altijd als iedereen gaat slapen gaat het losquote:
Zolang hij zijn kleding niet uittrekt vind ik het ECHT prima...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik denk dat de Godfather vanavond op bezoek komt
Thnx!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Duikt in de cd kast:
il etait une fois dans l'ouest - Ennio Morricone, Once upon a time in the west (film van Sergio Leone)
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Cora zit al net zolang in de vila als Japio, hij had vanmiddag nog met haar gepraat zei die.
Ja maar hij misbruikte meerdere nummers. Once upon is niet zo moeilijk Maar dank collegaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:27 schreef Apple-tje het volgende:
[..]
Duikt in de cd kast:
il etait une fois dans l'ouest - Ennio Morricone, Once upon a time in the west (film van Sergio Leone)
De kans dat Amanda zich letterlijk laat nemen is niet ondenkbaar, en ik kon uiteraard geen kans een dubbelzinnige TT te gebruiken voorbij laten schietenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
Hear! Hear!
Moet ik de COS-titel létterlijk nemen?
Dacht het al wel. Net Nena. Die liet zich ook besmeuren met wijn, voor kankerhoer uitmaken, om zich vervolgens weer aan te bieden aan dat reptiel. Wie het snapt mag het zeggen.
Lief van je.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:26 schreef avonne het volgende:
[..]
okeeeeeeeejjjjjjj.............
... adem in, adem uit....
neem maar een weekje vrij![]()
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zolang hij zijn kleding niet uittrekt vind ik het ECHT prima...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Heeft iemand al een pic van die Rogier (ex van Amanda) gezien?
neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Toen lag ik gelukkig bij te komen van vorige nacht die-hard streamenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwam![]()
Nee, en zit er ook niet op te wachten................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen mijn portie alweer gehad, een ongewenste confrontatie met een Jaap die onder de douche vandaan kwam![]()
Oh ik dacht dat de audio van mijn pc aan het ruisen was. Voor niks reboot dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Myriam1978 het volgende:
CLUELESS is talking!
Ocharme!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benen![]()
Het ergste was nog, dat ik net mijn ontbijt achter de kiezen hadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen lag ik gelukkig bij te komen van vorige nacht die-hard streamen![]()
Jezus...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Het ergste was nog, dat ik net mijn ontbijt achter de kiezen had![]()
Ik heb me ECHT geprobeerd in te houdenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, ff wat cossen teruggelezen. Sjee mensen willen jullie wat minder tiepen als ik er niet ben. Krijg knijpogen van het teruglezen.
Volgens mij is Erik zenuwachtig.
Marielle is aantocht kennelijk............quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, ff wat cossen teruggelezen. Sjee mensen willen jullie wat minder tiepen als ik er niet ben. Krijg knijpogen van het teruglezen.
Volgens mij is Erik zenuwachtig.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
D'r beginnen nu echt stream-slachtoffers te vallen...
ik snapte het eerst niet zoquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:30 schreef agter het volgende:
Ja volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef rooie3 het volgende:
Die dorpsgek is echt para.
Hij is zo bang dat die vriendin van Eric iets zegt.
Zaten er bruine vlekken op?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik zag de stream heel kort switchen naar Jaap die een handdoek heen en weer trok tussen zijn benen![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus...
D'r beginnen nu echt stream-slachtoffers te vallen...
Brian is echt een leipo ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Ach jesus Brian gaat weer lopen lullen over Huub. Dat huub van plan was te gaan lopen klieren als mariel er is.
NIET gelukt danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb me ECHT geprobeerd in te houden![]()
Mijn laptop heeft opeens een heel vaag beeld. Er loopt een lichte streep over het scherm. Bloedirritant want ik moet er naar blijven kijken!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat mijn boxen stukzijn, maar dan zie ik dat Japio uitademt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |