Dinsdag toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, die hoer van Huub zou vanavond toch komen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Apple-tje het volgende:
Sil: ik wil al een paar dagen vroeg naar bed maar het lukt niet.
- Wij ook, Sil -
Niet gehoord, kan er in komen, maar wil mijn waardeoordeel niet uitspreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef flubberdewups het volgende:
Hoorden jullie dat?
Huub krijgt zondag na de 3 alcoholverboden een alcohollimiet!! Maar dat is 'niet officieel'...
Ik denk dat dat de bedoeling is, dat hebben we nog niet gezien in de kooiquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup maar Japie is vrij om zich dood te zuipen![]()
![]()
Snap jij het , snap ik het!
Wel bekend : Ze zal komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:19 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nogmaals, die hoer van Huub zou vanavond toch komen?
Niet gemist !!! Prachtige muziek.. van Dhr Mooricone. en na 3 sec. verkracht door onze huissukkel. Jammer he?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh sorrynet gemist dan.
wtf lult fantasia..elk weekend NL uitnodigen? pff een beetje tegen de spelregels dont you think
Ik dacht dat hij van C.O.R.A. niets meer mocht drinken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef toneelhaak1 het volgende:
Jaap aan het bier!!!! Ik hoop dat er een kratje of 2 staat voor hem
Klopt, was er zelf getuige van vanmiddag toen Huub dat zeiquote:
Hahah wel leuk dat dat liedje dus hele andere emoties opwekt dan bedoeld, als het nu op de radio gaat komen denk je meteen aan hoeren en para brodda....quote:
Okquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel bekend : Ze zal komen.
Niet bekend : Wanneer.
Hoe heet het nummer? En staat het op YouTube?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet gemist !!! Prachtige muziek.. van Dhr Mooricone. en na 3 sec. verkracht door onze huissukkel. Jammer he?![]()
volgende week zaterdagquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wel bekend : Ze zal komen.
Niet bekend : Wanneer.
Eric, een vriendin van hem.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
Komt er nu bezoek voor Sylvia of Eric
een vriendin van ericquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
Ericquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef the_undertaker het volgende:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel goed gezegd Lieve Lieve! Een Bongetje voor jou:![]()
Knap van je idd!
quote:
Dat moet je een warm gevoel gegeven hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, was er zelf getuige van vanmiddag toen Huub dat zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |