Je mag blij zijn dat je nog kan posten na dergelijke walgelijke beschuldigingen en dat er niemand aangifte tegen je doet wegens smaad en laster. Het is echt te ziek voor woorden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik hoop dat de volgende keer dat Verdonk van moord beschuldigd wordt ook op deze manier gemod wordt.
zegt de gene die openlijk beweerd dat Verdonk bloed aan haar handen heeftquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef SCH het volgende:
Je mag blij zijn dat je nog kan posten na dergelijke walgelijke beschuldigingen en dat er niemand aangifte tegen je doet wegens smaad en laster. Het is echt te ziek voor woorden.
Zegt iemand die geweld tegen nertsenfokkers niet ondubbelzinnig afkeurt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef SCH het volgende:
Je mag blij zijn dat je nog kan posten na dergelijke walgelijke beschuldigingen en dat er niemand aangifte tegen je doet wegens smaad en laster. Het is echt te ziek voor woorden.
Wat heeft Verdonk hier nou mee van doen? Je moet er niet van alles bij halen om je eigen rare gedrag goed te praten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
zegt de gene die openlijk beweerd dat Verdonk bloed aan haar handen heeft![]()
Goeie opmerking! Maar dan noemen ze het geen laster, zo hypocriet zijn ze wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Ik hoop dat de volgende keer dat Verdonk van moord beschuldigd wordt ook op deze manier gemod wordt.
Jij moet ook je waffel houden - er zijn grenzen!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goeie opmerking! Maar dan noemen ze het geen laster, zo hypocriet zijn ze wel.
Nou, doe aangifte, huilebalk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt in orde, min ventje.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, doe aangifte, huilebalk.![]()
Door jou gesteld zeker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef SCH het volgende:
Jij moet ook je waffel houden - er zijn grenzen!!!
En die bepaal jij?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij moet ook je waffel houden - er zijn grenzen!!!
Doen, krapuul.quote:
Vorige keer dat je dat zei kreeg je zelf een ban.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef SCH het volgende:
De mods en FA's zitten er nu gelukkig ook bovenop
quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima, anonieme teringlijer. Kom maar met je naam en adres.
Toe dan. Of durf je het dan niet meer. Als het erop aankomt. Durf je je minne beschuldingen alleen anoniem te doen, onder een nickname? Wees dan een vent als je zo zeker bent van je zaak.quote:
nou nou, ik heb iemand gekend die de tering had.......... jawel, gekend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Prima, anonieme teringlijer. Kom maar met je naam en adres.
Prima, mail even je huisadres door, dan stuur ik je mijn brief even.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Toe dan. Of durf je het dan niet meer. Als het erop aankomt. Durf je je minne beschuldingen alleen anoniem te doen, onder een nickname? Wees dan een vent als je zo zeker bent van je zaak.
Buitengewoon kwetsend wat SCH doet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
nou nou, ik heb iemand gekend die de tering had.......... jawel, gekend.
PM je gegevens maar en op het moment dat je dezelfde laster nog een keer post, komt het in orde.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Prima, mail even je huisadres door, dan stuur ik je mijn brief even.![]()
Aboutaleb zit mogelijk achter de zelfmoord van zijn zus! Dat moet uitgezocht worden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:05 schreef SCH het volgende:
[..]
PM je gegevens maar en op het moment dat je dezelfde laster nog een keer post, komt het in orde.
Je durft het niet meer. Nu zet je er ineens mogelijk tussen. De stelligheid is er af. Blijkbaar ben je toch bang en matig je je toon, da's dan al winst in ieder geval.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aboutaleb zit mogelijk achter de zelfmoord van zijn zus! Dat moet uitgezocht worden.
Ik ben jou GEEN enkele verantwoording schuldig.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |