*underwhelmed*quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoveel trauma's opgelopen in je schoolplein tijd dat je er in bent blijven hangen?
Voor de grap wekte je de schijn op de mening van een blanke meer waarde te geven omdat het van een blanke is ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]Het was uberhaupt al niet serieus.
Ah jij wordt graag beledigt? Dat was mijn bedoeling niet in tegenstelling tot de heer V. hou ik het graag wat beschaafder en was dit dus ook bedoeld zoals het er staat namelijk als een vraag.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
*underwhelmed*
Daarmee beledig je nog geen josti, Chewie...(of wel, kweenie. Zou jij je daardoor beledigd voelen, chew?)
V.
Zo te zien heb je een aardige achterstand met "overheen komen".quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:25 schreef Verbal het volgende:
Heeft niks te maken met zuur. Sommige dieptepunten blijven gewoon wat langer hangen. Je komt er wel overheen.
V.
Dat is een mooi uitgangspunt. Maar waarom vind je dit een geschikt topic voor POL?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan de (stupide) vraag in de TT? Dat jij dat blijkbaar als racisme zegt meer over jou dan over mij.
Ik heb in het topic nog geen zaken gelezen die wettelijk gezien niet door de beugel kunnen en ik ben persoonlijk van mening dat elke mening verkondigt mag worden hoe stupide of verwerpelijk die ook mag zijn.
Het onderwerp heeft toch wel een zekere politiek lading, niet dat ik het een goed of sterk topic vind maar dat is geen argument om een topic te sluiten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is een mooi uitgangspunt. Maar waarom vind je dit een geschikt topic voor POL?
Vanaf de openingspost is het trollen... Dat kun je weten met een racistische OP..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het onderwerp heeft toch wel een zekere politiek lading, niet dat ik het een goed of sterk topic vind maar dat is geen argument om een topic te sluiten.
En dat komt uit jouw toetsenbord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo te zien heb je een aardige achterstand met "overheen komen".
V, hoe kunnen we je vrolijk maken?quote:
Niet specifiek. Maar ik word ook niet snel beledigd. Ik ben wel snel geïrriteerd door sub-kwalitatief volk.quote:
Ah, cognitieve dissonantie. Ook goed.quote:Dat was mijn bedoeling niet
Ach ja, Chewie. Het toppunt van beschaving?quote:in tegenstelling tot de heer V. hou ik het graag wat beschaafder
Nou hou je je weer van de dommequote:en was dit dus ook bedoeld zoals het er staat namelijk als een vraag.
Ik stelde het in een vraagquote:Iemand voor dom uitmaken
Er is een verschil tussen dom zijn en dom doen. Ik verwacht van jou niet dat je in staat bent het verschil te zien, vandaar de korte uitleg (iets langers kun je niet aan, vrees ik).quote:en dan zelf het niveau van 3e klasser basisschool laten zien is namelijk nogal stupide.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef Verbal het volgende:
Ah, coginitieve dissonantie.
Nee dat ook weer niet maar met deze reactie en hoe je reageert op andere users bewijs je keer op keer een stuk lager op de beschavings ladder te staan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:11 schreef Verbal het volgende:
Ach ja, Chewie. Het toppunt van beschaving?
Jij die dat beoordeelt is net een blinde die commentaar levert op een schilderijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet maar met deze reactie en hoe je reageert op andere users bewijs je keer op keer een stuk lager op de beschavings ladder te staan.
Bekijk het van de zonnige kant.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:14 schreef Verbal het volgende:
Daar maak je mij niet vrolijk mee, PJOR
V.
Even nog een vraagje? Ga je je beter voelen door zo op andere users te reageren?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:15 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jij die dat beoordeelt is net een blinde die commentaar levert op een schilderij
V.
Da's waar. Je leest mijn posts (of in ieder geval dat stukje van die post) aandachtig. Dat dan weer welquote:
Ga je gang.quote:
Niet beter of slechter. Vraagje terug: voel jij je beter als je je beperkte inzicht zo trots etaleert?quote:Ga je je beter voelen door zo op andere users te reageren?
Langspeelplaten zijn zo vorige eeuwquote:Met dit soort reacties begin je een beetje te lijken op een hangende langspeelplaat.
Ik voel me over het algemeen altijd wel goed, geen last van zuurheid enzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:19 schreef Verbal het volgende:
Niet beter of slechter. Vraagje terug: voel jij je beter als je je beperkte inzicht zo trots etaleert?
Vandaar dat ik die vergelijking ook met jou maaktequote:Langspeelplaten zijn zo vorige eeuw
V.
Joh, bij jou verbleekt zelfs koningswaterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik voel me over het algemeen altijd wel goed, geen last van zuurheid enzo
quote:Vandaar dat ik die vergelijking ook met jou maakte
Zie je nou wel zo erg is het leven helemaal niet .quote:
Ik begrijp je wel maar vindt het toch wat dubieus: andere topics in deze lijn zullen zijn: Joden in de politiek zijn per definitie onbetrouwbaar - Vrouwen zijn te dom om aan politiek te doen en Homo's denken teveel aan sex om in de politiek te kunnen etc.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het onderwerp heeft toch wel een zekere politiek lading, niet dat ik het een goed of sterk topic vind maar dat is geen argument om een topic te sluiten.
1 Belediging en minachtiging van users op basis vn hun rasafkomstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:25 schreef SCH het volgende:
Allemaal niet goed of sterk maar dat is immers geen argument om een topic te sluiten. Volgens mij zijn er toch wel wat meer criteria om een topic te sluiten.
Vetgedrukt is genoeg reden om het betreff topic te sluiten.....quote:Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
Is je emmer nóg niet volgejankt met krokodillentranen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:36 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
1 Belediging en minachtiging van users op basis vn hun rasafkomst
2 Zodanige tekst dat het uitnodigt tot trollen en flamen, wat ook gebeurde..
Puur moderatietechnisch gezien.....maar jaa... discrimineren gedogen is de nieuwe correctheid, he?
Jouw emmer zeker niet... kom eens met inhoud en niet met lege onlinersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is je emmer nóg niet volgejankt met krokodillentranen?
Ik verklaar jouw post ongrondwettig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Is je emmer nóg niet volgejankt met krokodillentranen?
Je hoort mij dan ook niet janken om vermeende raciistische opmerkingen. In jouw optiek is een Haags Hopje al racistisch blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jouw emmer zeker niet... kom eens met inhoud en niet met lege onliners
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik verklaar jouw post ongrondwettig.
V.
Dat zou zoiets zijn als een nazi-officier gaat janken om vermeende jodenhaat. Of een joods legerofficier die gaat janken dat ze stenengooiende kinderen met F16's bestoken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niet janken om vermeende raciistische opmerkingen. In jouw optiek is een Haags Hopje al racistisch blijkbaar.
Ja hoor, daar ben je weer met je gebruikelijke WO retoriek. Vind je jezelf niet vermoeiend worden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:51 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Dat zou zoiets zijn als een nazi-officier gaat janken om vermeende jodenhaat. Of een joods legerofficier die gaat janken dat ze stenengooiende kinderen met F16's bestoken.
Nee, jij bent mijn onuitputtelijke bron van inspiratiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja hoor, daar ben je weer met je gebruikelijke WO retoriek. Vind je jezelf niet vermoeiend worden?
Toe maar .... in je jankbui schuif je me jouw jankfantasie in je eigen jankzak..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je hoort mij dan ook niet janken om vermeende raciistische opmerkingen. In jouw optiek is een Haags Hopje al racistisch blijkbaar.
heej een fanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, jij bent mijn onuitputtelijke bron van inspiratie
Ik zie alleen dat de OP druipt van het sarcasme en zo vat ik het ook op. Niets om een drama van te maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toe maar .... in je jankbui schuif je me jouw jankfantasie in je eigen jankzak..
OP zat vol met racisme.... wie dat niet ziet is racistisch of discriminerend of wilt het liever niet zien..
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb Chewie hoog zitten.
Nou, je moet Sidekick niet zo afvallen, hij doet ook best goede dingen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Waarom is die gast nog steeds mod eigenlijk? Zijn incompetentie straalt er gewoon vanaf.
En Martijn_77quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, je moet Sidekick niet zo afvallen, hij doet ook best goede dingen.
Maar van alle modjes op POL heb ik met name Chewie erg hoog zitten.
Een waardige nieuwe POL-mod.quote:
Om hem daarna met zijn hoofd naar beneden omlaag te gooien zekerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik heb Chewie hoog zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |