Ik neem het even mee naar achter.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:43 schreef Bluesdude het volgende:
Dus als je er de presentatie van "grapje" aan kan geven dan is racisme toegestaan ?
Ik zie die klucht nietzo.... als die opzet er was dan is het bar slecht uitgevoerd en is het geen klucht meer...
Wat een kolder. Er zijn nogal wat reacties van lui die overduidelijk racistisch zijn, ook tegen het einde aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een klucht. (zie bv. de reacties tegen het einde aan..)
Wedervraag: ben je zo dom of doe je alsof?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:20 schreef Chewie het volgende:
Jij vind de term neger al racistisch?
Beantwoord ik dan ook maar weer met dezelfde vraag, is de term neger racistisch?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wedervraag: ben je zo dom of doe je alsof?
V.
Ik luister nogal veel naar Gangsta rap van Ice Cube, Ice-T, NWA en (iets minder gangsta) the Roots, ik vind de term neger ook niet racistisch en omdat het 1 of andere geflipte Surinaams belangenvereniginkje het gelukt is om de naam van Negerzoenen te veranderen maakt dat de term nog steeds niet racistisch.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik denk niet dat Chewie dom is. Hooguit erg naief.
De term neger op zich niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beantwoord ik dan ook maar weer met dezelfde vraag, is de term neger racistisch?
Waar zeg ik dat ik de kwaliteit van POL laag vind?[quote]quote:Mag de volgende vraag ook nog beantwoord worden, wat zoek jij hier nog op POL als je de kwaliteit zo verschrikkelijk laag vind?
En.... het oordeel is ...?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik neem het even mee naar achter.
In praktisch elke one liner die je hier plaatstquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:52 schreef Verbal het volgende:
Waar zeg ik dat ik de kwaliteit van POL laag vind?[quote]
V.
Je vraag is niet snappen dat negatieve eigenschappen koppelen aan een ras racisme is, zoals in het topic gedaan wordt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Beantwoord ik dan ook maar weer met dezelfde vraag, is de term neger racistisch?
Ahhh. Het zal de idealist in mij zijn, dan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:54 schreef Chewie het volgende:
[..]
In praktisch elke one liner die je hier plaatst
Ja, als je er niet uitkomt, ga je een mallotige vergelijking plaatsen. Good job, nitwitquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jules: I don't wanna hear about no motherfuckin' ifs. All I wanna hear from your ass is, "You ain't got no problem, Jules. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the cavalry, which should be coming directly."
Marsellus: You ain't got no problem, Jules. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggers out and wait for the Wolf, who should be coming directly.
Racistische klootzakken.![]()
Elke eigenschap koppelen aan "ras" (mocht dat al bestaan, het schijnt niet zeker te zijn) is racisme.. zo maakte Hans Teeuwen ooit de grap dat sommige volken beter zijn in leiding geven en andere in ritmes..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je vraag is niet snappen dat negatieve eigenschappen koppelen aan een ras racisme is, zoals in het topic gedaan wordt.
Zie je dan niet dat TT en OP racisme is , wat niet pleit voor je, indien het antwoord 'ja' is,
Wat is er racistisch aan de (stupide) vraag in de TT? Dat jij dat blijkbaar als racisme zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je vraag is niet snappen dat negatieve eigenschappen koppelen aan een ras racisme is, zoals in het topic gedaan wordt.
Zie je dan niet dat TT en OP racisme is , wat niet pleit voor je, indien het antwoord 'ja' is,
Voor een blanke reageer je behoorlijk geirriteerd. Misschien dat ik er nog eens naar moet kijken, omdat je blank bent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, als je er niet uitkomt, ga je een mallotige vergelijking plaatsen. Good job, nitwit
V.
Het is een rethorische vraag en in de eerste zin wordt het antwoord 'Ja' al gegeven..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:00 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan de (stupide) vraag in de TT? Dat jij dat blijkbaar als racisme zegt meer over jou dan over mij.
Je kijkt naar wat 'wettelijk' niet kan..quote:Ik heb in het topic nog geen zaken gelezen die wettelijk gezien niet door de beugel kunnen en ik ben persoonlijk van mening dat elke mening verkondigt mag worden hoe stupide of verwerpelijk die ook mag zijn.
En als hij niet blank is ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Voor een blanke reageer je behoorlijk geirriteerd. Misschien dat ik er nog eens naar moet kijken, omdat je blank bent.
wat een lulantwoord.... logisch het is van Teeuwen...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Elke eigenschap koppelen aan "ras" (mocht dat al bestaan, het schijnt niet zeker te zijn) is racisme.. zo maakte Hans Teeuwen ooit de grap dat sommige volken beter zijn in leiding geven en andere in ritmes..
ja .. moet dat kunnen ..
racistische topics zijn per definitie trollen.. sluit die kutzooi dan ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe eens wat aan Verbal's gekut in dat topic. Het topic staat hem niet aan en daarom gedraagt hij zich extreem kinderachtig en probeert het topic vol te posten.
Aaaah, nostalgie. En ja, dat zou ik gezegd hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]......KB zou zeggen: je bent een potentieel en gelijk heeft ie....
Neuh, ik moet weg. Ik zal het topic verder negeren. Negeren. Geddit?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe eens wat aan Verbal's gekut in dat topic. Het topic staat hem niet aan en daarom gedraagt hij zich extreem kinderachtig en probeert het topic vol te posten.
Het topic maakt wel degelijk een goed punt. Alleen de titel is wat apart en zou anders kunnen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
racistische topics zijn per definitie trollen.. sluit die kutzooi dan ook
Typerend dat juist jij zo'n topic moet verdedigenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:12 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En als hij niet blank is ?
Dan neem je hem minder serieus?
Heb je ooit van vrije meningsuiting gehoord?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:13 schreef Bluesdude het volgende:
wat een lulantwoord.... logisch het is van Teeuwen...
Je zegt eigenlijk dat je het prima vindt negers een grote dosis negatieve eigenschappen toe te kennen.
Anderzijds zijn blanken van nature slavendrijvers en massamoordenaars, imperialisten en hebzuchtig..., arrogant en racistisch..
Voilaa...
Het was dan ook een goeie grap. Echt.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]Het was uberhaupt al niet serieus.
Ja. Jij bent een lul.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb je ooit van vrije meningsuiting gehoord?
Wat was een goeie grap?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het was dan ook een goeie grap. Echt.
V.
Jouw post natuurlijk. Hi-la-risch. 'omdat je een blanke bent'. Nou, ik was blij dat mijn hechtingen eruit zijn, want anders was het een bloedbad geworden. Zelden zo gelachen.quote:
Nee joh, gekkie, dat zei ik slechts om azijnpissers zoals jij over de zeik te helpen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Jouw post natuurlijk. Hi-la-risch. 'omdat je een blanke bent'. Nou, ik was blij dat mijn hechtingen eruit zijn, want anders was het een bloedbad geworden. Zelden zo gelachen.
V.
JOH!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie, dat zei ik slechts om azijnpissers zoals jij over de zeik te helpen.![]()
Nee, mijn fout lag erin dat ik dacht dat het vergeten zou worden. Het zuurgehalte lag wat hoger dan ik gedacht had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
JOH!
En dacht je dat die enorm subtiele aanpak werkte omdat het niet zo opviel of zo?
Dan ben je nog dommer dan Chewie.
V.
jammer....... je tuinde er niet in........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, het komt uit mijn toetsenbord.
V.
Lag niet aan je poging, hoor. Die was briljant onopvallend. Echt heel goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
jammer....... je tuinde er niet in........
Zoveel trauma's opgelopen in je schoolplein tijd dat je er in bent blijven hangen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
JOH!
En dacht je dat die enorm subtiele aanpak werkte omdat het niet zo opviel of zo?
Dan ben je nog dommer dan Chewie.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |