Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ga dus echt voor de verandering echt op tijd mij mand in, ben gesloopt, sweet dreams Fokkers, and don't let the bedbugs bite you![]()
OKe... hier komt ie......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieve en Bong deze werken.............................. eindelijk![]()
Maar hoe krijg ik ze alle 4 tegelijk ???
Kan iemand me even helpen, hier ? of in het stream topic ??
Ik ook. pijn aan mijn kop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ga dus echt voor de verandering echt op tijd mij mand in, ben gesloopt, sweet dreams Fokkers, and don't let the bedbugs bite you![]()
trustequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
huub zal op de proef gesteld worden of hij echt wil winnen of nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Sammy-S het volgende:
Huub moet gewoon bukken voor Eric, er is geen andere oplossing.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Natasia: Als Huub zo weg is kunnen we straks Natanael iedere week laten komen. Mooi compliment voor Brian toe trouwens van haar want hij draait momenteel.![]()
Truste!quote:
He ..... is de dagposter afgelost door een nachtposter die pro-huub is?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
22:45 - Stiekeme plannetjes?
Brian is weer helemaal uit zijn hypnose en heeft van alles door wat er gebeurt. Er was namelijk iets gebeurd wat hij toevallig heeft meegekregen en hij wil het hier even over hebben met vriendin Natasia: “Sylvia en Amanda zitten aan tafel en Huub overhandigt een document aan Sylvia, die zij vervolgens verstopt.” Brian weet waarschijnlijk wel wat ‘het document’ precies was: namelijk reacties van blogs, die zijn tegenstander uitprint. Brian zit hier wel enigszins mee: “Ik wil gewoon niet dat er dingen gebeuren die niet toegestaan zijn.” Ach, onze moraalridder
bron: talpa
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Ach na het bezoek van Eric zal alles wel bevestigd worden...
Daar zeg je wat. Ik kijk alleen nog naar SG1 en SG Atlantis op zaterdagavond en de rest van de week is de tv uit...zelfs de uitzendingen van DGK kijk ik op de pc...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:
Misschien kunnen we massaal onze tvabbo's opzeggen en kijk en luistergeld ook niet meer betalen aangezien we alleen maar streams kijken
Niet te geloven toch als je niet para bent....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
22:45 - Stiekeme plannetjes?
Brian is weer helemaal uit zijn hypnose en heeft van alles door wat er gebeurt. Er was namelijk iets gebeurd wat hij toevallig heeft meegekregen en hij wil het hier even over hebben met vriendin Natasia: “Sylvia en Amanda zitten aan tafel en Huub overhandigt een document aan Sylvia, die zij vervolgens verstopt.” Brian weet waarschijnlijk wel wat ‘het document’ precies was: namelijk reacties van blogs, die zijn tegenstander uitprint. Brian zit hier wel enigszins mee: “Ik wil gewoon niet dat er dingen gebeuren die niet toegestaan zijn.” Ach, onze moraalridder
bron: talpa
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
slaap lekker( ik ga ook zo, dus dit is alvast... mijn welterusten ook maar meteen. )
Als je kleinkinderen je later vragen "waar was jij de dag dat Huub definitief naar huis toe ging?""quote:
ja viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
He ..... is de dagposter afgelost door een nachtposter die pro-huub is?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je kleinkinderen je later vragen "waar was jij de dag dat Huub definitief naar huis toe ging?""
kun jij niet zeggen "ik was erbij"![]()
Nee hoor nu gaat het vlammen !!!quote:
Niet waar dus volgens Huub. Hij heeft er een gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert krijgt een dranklimiet volgens Natasia
Once upon a time in the westquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Thnx maar ik bedoelde dat wat net daarvoor zat...iets van een film![]()
oh sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Thnx maar ik bedoelde dat wat net daarvoor zat...iets van een film![]()
ze willen niet dat we ze door hebben met hun scripts?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Natasia is na vanavond para.....normaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert krijgt een dranklimiet volgens Natasia
Helaas, Eric heeft gevraagd dat Brian draait, dus we zullen er niets van kunnen horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Ach na het bezoek van Eric zal alles wel bevestigd worden...
Yup maar Japie is vrij om zich dood te zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef flubberdewups het volgende:
Hoorden jullie dat?
Huub krijgt zondag na de 3 alcoholverboden een alcohollimiet!! Maar dat is 'niet officieel'...
Heel goed gezegd Lieve Lieve! Een Bongetje voor jou:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
OKe... hier komt ie......
ctrl c en dan ctrlv in de bovenbalk en dan enter. Opent zich een schermpje. Dan de volgende regel het zelfde en de derde ook en de vierde ook.
Kijk dan alleen naar de schermen die je wil kijken. Zet brian ONMIDDELIJK uit.
Veel plezier!
Ohoh bong, wat heb ik dat snel onder de knie gekregen:D hé?
Die spelregels zijn voor de andere bewoners hoor,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh sorrynet gemist dan.
wtf lult fantasia..elk weekend NL uitnodigen? pff een beetje tegen de spelregels dont you think
Zeer geloofwaardig. Onder hyphnose ofzoo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet waar dus volgens Huub. Hij heeft er een gesprek over gehad.
Niet echt pro-Huub, maar de persoon die op deze tijd post is wel degelijk anti-Brainless. (waarschijnlijk een vrouwelijk redaktie lid)...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
Snap er niks van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
OKe... hier komt ie......
ctrl c en dan ctrlv in de bovenbalk en dan enter. Opent zich een schermpje. Dan de volgende regel het zelfde en de derde ook en de vierde ook.
Kijk dan alleen naar de schermen die je wil kijken. Zet brian ONMIDDELIJK uit.
Veel plezier!
Ohoh bong, wat heb ik dat snel onder de knie gekregen:D hé?
Als je maar lang genoeg met brian omgaat word je vanzelf kompleet Paraquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Natasia is na vanavond para.....normaal?![]()
Dinsdag toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, die hoer van Huub zou vanavond toch komen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Apple-tje het volgende:
Sil: ik wil al een paar dagen vroeg naar bed maar het lukt niet.
- Wij ook, Sil -
Niet gehoord, kan er in komen, maar wil mijn waardeoordeel niet uitspreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef flubberdewups het volgende:
Hoorden jullie dat?
Huub krijgt zondag na de 3 alcoholverboden een alcohollimiet!! Maar dat is 'niet officieel'...
Ik denk dat dat de bedoeling is, dat hebben we nog niet gezien in de kooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup maar Japie is vrij om zich dood te zuipen![]()
![]()
Snap jij het , snap ik het!
Wel bekend : Ze zal komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, die hoer van Huub zou vanavond toch komen?
Niet gemist !!! Prachtige muziek.. van Dhr Mooricone. en na 3 sec. verkracht door onze huissukkel. Jammer he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh sorrynet gemist dan.
wtf lult fantasia..elk weekend NL uitnodigen? pff een beetje tegen de spelregels dont you think
Ik dacht dat hij van C.O.R.A. niets meer mocht drinken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
Jaap aan het bier!!!! Ik hoop dat er een kratje of 2 staat voor hem
Klopt, was er zelf getuige van vanmiddag toen Huub dat zeiquote:
Hahah wel leuk dat dat liedje dus hele andere emoties opwekt dan bedoeld, als het nu op de radio gaat komen denk je meteen aan hoeren en para brodda....quote:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel bekend : Ze zal komen.
Niet bekend : Wanneer.
Hoe heet het nummer? En staat het op YouTube?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet gemist !!! Prachtige muziek.. van Dhr Mooricone. en na 3 sec. verkracht door onze huissukkel. Jammer he?![]()
volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel bekend : Ze zal komen.
Niet bekend : Wanneer.
Eric, een vriendin van hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
Komt er nu bezoek voor Sylvia of Eric
een vriendin van ericquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
Ericquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel goed gezegd Lieve Lieve! Een Bongetje voor jou:![]()
Knap van je idd!
quote:
Dat moet je een warm gevoel gegeven hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, was er zelf getuige van vanmiddag toen Huub dat zei
Helemaal waar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je kleinkinderen je later vragen "waar was jij de dag dat Huub definitief naar huis toe ging?""
kun jij niet zeggen "ik was erbij"![]()
Slaap lekker en thxquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
slaap lekker( ik ga ook zo, dus dit is alvast... mijn welterusten ook maar meteen. )
weet je zeker dat het een vriendin is en niet één of andere Kelly?quote:
Die houd ik erin!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:22 schreef Lieve het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij ook bong! een lievetje :
![]()
Ik ga toch maar slapen voor het ge...lazer weer begint daar.
Ik dacht dat Cora vanaaf op bezoek zou komen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij van C.O.R.A. niets meer mocht drinken?
Nou nee hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik dacht dat Cora vanaaf op bezoek zou komen?
Maar gelukkig kent van Dale het nog nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef itsme het volgende:
Nu is ook dit in de Nederlandse taal opgenomen.![]()
Lekkere multiculti Dikke van Dale krijgen we danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:24 schreef itsme het volgende:
[..]
Nu is ook dit in de Nederlandse taal opgenomen.![]()
Die moest overwerken bij de Burgerking.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dacht dat die persoonlijkheid naar boven zou komen borrelen als Japio gehypnotiseerd werd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Cora zit al net zolang in de vila als Japio, hij had vanmiddag nog met haar gepraat zei die.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
okeeeeeeeejjjjjjj.............quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar ik heb dan tenminste geen torenhoge psychiater-rekeningen om van de beelden van de triomfantelijke grijns op die smerige boeventronie van Brainless af te komen.
Sorry hoor, tot aan gister ging het wat dat betreft best goed, maar zijn gedrag tijdens het Dushi-feestje was zo walgelijk karakteristiek voor die grafmongool dat ik me té boos heb lopen maken.
Wat een smerige laag-bij-de-grondse kuthond is dat jong. je kunt lullen over de manier waarop ze met het spel bezig zijn, maar dat was gisteren totaal niet aan de orde, het was gewoon een feestje. En als je dan ziet hoe ziek die idioot bezig was, van begin tot eind... Weerzinwekkend!
(pfft, dat lucht op)
Welke bedoel je ? Het was een uit once upon the time in the west maar die andere tja zou het terug moeten luisteren Hij heeft heel veel muzielk geschreven Ook voor TV series..o.a. De octopus (brilliante tv serie).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe heet het nummer? En staat het op YouTube?
Hear! Hear!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Helemaal waar.
Maar ik heb dan tenminste geen torenhoge psychiater-rekeningen om van de beelden van de triomfantelijke grijns op die smerige boeventronie van Brainless af te komen.
Sorry hoor, tot aan gister ging het wat dat betreft best goed, maar zijn gedrag tijdens het Dushi-feestje was zo walgelijk karakteristiek voor die grafmongool dat ik me té boos heb lopen maken.
Wat een smerige laag-bij-de-grondse kuthond is dat jong. je kunt lullen over de manier waarop ze met het spel bezig zijn, maar dat was gisteren totaal niet aan de orde, het was gewoon een feestje. En als je dan ziet hoe ziek die idioot bezig was, van begin tot eind... Weerzinwekkend!
(pfft, dat lucht op)
Dan hoor je het juist niet!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik hoor het wel als Japio los gaat, ik heb mijn geluid uitstaan
Voor Eric, Mariëllequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
Huh? Dan hoor je het toch niet?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik hoor het wel als Japio los gaat, ik heb mijn geluid uitstaan
Ik denk dat de Godfather vanavond op bezoek komtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:25 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat nummer dat Brian aan het verkrachten was. Dat nummer waar iemand ook al om vroegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke bedoel je ? Het was een uit once upon the time in the west maar die andere tja zou het terug moeten luisteren Hij heeft heel veel muzielk geschreven Ook voor TV series..o.a. De octopus (brilliante tv serie).
Duikt in de cd kast:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe heet het nummer? En staat het op YouTube?
altijd als iedereen gaat slapen gaat het losquote:
Zolang hij zijn kleding niet uittrekt vind ik het ECHT prima...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk dat de Godfather vanavond op bezoek komt
Thnx!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Duikt in de cd kast:
il etait une fois dans l'ouest - Ennio Morricone, Once upon a time in the west (film van Sergio Leone)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cora zit al net zolang in de vila als Japio, hij had vanmiddag nog met haar gepraat zei die.
Ja maar hij misbruikte meerdere nummers. Once upon is niet zo moeilijk Maar dank collegaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Duikt in de cd kast:
il etait une fois dans l'ouest - Ennio Morricone, Once upon a time in the west (film van Sergio Leone)
De kans dat Amanda zich letterlijk laat nemen is niet ondenkbaar, en ik kon uiteraard geen kans een dubbelzinnige TT te gebruiken voorbij laten schietenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hear! Hear!
Moet ik de COS-titel létterlijk nemen?
Dacht het al wel. Net Nena. Die liet zich ook besmeuren met wijn, voor kankerhoer uitmaken, om zich vervolgens weer aan te bieden aan dat reptiel. Wie het snapt mag het zeggen.
Lief van je.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeeeeeeejjjjjjj.............
... adem in, adem uit....
neem maar een weekje vrij![]()
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang hij zijn kleding niet uittrekt vind ik het ECHT prima...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Heeft iemand al een pic van die Rogier (ex van Amanda) gezien?
neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Toen lag ik gelukkig bij te komen van vorige nacht die-hard streamenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwam![]()
Nee, en zit er ook niet op te wachten................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwam![]()
Oh ik dacht dat de audio van mijn pc aan het ruisen was. Voor niks reboot dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Myriam1978 het volgende:
CLUELESS is talking!
Ocharme!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benen![]()
Het ergste was nog, dat ik net mijn ontbijt achter de kiezen hadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen lag ik gelukkig bij te komen van vorige nacht die-hard streamen![]()
Jezus...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het ergste was nog, dat ik net mijn ontbijt achter de kiezen had![]()
Ik heb me ECHT geprobeerd in te houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, ff wat cossen teruggelezen. Sjee mensen willen jullie wat minder tiepen als ik er niet ben. Krijg knijpogen van het teruglezen.
Volgens mij is Erik zenuwachtig.
Marielle is aantocht kennelijk............quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, ff wat cossen teruggelezen. Sjee mensen willen jullie wat minder tiepen als ik er niet ben. Krijg knijpogen van het teruglezen.
Volgens mij is Erik zenuwachtig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
D'r beginnen nu echt stream-slachtoffers te vallen...
ik snapte het eerst niet zoquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Ja volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek is echt para.
Hij is zo bang dat die vriendin van Eric iets zegt.
Zaten er bruine vlekken op?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benen![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
D'r beginnen nu echt stream-slachtoffers te vallen...
Brian is echt een leipo ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Ach jesus Brian gaat weer lopen lullen over Huub. Dat huub van plan was te gaan lopen klieren als mariel er is.
NIET gelukt danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb me ECHT geprobeerd in te houden![]()
Mijn laptop heeft opeens een heel vaag beeld. Er loopt een lichte streep over het scherm. Bloedirritant want ik moet er naar blijven kijken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat mijn boxen stukzijn, maar dan zie ik dat Japio uitademt..
Oh, Marielle zou komen. Ik zie door de bomen het bosch niet meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Marielle is aantocht kennelijk............
Bilnaad flossenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:35 schreef avonne het volgende:
[..]
ik snapte het eerst niet zo
Stel je voor
handdoek tussen de benen. Linkerhand heeft een punt vast aan de voorkant, rechterhand heeft een punt vast aan de achterkant.
Dan heen en weer raggen
![]()
![]()
![]()
Hij blijft constant in de buurt.quote:
Trusten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef Apple-tje het volgende:
Ik dacht precies wat Huub zegt! Mijn oogleden zijn zwaar, ik wil sssssslapen.
Ga aftaaien! Veel plezier met de visite straks!![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Slurp, slurp, slurp, slurp, slurp
[afbeelding]
Bij mij zit er een hele dikke streep opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Cyan het volgende:
[..]
Mijn laptop heeft opeens een heel vaag beeld. Er loopt een lichte streep over het scherm. Bloedirritant want ik moet er naar blijven kijken!
Lijkt DGK wel
Dag..... een appeltje voor de dorst ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef Apple-tje het volgende:
Ik dacht precies wat Huub zegt! Mijn oogleden zijn zwaar, ik wil sssssslapen.
Ga aftaaien! Veel plezier met de visite straks!![]()
Brian denkt: Vrouw ... gat ... vrouw met gat ... ik .... wandelende takje ... wandelende takje van mij wandelt richting de vrouw met gat ....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij blijft constant in de buurt.
hij denkt echt dat andere vrienden net zo zijn als zijn vriend.
Een uur lullen over het spel.
Ehm... nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef robinotc het volgende:
[..]
weet je zeker dat het een vriendin is en niet één of andere Kelly?![]()
Hey Mokumpie!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Nog iets gemist hier....................?
Goedenavond...we zijn er weer![]()
Mij uiteraardquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Mokum020 het volgende:
Nog iets gemist hier....................?
Goedenavond...we zijn er weer![]()
Rechts is een streep donker grijs ... dan een streepje lichtgrijs ... dan een wit vlak (berichten en dergelijke) en dan weer een streep donkergrijsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij mij zit er een hele dikke streep op
In het zoen met eric en huub topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
Oke, na tal van Cossen bijgelezen te hebben.........Kom maar op !!!!!!!!
Waar zijn die fotooooooooooos van een zoenende Huub en Eric![]()
![]()
Kan ook een travo zijn hequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef yellowfirst het volgende:
En dan blijkt Marielle een spetter te zijn. Huub en Brian gelijk op tilt..........
Dat is het mooie van Jaap. Hij is zo onvoorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef Judah het volgende:
Don Jaaapiiiiooo is een man of his words.
Gisteren zei die geen slok alcohol meer te drinken. Nu zit die aan z'n biertje te slurpen.
Hahhaha!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Broeder Para loopt achteruit de trap af met zijn kommetje soep alsof het de heilige graal is
Dat is waar..maar hoop van niet...........quote:
Ware het dat er niets Antilliaans aan Brian is, behalve dat hij er gewoond heeft....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:39 schreef agter het volgende:
Lees nu pas op de panorama dat Amanda ook een half Antilliaanse vader heeft.
Wist ik nog niet.
Vandaar die crush op Brian.
http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584
Is een filmpje van en was gewoon een nachtkusje die nog geen seconde duurde.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
![]()
was een welterustenkusje. Opgeblazen detailquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
![]()
Eerst harde sex met Brian en DAN onthullen dat het een travo is?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dat is waar..maar hoop van niet...........
Denk dat de term labiel de lading wat beter dekt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Jaap. Hij is zo onvoorspelbaar.
Zou kunnen zijn dat ie hetzelfde accent als haar vader heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ware het dat er niets Antilliaans aan Brian is, behalve dat hij er gewoond heeft....
Hij is hier geboren, heeft nota bene een Poolse vader en is pas op zijn 7de naar de Antillen verhuisd.
picquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Brain zit bij Jaap in zijn reet
Hoop ik ook en eentje met wat stijl en brains.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef yellowfirst het volgende:
En dan blijkt Marielle een spetter te zijn. Huub en Brian gelijk op tilt..........
Waarom lult ie dan zo beroerd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ware het dat er niets Antilliaans aan Brian is, behalve dat hij er gewoond heeft....
Hij is hier geboren, heeft nota bene een Poolse vader en is pas op zijn 7de naar de Antillen verhuisd.
Het mooie? Zeg je dat puur, enkel en alleen om tóch nog een mooie kant aan hem toe te willen bedelen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:41 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is het mooie van Jaap. Hij is zo onvoorspelbaar.
Zijn moeder komt van Curacao, meen ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Filmpje op sitequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:40 schreef Miraaa het volgende:
![]()
Maar je hebt ABN en DGK-ABN welke bedoel je?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef agter het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat ie hetzelfde accent als haar vader heeft.
Bedoel brian spreekt niet bepaald ABN.
Haar vader is overleden toen ze 2 was...... dus dat herinnert ze zich vast niet meer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef agter het volgende:
Zou kunnen zijn dat ie hetzelfde accent als haar vader heeft.
Bedoel brian spreekt niet bepaald ABN.
Jaap heeft BEWEGING nodig...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap heeft Brian onwijs nodig... wat een zielepiet
Das zou errug mooi zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst harde sex met Brian en DAN onthullen dat het een travo is?![]()
Haha.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar je hebt ABN en DGK-ABN welke bedoel je?![]()
geen idee. Zijn moeder spreekt normaal nederlandsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waarom lult ie dan zo beroerd?
Laat hem naar de Burgerking rennen. Die schijnt op een aardige afstand te liggen. Dan wil 'ie echt wel.quote:
Je heb er wel 1 met Eric en huub dekken elkaar...........maar die durf ik niet te openenquote:
Zo praten bijna alle brothers op de eilandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:43 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Waarom lult ie dan zo beroerd?
Je kickt op trauma's ?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo praten bijna alle brothers op de eilanden![]()
lief héquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Miraaa het volgende:
Leuk om Eric zo blij te zien........ik vind het echt een poepie.![]()
Ik wil ook zo`n gezellige Homo als vriend![]()
Ja tegenwoordig is een homo een assecoire. Handtas *check*, gsm *check*, kuttelikkertje op 4 pootjes *check*, homovriendje *check*quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:47 schreef Miraaa het volgende:
Leuk om Eric zo blij te zien........ik vind het echt een poepie.![]()
Ik wil ook zo`n gezellige Homo als vriend![]()
Ik kan Eric soms echt in mijn hart sluiten. Zoals nu.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:48 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig is een homo een assecoire. Handtas *check*, gsm *check*, kuttelikkertje op 4 pootjes *check*, homovriendje *check*
Kan iemand een boekwerk aan Word-documenten uitprinten en aan Brian sturen?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:49 schreef anno-i-mus het volgende:
gaat ie para-broddar weer over die documenten
Of misschien een woordenboek?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:50 schreef Cyan het volgende:
[..]
Kan iemand een boekwerk aan Word-documenten uitprinten en aan Brian sturen?
Mariellequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Marielle mag niet zoveel zeggen maar ze zegt wel dat Eric bij het clubje van Sylvia en Huub moet blijven.
Dus dat is gunstig lijkt me.
Raar dat ze niet zoveel mag zeggen, die vriend van Brainles gisteren had zoveel informatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:51 schreef ruby het volgende:
Marielle mag niet zoveel zeggen maar ze zegt wel dat Eric bij het clubje van Sylvia en Huub moet blijven.
Dus dat is gunstig lijkt me.
perfectooooquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Het bewijs dat de pact tussen Huub en Eric echt is.
Marielle: "Je moet Huub erin houden hoor, anders ben jij next"
Eric: "Ja, dat weet ik"
Volgens mij wel ..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:53 schreef Danny het volgende:
die documenten gaan over het maandblad dat Eric, Huub en Syl op willen zetten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |