abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47062760
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Aboutaleb zit mogelijk achter de zelfmoord van zijn zus! Dat moet uitgezocht worden.
Mail Elsevier. Die zijn vast wel geinteresseerd in een mooie scoop. Maar tot zij met een feitelijk verhaal hierover komen, zijn dit soort niet onderbouwde insinuaties pure laster. Al vraag ik me af of Aboutaleb wakker ligt van de reacties van Dumb, Dumber en Dumbest op FOK!
pi_47062784
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:09 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Mail Elsevier. Die zijn vast wel geinteresseerd in een mooie scoop. Maar tot zij met een feitelijk verhaal hierover komen, zijn dit soort niet onderbouwde insinuaties pure laster. Al vraag ik me af of Aboutaleb wakker ligt van de reacties van Dumb, Dumber en Dumbest op FOK!
Dat denk ik ook niet maar ik vind het wel ernstig en zal dan ook actie ondernemen in voorkomend geval
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:12:12 #128
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47062849
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Je durft het niet meer. Nu zet je er ineens mogelijk tussen. De stelligheid is er af. Blijkbaar ben je toch bang en matig je je toon, da's dan al winst in ieder geval.

Je bent mij geen verantwoording schuldig maar justitie wel.
Man, flikker toch op. Ik zeg wat ik zeg en als zo'n vent daar niets over wenst te zeggen moet die dat zelf weten. Hij maakt zich daarmee verdacht en dat mag worden uitgezocht. Er zijn aantoonbare verdachte omstandigheden rondom de dood van zijn zus en de aanloop daarnaartoe.

Jij denkt toch niet dat ik zo'n weasel als jij met mijn gegevens ga mailen.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:12:24 #129
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47062858
quote:
Al vraag ik me af of Aboutaleb wakker ligt van de reacties van Dumb, Dumber en Dumbest op FOK!
Hij slaat nu al wartaal uit en we hebben het alleen nog maar over z'n tweede paspoort.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:13:21 #130
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47062892
quote:

[..]

Natuurlijk ligt Aboutaliban daar niet wakker van, evenmin van het feit dat hij een dubbel paspoort heeft en het woord voert namens een moskee waar een "bezoeker" tot moord oproept.
pi_47062923
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Man, flikker toch op. Ik zeg wat ik zeg en als zo'n vent daar niets over wenst te zeggen moet die dat zelf weten. Hij maakt zich daarmee verdacht en dat mag worden uitgezocht. Er zijn aantoonbare verdachte omstandigheden rondom de dood van zijn zus en de aanloop daarnaartoe.

Jij denkt toch niet dat ik zo'n weasel als jij met mijn gegevens ga mailen.
Nee dat denk ik ook niet want je schijt in je broek en durft niet meer te zeggen wat je gsiteren wel zei.

Lekker anoniem beschuldigingen uiten is zo laf. Wees een vent en doe het onder je eigen naam of laat mij het weten en dan maken we er een zaak van. Ik ben er bloedserieus over - je hebt geluk dat EW de teksten van gisteren heeft verwijderd. Maar je bent blijkbaar te laf om het niet anoniem te doen. Is op zich geen punt, want dat valt wel te achterhalen.
pi_47062944
Maar serieus SCH, heb je SM voorkeuren?
pi_47062976
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Natuurlijk ligt Aboutaliban daar niet wakker van, evenmin van het feit dat hij een dubbel paspoort heeft en het woord voert namens een moskee waar een "bezoeker" tot moord oproept.
Aboutaliban. Hoe origineel.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:15:52 #134
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47062991
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee dat denk ik ook niet want je schijt in je broek en durft niet meer te zeggen wat je gsiteren wel zei.

Lekker anoniem beschuldigingen uiten is zo laf. Wees een vent en doe het onder je eigen naam of laat mij het weten en dan maken we er een zaak van. Ik ben er bloedserieus over - je hebt geluk dat EW de teksten van gisteren heeft verwijderd. Maar je bent blijkbaar te laf om het niet anoniem te doen. Is op zich geen punt, want dat valt wel te achterhalen.
Man, je gelooft toch niet dat ik mij de mond laat snoeren door jouw dreigementen?
Ik pis en schijt op de Koran, was dat het?
pi_47063026
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Er zijn aantoonbare verdachte omstandigheden rondom de dood van zijn zus en de aanloop daarnaartoe.
Kom maar op met die 'aantoonbare verdachte omstandigheden'.
pi_47063046
Hoi, interessante discussie..
tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:17:23 #137
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47063049
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:16 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Kom maar op met die 'aantoonbare verdachte omstandigheden'.
Ja knap, de perfecte moord, dus is er niets van waar.
pi_47063075
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Man, je gelooft toch niet dat ik mij de mond laat snoeren door jouw dreigementen?
Ik pis en schijt op de Koran, was dat het?
Nee, je bindt nu al in. Prima. Had ik wel verwacht. Je durft niet meer de teksten te schrijven die je gisteren deed, en dat is je geraden ook. Ik dreig ook niet, waarom zou ik dat doen. Ik deel je gewoon mede dat als jij en je maatjes dat soort dingen blijven posten, ik er werk van ga maken. Vind je dat bedreigend dan?

Je voorkeuren qua plassex hoef ik niet te weten.
pi_47063126
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:15 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Aboutaliban. Hoe origineel.
Die jongens hebben zichzelf niet voor niets als hoeders van de inhoudelijke posts opgeworpen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:19:54 #140
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47063135
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, je bindt nu al in. Prima. Had ik wel verwacht. Je durft niet meer de teksten te schrijven die je gisteren deed, en dat is je geraden ook. Ik dreig ook niet, waarom zou ik dat doen. Ik deel je gewoon mede dat als jij en je maatjes dat soort dingen blijven posten, ik er werk van ga maken. Vind je dat bedreigend dan?

Je voorkeuren qua plassex hoef ik niet te weten.
Ik bind 0,0 in. Er was iemand die Aboutaliban van moord beschuldigde. Ik nuanceerde dat nog tot betrokkenheid bij zelfmoord van zijn zus. En ja, daar blijf ik nog steeds bij!

Maak er werk van, idiote jankzak.
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:22:07 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47063222
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:14 schreef SCH het volgende:

Dreigen met processen is off-policy.
pi_47063228
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik bind 0,0 in. Er was iemand die Aboutaliban van moord beschuldigde. Ik nuanceerde dat nog tot betrokkenheid bij zelfmoord van zijn zus. En ja, daar blijf ik nog steeds bij!

Maak er werk van, idiote jankzak.
Goed dat je inbindt. Op het moment dat je hetzelfde post als gisteren, geldt ook voor die andere idioten, dan weet je het in ieder geval. Ik ben niet zo'n laf iemand die hier anoniem een beetje de held uit gaat hangen en ongefundeerd gaat roepen dat iemand een moord heeft gepleegd.
pi_47063252
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ik doe een mededeling. Succes ermee. Lijkt me wel helder zo!
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:23:02 #144
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47063254
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Ja, bovendien is die een laffe anoniem die een andere anoniem uitdaagt. Ik merk wel wie mij voor de rechter daagt.

Die mededelingen van SCH slaan nog geen deukje in een pak boter.
pi_47063275
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ja, boevndien is die een laffe anoniem die een andere anoniem uitdaagt. Ik merk wel wie mij voor de rechter daagt.
Ik anoniem???
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:24:27 #146
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47063315
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Goed dat je inbindt. Op het moment dat je hetzelfde post als gisteren, geldt ook voor die andere idioten, dan weet je het in ieder geval. Ik ben niet zo'n laf iemand die hier anoniem een beetje de held uit gaat hangen en ongefundeerd gaat roepen dat iemand een moord heeft gepleegd.
IK BIND NIET IN. IK ZEG HETZELFDE ALS GISTEREN, DOMOOR.
GOED LEZEN!
pi_47063317
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die mededelingen van SCH slaan nog geen deukje in een pak boter.
Dat zullen we dan wel zien

Ik houd er verder over op. Het punt is gemaakt.
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:24:43 #148
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_47063324
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:23 schreef SCH het volgende:
Ik doe een mededeling. Succes ermee. Lijkt me wel helder zo!
Het is idd helder. Je kunt niet winnen op argumenten, je hebt geen poot om op te staan, je weet niet tegen wie je het hebt, je maakt jezelf belachelijk en je houdt je niet aan de policy.
pi_47063333
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

IK BIND NIET IN. IK ZEG HETZELFDE ALS GISTEREN, DOMOOR.
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2007 @ 19:25:42 #150
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_47063370
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zullen we dan wel zien

Ik houd er verder over op. Het punt is gemaakt.
Welk punt? Je doet geen zak, jankerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')