie ideeen. Een KKK lid zal waarschijnlijk oprecht loyaal zijn aan zijn ideeen over de USA.
Om dat te overstijgen kan je beter stellen dat je loyaal bent aan je principes. Hulde dus.
pi_46896145
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 12:06 schreef Martijn_77 het volgende:

Was is er uit een context te rukken als een kamerlid zegt dat ie niet loyaal is aan Nederland?
Dat is niet het enige wat er gezegd wordt....

Als je dat al niet snapt....
pi_46901509
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:53 schreef typtypo het volgende:
Nee Bea heeft een andere status als de koning van marokko dus.
Nogmaals zij is onderdaan van dekoning van marokko dus als ze in het marokkaanse parlement zou zitten zou ik er geen probleem mee hebben.
Maar laat dat nou net niet het geval zijn. Laat ik me in zo een persoon niet vertegenwoordigd voelen die als onderdaan dient aan de koning van marokko gehoorzaam te zijn.
Een absoluut onacceptable situatie die dient gecorrigeerd te worden.
Waar uit de onderdanigheid van dit kamerlid tov de Marokkaanse koning zich in? Onderdanig zijn aan is bijna net zo vaag als loyaliteit voor.

Je hoeft je toch ook niet vertegenwoordigd te voelen door dit kamerlid. Tenzij je op haar hebt gestemd dan moet je overwegen om op een ander te stemmen de volgende keer. Er zitten 150 kamerleden in de kamer. Je vindt het normaal dat jij als kiezer je door 150 kamerleden vertegenwoordigd dient te worden?

Dat is volgens mij helemaal niet de bedoeling van het parlement. Ik durf wel te stellen dat ik het met de meerderheid van de kamerleden niet eens ben maar dat heeft niets met onderdanigheid te maken van kamerleden naar bijv. een koning maar met de standpunten die ze hebben. Lijkt me ook vrij normaal in een democratie.
pi_46901731
quote:
Op zaterdag 3 maart 2007 22:21 schreef typtypo het volgende:

[..]

Ze is GEKOZEN als kamerlid. Je zal nou eenmaal niet blij zijn met iedereen die in de TWEEDE KAMER zit. Het is namelijk een VOLKSVERTEGENWOORDIGING, dus worden er verschillende groepen uit het volk VERTEGENWOORDIGT. Dit omdat we MEERDERE PARTIJEN hebben.

Haha, dat wil ik vaker doen

Oh en nog iets: je zegt toch ook niet "hij loopd" of zo?
  Donald Duck held zondag 4 maart 2007 @ 13:06:56 #227
46149 __Saviour__
pi_46902247
Goed dan. Het is de VOLKSVERTEGENWOORDIGING van NEDERLAND. Het BELANG van NEDERLAND moet VOOROP staan. Dat vraagt LOYALITEIT. Dat heeft zij dus NIET, geeft ze zelf toe.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 4 maart 2007 @ 13:09:43 #228
168505 sammienl
Spice Boy
pi_46902339
Uitzetten uit de partij maar
Girl Power Forever yoehoe
pi_46902354
Nee, jij VINDT dat het deze loyaliteit vraagt. Datzelfde geldt misschien niet voor degenen die op haar GESTEMD hebben. Verschillende meningen heb je nu eenmaal in een DEMOCRATIE.

Ben zelf overigens ook niet al te blij met haar nevenactiviteiten, maar ik heb dan ook geen PvdA gestemd.
  Donald Duck held zondag 4 maart 2007 @ 13:12:40 #230
46149 __Saviour__
pi_46902429
Zitten in een volksvertegenwoordiging vraagt gewoon om loyaliteit, daar is niks een mening van. Als je niet loyaal bent aan een land, heb je er niks te zoeken. Zij dus ook niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 4 maart 2007 @ 13:15:01 #231
66444 Lord_Vetinari
pi_46902504
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Zitten in een volksvertegenwoordiging vraagt gewoon om loyaliteit, daar is niks een mening van. Als je niet loyaal bent aan een land, heb je er niks te zoeken. Zij dus ook niet.
En als je nou gekozen bent voor een partij, die als doelstelling heeft om Nederland bij Denemarken gevoegd te krijgen? In ons systeem is het mogelijk dat een dergelijke partij zetels krijgt, hoor.
  Donald Duck held zondag 4 maart 2007 @ 13:17:03 #232
46149 __Saviour__
pi_46902552
Da's een vergelijking van niks en totaal irrelevant.
Zij geeft zelf toe niet loyaal te zijn en dubbele belangen te hebben. Nou, voor mij is dat duidelijk genoeg. Zulke personen horen niet in de 2e kamer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 4 maart 2007 @ 20:59:07 #233
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46918826
Vreemd dat Jacques Tichelaar bij Nova aangeeft dat zij niet in die commissie ziet, terwijl zij zelf zegt van wel.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_46928412
quote:
Op zondag 4 maart 2007 12:46 schreef jaoka het volgende:

[..]

Ze is GEKOZEN als kamerlid. Je zal nou eenmaal niet blij zijn met iedereen die in de TWEEDE KAMER zit. Het is namelijk een VOLKSVERTEGENWOORDIGING, dus worden er verschillende groepen uit het volk VERTEGENWOORDIGT. Dit omdat we MEERDERE PARTIJEN hebben.

Haha, dat wil ik vaker doen

Oh en nog iets: je zegt toch ook niet "hij loopd" of zo?
Poeh poeh ik zeg altijd "hij smurfdt".

Volgens mij weet je niet wat typo betekendt.

Ik voel me geheel niet vertegenwoordigdt door een onderdaan van de koning van marokko.
www.jihadwatch.org
  maandag 5 maart 2007 @ 07:55:38 #235
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_46931289
quote:
Op zondag 4 maart 2007 20:59 schreef mr.vulcano het volgende:
Vreemd dat Jacques Tichelaar bij Nova aangeeft dat zij niet in die commissie ziet, terwijl zij zelf zegt van wel.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_46931431
quote:
Op zondag 4 maart 2007 13:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Da's een vergelijking van niks en totaal irrelevant.
Zij geeft zelf toe niet loyaal te zijn en dubbele belangen te hebben. Nou, voor mij is dat duidelijk genoeg. Zulke personen horen niet in de 2e kamer.
Ik zou de stemmers erover laten beslissen.
pi_46931661
quote:
Op maandag 5 maart 2007 01:12 schreef typtypo het volgende:

[..]

Poeh poeh ik zeg altijd "hij smurfdt".

Volgens mij weet je niet wat typo betekendt.

Ik voel me geheel niet vertegenwoordigdt door een onderdaan van de koning van marokko.
Ik voel me ook niet vertegenwoordigt door de SGP. Dus?
  maandag 5 maart 2007 @ 09:19:48 #238
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_46932089
quote:
PvdA onderzoekt 'bijbaan' Arib

DEN HAAG - De PvdA onderzoekt of het advieswerk van Khadija Arib in Marokko in strijd is met haar werk voor de partij in de Tweede Kamer. Arib zit in een werkgroep die de Raad voor de Mensenrechten in Marokko adviseert over migratievraagstukken.

De werkgroep is onafhankelijk, maar informeert koning Mohammed IV wel over de resultaten.

Arib verwacht dat ze haar werk, voor de commissie en de Kamer, gewoon kan blijven doen. "Ik zou het erg kwalijk vinden als de uitkomst van het onderzoek is dat ik dit werk niet meer kan doen.

De PvdA is er altijd voor geweest dat we ons inzetten voor democratiseringsprocessen in de wereld", aldus Arib maandag in het AD. Ze verwacht dat het fractiebestuur "niet zwicht voor de hetze die nu gaande is".
Bron: nu.nl
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_46932204
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:19 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

Bron: nu.nl
Bijelkaargeraapt circuspartij.... ohnee........ Partij van de Allochtonen was het toch?
  maandag 5 maart 2007 @ 09:34:48 #240
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46932269
Direct uit haar functie ontheven en opsluiten vanwege het in gevaar brengen van de staat.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_46932290
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef LENUS het volgende:
Direct van zijn functie ontheven en opsluiten vanwege het in gevaar brengen van de staat.
Haar.
pi_46932333
Als je dat mens niet leuk vindt dan stem je er toch lekker niet op. We gaan hier geen censuur plegen, dat mensen straks liegen dat ze loyaal zijn. Dan zijn we nog veel verder van huis.

Nu is het open en transparant. Vind je patriotisme belangrijk? Fijn, stem dan niet op de PvdA.
pi_46932342
Wat een wannabe-Soldaten-van-Oranje in dit topic.
  maandag 5 maart 2007 @ 09:56:07 #244
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46932639
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:38 schreef Dodecahedron het volgende:
Als je dat mens niet leuk vindt dan stem je er toch lekker niet op. We gaan hier geen censuur plegen, dat mensen straks liegen dat ze loyaal zijn. Dan zijn we nog veel verder van huis.

Nu is het open en transparant. Vind je patriotisme belangrijk? Fijn, stem dan niet op de PvdA.
Ik denk niet dat de stemmers van PVDA politiek erg geëngageerd zijn. Over het algemeen zijn het toch het type tokkie, bootwerker en kraanmachininist die in het rode mes lopen. En hoe kun je van te voren weten dat jouw stem naar een infitrant van de Marokkokaanse koning gaat?
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 5 maart 2007 @ 10:00:51 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_46932739
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik denk niet dat de stemmers van PVDA politiek erg geëngageerd zijn. Over het algemeen zijn het toch het type tokkie, bootwerker en kraanmachininist die in het rode mes lopen. En hoe kun je van te voren weten dat jouw stem naar een infitrant van de Marokkokaanse koning gaat?
Je bent in de war met de LPF / Wilders-stemmers.
  maandag 5 maart 2007 @ 10:04:34 #246
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46932808
quote:
Op maandag 5 maart 2007 10:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je bent in de war met de LPF / Wilders-stemmers.
Traditiegetrouw stemmen veel arbeiders op de partij van de ARBEID. Onder arbeiders versta ik: bootwerker, kraanmachinist, bankwerker etc.
pi_46934194
lenus, hoe kan je Casino's whoren en dan toch nog zo closed-minded zijn.
  maandag 5 maart 2007 @ 11:09:33 #248
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_46934277
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:06 schreef Xith het volgende:
lenus, hoe kan je Casino's whoren en dan toch nog zo closed-minded zijn.
Wat voor de één closed-minded is, is voor de ander to the point. Maar ik ben inderdaad wat ongenuanceerd op Fok! Heb niet zoveel tijd om ellelange discussies te voeren. Wel heb ik tijd om af en toe een ongenuanceerde opmerking te plaatsen. Waarom ik minder tijd heb? Juist vanwege het whoren
pi_46934668
De Marokkaanse koning staat gelukkig als redelijk progressief en vooruitstrevend te boek. Iemand die opkomt voor mensenrechten is hoe dan ook goed bezig; nationaliteit is dan een bijzaak.
pi_46935575
quote:
Op maandag 5 maart 2007 11:24 schreef dVTB het volgende:
De Marokkaanse koning staat gelukkig als redelijk progressief en vooruitstrevend te boek. Iemand die opkomt voor mensenrechten is hoe dan ook goed bezig; nationaliteit is dan een bijzaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')