Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ga dus echt voor de verandering echt op tijd mij mand in, ben gesloopt, sweet dreams Fokkers, and don't let the bedbugs bite you![]()
OKe... hier komt ie......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lieve en Bong deze werken.............................. eindelijk![]()
Maar hoe krijg ik ze alle 4 tegelijk ???
Kan iemand me even helpen, hier ? of in het stream topic ??
Ik ook. pijn aan mijn kop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik ga dus echt voor de verandering echt op tijd mij mand in, ben gesloopt, sweet dreams Fokkers, and don't let the bedbugs bite you![]()
trustequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
huub zal op de proef gesteld worden of hij echt wil winnen of nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef Sammy-S het volgende:
Huub moet gewoon bukken voor Eric, er is geen andere oplossing.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef CARLAK het volgende:
Natasia: Als Huub zo weg is kunnen we straks Natanael iedere week laten komen. Mooi compliment voor Brian toe trouwens van haar want hij draait momenteel.![]()
Truste!quote:
He ..... is de dagposter afgelost door een nachtposter die pro-huub is?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
22:45 - Stiekeme plannetjes?
Brian is weer helemaal uit zijn hypnose en heeft van alles door wat er gebeurt. Er was namelijk iets gebeurd wat hij toevallig heeft meegekregen en hij wil het hier even over hebben met vriendin Natasia: “Sylvia en Amanda zitten aan tafel en Huub overhandigt een document aan Sylvia, die zij vervolgens verstopt.” Brian weet waarschijnlijk wel wat ‘het document’ precies was: namelijk reacties van blogs, die zijn tegenstander uitprint. Brian zit hier wel enigszins mee: “Ik wil gewoon niet dat er dingen gebeuren die niet toegestaan zijn.” Ach, onze moraalridder
bron: talpa
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
Ik lees het morgen wel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Ach na het bezoek van Eric zal alles wel bevestigd worden...
Daar zeg je wat. Ik kijk alleen nog naar SG1 en SG Atlantis op zaterdagavond en de rest van de week is de tv uit...zelfs de uitzendingen van DGK kijk ik op de pc...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:08 schreef Cyan het volgende:
Misschien kunnen we massaal onze tvabbo's opzeggen en kijk en luistergeld ook niet meer betalen aangezien we alleen maar streams kijken
Niet te geloven toch als je niet para bent....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:12 schreef itsme het volgende:
22:45 - Stiekeme plannetjes?
Brian is weer helemaal uit zijn hypnose en heeft van alles door wat er gebeurt. Er was namelijk iets gebeurd wat hij toevallig heeft meegekregen en hij wil het hier even over hebben met vriendin Natasia: “Sylvia en Amanda zitten aan tafel en Huub overhandigt een document aan Sylvia, die zij vervolgens verstopt.” Brian weet waarschijnlijk wel wat ‘het document’ precies was: namelijk reacties van blogs, die zijn tegenstander uitprint. Brian zit hier wel enigszins mee: “Ik wil gewoon niet dat er dingen gebeuren die niet toegestaan zijn.” Ach, onze moraalridder
bron: talpa
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Lieve het volgende:
[..]
slaap lekker( ik ga ook zo, dus dit is alvast... mijn welterusten ook maar meteen. )
Als je kleinkinderen je later vragen "waar was jij de dag dat Huub definitief naar huis toe ging?""quote:
ja viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
He ..... is de dagposter afgelost door een nachtposter die pro-huub is?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef avonne het volgende:
[..]
Als je kleinkinderen je later vragen "waar was jij de dag dat Huub definitief naar huis toe ging?""
kun jij niet zeggen "ik was erbij"![]()
Nee hoor nu gaat het vlammen !!!quote:
Niet waar dus volgens Huub. Hij heeft er een gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert krijgt een dranklimiet volgens Natasia
Once upon a time in the westquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Thnx maar ik bedoelde dat wat net daarvoor zat...iets van een film![]()
oh sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Thnx maar ik bedoelde dat wat net daarvoor zat...iets van een film![]()
ze willen niet dat we ze door hebben met hun scripts?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Natasia is na vanavond para.....normaal?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert krijgt een dranklimiet volgens Natasia
Helaas, Eric heeft gevraagd dat Brian draait, dus we zullen er niets van kunnen horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:14 schreef waxmask het volgende:
Ach na het bezoek van Eric zal alles wel bevestigd worden...
Yup maar Japie is vrij om zich dood te zuipenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef flubberdewups het volgende:
Hoorden jullie dat?
Huub krijgt zondag na de 3 alcoholverboden een alcohollimiet!! Maar dat is 'niet officieel'...
Heel goed gezegd Lieve Lieve! Een Bongetje voor jou:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
OKe... hier komt ie......
ctrl c en dan ctrlv in de bovenbalk en dan enter. Opent zich een schermpje. Dan de volgende regel het zelfde en de derde ook en de vierde ook.
Kijk dan alleen naar de schermen die je wil kijken. Zet brian ONMIDDELIJK uit.
Veel plezier!
Ohoh bong, wat heb ik dat snel onder de knie gekregen:D hé?
Die spelregels zijn voor de andere bewoners hoor,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef Dogga het volgende:
[..]
oh sorrynet gemist dan.
wtf lult fantasia..elk weekend NL uitnodigen? pff een beetje tegen de spelregels dont you think
Zeer geloofwaardig. Onder hyphnose ofzoo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet waar dus volgens Huub. Hij heeft er een gesprek over gehad.
Niet echt pro-Huub, maar de persoon die op deze tijd post is wel degelijk anti-Brainless. (waarschijnlijk een vrouwelijk redaktie lid)...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef anno-i-mus het volgende:
Snap er niks van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef Lieve het volgende:
[..]
OKe... hier komt ie......
ctrl c en dan ctrlv in de bovenbalk en dan enter. Opent zich een schermpje. Dan de volgende regel het zelfde en de derde ook en de vierde ook.
Kijk dan alleen naar de schermen die je wil kijken. Zet brian ONMIDDELIJK uit.
Veel plezier!
Ohoh bong, wat heb ik dat snel onder de knie gekregen:D hé?
Als je maar lang genoeg met brian omgaat word je vanzelf kompleet Paraquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:17 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Natasia is na vanavond para.....normaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |