precies, ik kies wat ik mooi vindquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:18 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dingen kopen om indruk te maken op anderen omdat ze in de veronderstelling zijn dan 'stoer' of 'cool' te zijn.
Luister. Als dat ding vooruit gaat, dan gaat ie vooruit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
precies, ik kies wat ik mooi vind
Maar toch, welke jongen met een grijnsje zelfrespect zal op een Yamaha Neo rijden?![]()
Dat is stap 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Luister. Als dat ding vooruit gaat, dan gaat ie vooruit.
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar toch, welke jongen met een grijnsje zelfrespect zal op een Yamaha Neo rijden?![]()
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef lj_lightning het volgende:
Oh en 25KW en hoger, dat terzijde.
600 cc, 4 cilinder in lijn. 6 versnellingen vooruit, achteruit doe ik niet aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?
Alex wint.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
600 cc, 4 cilinder in lijn. 6 versnellingen vooruit, achteruit doe ik niet aan
Die staat bij mij nog in de schuurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voorelkaar ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.
6 versnellingsbak, 592cc, 4 in rij, spierkracht-achteruit-versnelling, Kawasaki.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?
Ik heb een honda met 2 wielen en een 49cc blokje. Zou jij misschien ... ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de gashendel trekken. 10 meter verderop lag ik bij de buren in de tuin.
Over een Belringo heen rijden? Gaafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb een honda met 2 wielen en een 49cc blokje. Zou jij misschien ... ?![]()
Be my guest, als je die kuthonda ook maar gelijk naar z'n grootje helpt.quote:
Wel op mij omdat het zo'n ongeloofelijke 'kijk eens wat een koele blitse skoeter dit is metallemaal vreemde techniek die superduur, superingewikkeld en tegelijkertijd geen enkel positief effect teweegbrengt' skoeter is. Het is een draak met gekkigheden en dat vinden die 16-jarige puistenkoppen 'cool' en 'stoer'. En als je zo'n veel te duur ding (vele malen duurder dan noodzakelijk omdat het ook simpeler en eenvoudiger en effectiever en daardoor goedkoper maar kwalitatief absoluut niet minder) niet kan betalen ben je een armoedzaaierige kutpauper omdat je niet met de rest van de zogenaamd stoere ventjes mee wilt/kunt lopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
gen indruk op me gemakat dus.
Niets mis met scooters, ik heb zelf zo'n kreng. Heeft me jaren gebracht waar ik wezen moest. Maar ik vind die 'modetechniek' erg triest en de halve garen die er achteraan lopen nog triester.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
mensen die hier als een stel ouwe bejaarden scooters gaan af zeiken zijn pas fucking kansloos![]()
Als jij dat op je avatar bent, zal ik maar geen grapjes over helmen makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
mensen die hier als een stel ouwe bejaarden scooters gaan af zeiken zijn pas fucking kansloos![]()
* 2cv geeft mes aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:24 schreef brood_korst het volgende:
ik snij nog liever me eigen ballen af als dat ik nog op een scooter ga rijden
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry TS, ik zo graag ontopic reageren, maar ik heb me god nog nooit van die heel Aerox gehoord, terwijl ik alle Yamaha folders van 2005 Nederlandstalig compleet heb....
Ik heb een Yamah Neoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.
Ik haal duidelijk wat skoeters doorelkaar. Dat gele gedrocht ziet er schijnbaar alleen blits uit. Verder kan ik geen nutteloze technische constructies ontdekken. Ik vrees dus dat ik een paar woordjes terug moet nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter illustratie. Half brommer rijdend Nederland rijd er op omdat ze er van nature volgens hen al goed uitzien en tevens is er heel veel spul verkrijgbaar om dat ding nog verder op te leuken. Een soort Golfje onder de scooters zeg maar.
Die ik heb verneitigd was van mn moeder (ze had m al 2 uurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik heb een Yamah NeoMaar ben dan ook een meisje
shame on you!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ik heb verneitigd was van mn moeder (ze had m al 2 uur)
Nee, op zo'm prestatie moet je juist trots zijn !quote:
Denk dat op het moment dat zijn moeder er achter kwam dat hij dat gedaan had, hij er niet zo trots op was!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, op zo'm prestatie moet je juist trots zijn !![]()
Later welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Denk dat op het moment dat zijn moeder er achter kwam dat hij dat gedaan had, hij er niet zo trots op was!
De enige reden dat mensen op scooters rijden is dat een aantal jaren terug de verzekeringskosten voor schakelbrommers de pan uit rezen en mensen daarom maar scooters gingen rijden. Daarvoor was je gewoon meteen een homo als je als man geen (schakel)brommer maar scooter reed. Nu nog steeds wel alleen hebben de meeste nog niet doorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
jij had toch al een auto?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier in Venlo heeft vrijwel ieder tiener (15+) óf de Peugeot Speedfight óf de Peugeot Vivacity..fuck hun.. ik ga lekker Italiano.. Gilera Runner
eerst eentje halen...
4???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb 4 Aeroxen gehad! Verre weg de beste scooter!
Het feit alleen al dat je er 4 hebt gehad maakt dit tot een volledige tegengestelde post.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Hey, daar heb ik ook 2 jaar op gereden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je er 4 hebt gehad maakt dit tot een volledige tegengestelde post.
Ja hoor iemand mag een keertje rijden op een motor van z,n oom, en meteen vind die scooters kut en weet ik veel allemaal. Wees niet zon kutmongool en hou je bij 1 punt. Nadat je motor hebt leren rijden vind je motor's zeker weer kut en dan zijn auto's weer kankervet. Kutmongool.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:09 schreef Sjibble het volgende:
laat ik es kut beginnen![]()
Ik haat die pauperts die altijd net als ze 16 worden of later voor hun certi gaan.. nou dat is het probleem niet.
Het gaat er vooral om dat je overal van iedereen (meeste) hoort "Ik ga een Aerox kopen" en denken dat ze er fucking stoer mee zijn enzo.
een aerox word nu fuckin standaard en ik merk dat niemand er al van staat te kijken dat iemand een aerox krijgt![]()
Haal lekker een Ducati, Aprillia of een dergelijke ofzo, wees origineel, het is niet stoer meer :'(
Kijk, ik zeg eerlijk. Als ik er een zou kunnen krijgen zou ik em wss wel nemen, maar gezien ik van mij Malaguti Phantom F12 erg positieve dingen lees in Reviews hou ik liever mn Phantom ofcVind ik zelf vetter
![]()
paupers, wees origineel, er is meer dan Aerox![]()
![]()
Nee, ik ben uitgekeken op scooters. Auto's vind ik nu ook kutquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:50 schreef Baret het volgende:
[..]
Ja hoor iemand mag een keertje rijden op een motor van z,n oom, en meteen vind die scooters kut en weet ik veel allemaal. Wees niet zon kutmongool en hou je bij 1 punt. Nadat je motor hebt leren rijden vind je motor's zeker weer kut en dan zijn auto's weer kankervet. Kutmongool.
Fietsen is het beste als je het aan mij vraagt, ik haat van die kutmongolen die scooters krijgen en daarna auto'krijgen van de ouders. Gaan ze meestal ook nog zeiken dat ze niet het beste van de beste hebben. Echte kutmongolen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, ik ben uitgekeken op scooters. Auto's vind ik nu ook kut
Ben nu weer lekker gezond aan het fietsen, misschien dat ik volgende week een Kawasaki GPX ga kopen
*meldt!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hey, daar heb ik ook 2 jaar op gereden!
Klopt, er zitten veel mongolen in de trein en in de bus. Hou ik ook niet echt van. Een auto is lekker handig voor lange afstanden. Maar ik vind het echt lelijk als je 4 km verder moet zijn, dat je dan met de auto gaat. Lekker fietsen is lekker goed voor de conditie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Fietsen is idd het beste. Niet al te duur, goed voor je conditie, én geen files! Helaas zal ik niet op de fiets naar m'n werk gaan (25km) als het regent... Dus ja, dan zit ik wel gebonden aan de auto. Aan OV heb ik een hekel, daar doe ik liever niet aan.
Het was ook enkel voor werk/school wat niet echt dicht bij was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
met de wind mee 50km p/u. Ik ben een brave burger![]()
nee.. ik ben 17quote:
Die van mij haalde de laatste paar maanden de 100km/h wel... Wat een mazzel dat ik nooit ben aangehoudenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
met de wind mee 50km p/u. Ik ben een brave burger![]()
De laatste tijd ben ik sowieso veel aan het fietsen... Ben altijd best lui geweest, altijd maar scooter/auto/OV, dat schiet ook niet op. Het gaat nu alweer een stuk beterquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Baret het volgende:
[..]
Klopt, er zitten veel mongolen in de trein en in de bus. Hou ik ook niet echt van. Een auto is lekker handig voor lange afstanden. Maar ik vind het echt lelijk als je 4 km verder moet zijn, dat je dan met de auto gaat. Lekker fietsen is lekker goed voor de conditie.
Ze stond er naastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Denk dat op het moment dat zijn moeder er achter kwam dat hij dat gedaan had, hij er niet zo trots op was!
Auto's of motoren ftw?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:46 schreef PallominnoXIII het volgende:
M.a.w. Echte nozems rijden op iets wat een daadwerkelijke versnellingsbak heeft.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog 219 posts voordat dit kuttopic nooooit meer in MyAt verschijnselt.
En wat als het nou een vrouw is, kaklesbie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
Al die luie kakhomo's die nog te beroerd zijn om te schakelen, damn.
Die Aerox'ies kosten alleen maar onnodig geldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef spanishgirl het volgende:
Er staat er hier ook 1 bij mij thuis en nee hij is niet van mij![]()
![]()
Broertjelief net 16,moest en zou een nieuwe aerox kopen..
Meteen 1e week, werd hij aangereden door een achterlijk wijf.
Heel zijn kappen beschadigd.
500 euro reparatiekosten
Nu 2 maandjes later is hij niet alleen 2500 euro armer (mamalief 500), maar ook een ilussie.(Lekker touren op zijn scooter)
Dat ding valt onder weg uit als het regent![]()
![]()
![]()
Nou wilt hij hem verkopen, maar dan maakt hij dik verlies..![]()
![]()
Nee kwalititeit is anders![]()
Tsjah wie niet luisteren wilt, moet maar voelen!!
4 Rox'enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
opknapping enzo? opknapbeurt toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Die Aerox'ies kosten alleen maar onnodig geldWel pwnd, je broertje.
Maar wat stellen sommige Rox'en nou voor? De meeste scooters die ik ken kunnen makkelijk de 130 halen terwijl sommige Roxen moeite hebben met 110 heb ik gehoordW
Ik heb 2 radiateursMalaguti is tof
![]()
[..]
4 Rox'en... Lekker goed als je er 4 hebt gehad in een paar jaar
!
De mijne heeft al 17000 km afgelegd en na een opknapping lijkt ie gloedjenieuw.
Maar voor de duidelijkheid. Ik vind scooters niet kut omdat ik op een motor mag rijden enzo.
Ik haat gewoon paupers die zonodig een Aerox moeten hebben omdat ie stoer is enzo
Nja, ok, een maat wilt ook een Aerox kopen, maar alleen omdat ie van Tunen houdt koopt ie dat ding, en wilt er niet stoer mee doen, dat kan nog wel, als zn Beta Ark ook wat kun tunen hield ie em wel.
nja, et gaat me meer om de paupers die allemaal een Aerox kopen, ik vind het gewoon niet origineel meer
Ik vind het vooral grappig toen nog een maat van school een Aerox kocht. We zeiden gelijk dat het een kutding was (jaloers of niet dat wij geen scooter hadden, gaat het nu niet om).
Dat ding ging 3x stuk in 1 maand en de reparatiekosten waren ook niet lager dan 100 euro.
En tsja, de meeste vinden de Phantom ook wel een vette scooter, moet em gewoon ff opknappen en alles , een maat had een Firefox, die vond hij ook hartstikke goed, vond ie zelfs beter dan een Aerox (op sites scoort ie ook beter qua stemmen, phantom ook wel) alleen MOEST ie em verkopen omdat ie geld nodig had voor wat schulden ofzoDus heeft ie nu een snorfiets.
Heb er ff op gereden, ook best relaxed, en raar
Het zit je wel diep hequote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar wat stellen sommige Rox'en nou voor? De meeste scooters die ik ken kunnen makkelijk de 130 halen terwijl sommige Roxen moeite hebben met 110 heb ik gehoordW
Ik heb 2 radiateursMalaguti is tof
![]()
[..]
4 Rox'en... Lekker goed als je er 4 hebt gehad in een paar jaar
!
De mijne heeft al 17000 km afgelegd en na een opknapping lijkt ie gloedjenieuw.
Maar voor de duidelijkheid. Ik vind scooters niet kut omdat ik op een motor mag rijden enzo.
Ik haat gewoon paupers die zonodig een Aerox moeten hebben omdat ie stoer is enzo
Nja, ok, een maat wilt ook een Aerox kopen, maar alleen omdat ie van Tunen houdt koopt ie dat ding, en wilt er niet stoer mee doen, dat kan nog wel, als zn Beta Ark ook wat kun tunen hield ie em wel.
nja, et gaat me meer om de paupers die allemaal een Aerox kopen, ik vind het gewoon niet origineel meer
Ik vind het vooral grappig toen nog een maat van school een Aerox kocht. We zeiden gelijk dat het een kutding was (jaloers of niet dat wij geen scooter hadden, gaat het nu niet om).
Dat ding ging 3x stuk in 1 maand en de reparatiekosten waren ook niet lager dan 100 euro.
En tsja, de meeste vinden de Phantom ook wel een vette scooter, moet em gewoon ff opknappen en alles , een maat had een Firefox, die vond hij ook hartstikke goed, vond ie zelfs beter dan een Aerox (op sites scoort ie ook beter qua stemmen, phantom ook wel) alleen MOEST ie em verkopen omdat ie geld nodig had voor wat schulden ofzoDus heeft ie nu een snorfiets.
Heb er ff op gereden, ook best relaxed, en raar
Weet niet waar jij die onzin vandaan haalt, maar die snelheden waar jij over spreekt zijn die van sprintscooters. Aerox is juist makkelijk op te voeren en gaat makkelijk snel. Alleen de oudere runner modellen gaan standaard sneller als ze onbegrenst zijn doordat ze 17,5 mm carberateur hebben en betere vario. Snelheiden van 130 km per uur, haal je alleen met race cilinders en met 50cc wordt dat al moeilijk, en dan heb ik het wel over 130 ECHTE kilometers per uur, niet zoals dat iedereen op zn scooter teller kijkt en zegt van mijn scooter gaat 110 want dat klopt voor geen meter. Dan zou mijn AEROX ook 130 gaan, terwijl hij eigenlijk 90 echte gaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.
Die haalt 160 met gemak.
Stoer man scooters![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef Herox het volgende:
Owjah en iedereen die zit te zeiken over scooters gaan maar lekker fietsenduh dat je als je 18 bent voor motor of auto gaat mja als je dat nog niet bent moet je toch iets
![]()
alleen jammer dat het zulke joelbakken waren, ECHTE kerels reden Zundapp (zoals ik dus) maar vergeleken met die kutapparaten van tegenwoordig leken we wel Godenzonen... Brommers van metaal ipv plastic...quote:
Behalve die Fiat Panda uit 1990!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:57 schreef Hallahan het volgende:
[..]
alleen jammer dat het zulke joelbakken waren, ECHTE kerels reden Zundapp (zoals ik dus) maar vergeleken met die kutapparaten van tegenwoordig leken we wel Godenzonen... Brommers van metaal ipv plastic...
'k heb hier ook nog een SS50 staan, daar trek ik nu nog (30 jaar na dato) de meeste (homo)scooter(s)(homo's) mee van de straat...
Moet ik wel een fiat panda hebben hèquote:Op zondag 11 maart 2007 15:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Joh wedden dat jij in je Panda mijn brommer niet bij houdt?
je hebt gelijk, alleen heeft die Panda wel 5 meer versnellingen en heeft het ZEKER de tienvoudige motorinhoud, misschien zelfs 20x zoveel (tsja, weet de inhoud van panda's niet, zeker niet lager dan 0,5). En daarbij is het ook nog een autoquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.
Die haalt 160 met gemak.
Stoer man scooters![]()
Hehe..hehehequote:kutscooters gesproken... Het blok van een aerox is gewoon kwalitatief goed(yamaha he )
Type blok is hetzelfde ja maar de onderdelen die eraan zitten niet. Maar goed zolang je minarelli hori blok hebt zit je meestal mechanisch wel goedquote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef Sjibble het volgende:
Hehe..hehehe
Toevallig hebben de Phantom F12's hetzelfde blok als Rox'iesMinarelli Horizontaal
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef centenbakkie het volgende:
[afbeelding]
kost geen reet
goedkope onderdelen
makkelijk opvoeren
oldtimer
schakel
kut afvoeren
mijnesquote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef centenbakkie het volgende:
[afbeelding]
kost geen reet
goedkope onderdelen
makkelijk opvoeren
oldtimer
schakel
kut afvoeren
Dit is pas een mooi dingquote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Haal dan een échte brommer, mét versnellingsbak
[afbeelding]
Dat dus
www.google.nl ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry TS, ik zo graag ontopic reageren, maar ik heb me god nog nooit van die heel Aerox gehoord, terwijl ik alle Yamaha folders van 2005 Nederlandstalig compleet heb....
Da's gewoon een brommer met dikke banden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[afbeelding]
Tja, zo'n R1 SP is nou eenmaal mooier dan een Aerox.. en ook nog eens wat sneller! 175pk, op 173 kilo, best snel dacht ik zo
Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef Oosthoek het volgende:
Aerox? Daar reden alle kanslozen mee rond op mijn middelbare school. Dat was 8 jaar geleden al zo. Hebben ze nog steeds niks nieuws gevonden voor die ellende apparaten?
Ja zo een heb ik dus, en ik rijdt elke scooter zoek hoor, niet alleen wat betreft snelheid maar ook bochtenwerk, scooter is gewoon niets, kleine kutwieltjes, raar zwaartepunt en klapperen van de kappen als je over een drempeltje heen dreuntquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dit is pas een mooi ding![]()
Die Apri RS50 vind ik maar --->![]()
Die dingen zie je ook overal, maar sowieso vinden mensen die dingen lelijk, die vormen gewoon
Hij had echt mooier gekund
Maar volgens mij rijdt iedereen op die dingen omdat ze niet zo duur zijn als die gave dingen daar![]()
EDIT: geilebeer.jpg!
dat het pimp isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef TwyLight het volgende:
verkapt zie mij hier pimpen met mijn Malaguti Phantom F1.
maar je hebt wel gelijk
Zo één zou me ook wel wat lijken, maar over 7 maanden heb ik een auto dus dat heeft toch niet echt zin meer..quote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Haal dan een échte brommer, mét versnellingsbak
[afbeelding]
Dat dus
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?![]()
Die bovenste foto kan zo in een of andere reismagazinequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aightquote:
De enige echte!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
wel op je voorkap he, trek je hem zo op je achterwielquote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol op![]()
Ja, die had ik, stofzuigertie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Ipho het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net zo'n plastic speeltje
Toch rijd de mijne rond de 100, met 50cc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik moet ook klagen over die paupers met hun 50cc schakelscootertjes (die motordingen) die bij 50 km/h overtoeren maken
good for youquote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Toch rijd de mijne rond de 100, met 50cc.
TS is hater_!
Want jij loopt naar je werkquote:
Im still here jammer hehquote:Op maandag 15 september 2008 01:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar blijft Aerox_project om het topic om zeep te helpen?
ja maar iedereen rijd er nou op gek..xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:56 schreef Loire het volgende:
toen ik 5 jaar geleden een aerox kreeg was ie al old-skool
ik weet niet... leek hij op deze hier?quote:Op maandag 15 september 2008 02:00 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb wel een keer Yamaha scooter omver gereden, weet niet of 't zo'n Aerox was?
quote:Op maandag 15 september 2008 02:00 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb wel een keer Yamaha scooter omver gereden, weet niet of 't zo'n Aerox was?
daar hebben we me grote vriend...quote:
Ik ben trouwens niet verantwoordelijk voor de spelvauten, heb em rechtstreeks gecopy/paste.quote:110, 120, 130
geen enkel probleem
schroevedraaier, koevoet, flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen
trug van weggeweest
nog steeds gevreest
rico van de dhc
op z`n 180 cc
vroem vroem door je straat
als een wegpiraat
berijd tot elke misdaad
want die jonko gemixt met tequilla
maakt me stijl guerillia
para crimina in de kluts
gekleed in et zwart uitgerust met een bivakmuts
dus klaar voor de klus
blaas op een 180er 2 takt
geen motormuis die me pakt
(en weet) tege mij moet je nie kome racen
dan moet ie van goeie huize weze
berijd zijn je leve te wage
en anders om versterking vrage
mij pak je nie
doe nie gek
kblaas als een maniac
maar blijf altyd cool
ik weet wat ik doe met me heilige koe
1 lichaam en ziel
net als Batman en ze Batmobiel
dynamic duo
crimina stylo
guess who`s back
immer para
omar montana
ik ben een deskundige op het gebied van krake
ik kom via het raam of door de dake
ik ben een steelmachine
ik neem alles mee ongezien
snelkraak, inbraak, elke cent aan de haak
m`n 180er is een beest
als we samen zijn is het altyd weer een feest
mense worde gek als haar geluid door de straat klinkt
ze is de trouwe moter achter mijn killer instinct
ze staat altyd voor me klaar
ze kent geen angst en geen gevaar
ze moet niets hebbe van olie en benzine
me sgatje voedt zichzelf met mijn adrenaline
zonder haar ga ik nie van huis
ze is me lift naar elke kluis
ik kan nie zonder haar
ze is me makker
180 cc motherfucker
(chorus) 4 keer
Chilloh
met ze oversexte motor
van tories word ze nog steeds geiler als boter
ze is der redster tijdens kirre dage
het is de bitch waar de trekkers mee op premies jagen
zakenmense brenge sofi(?)
door de bocht in volle vaart
met me zwaar crimineel ingestelde werkpaard
ben ik in staat, voor oorlog tegen de concurrentie
in de haagse snel kraak competitie
blaas ik weg voor de justitie
daag ik motorwoute uit voor een duel
je pakt me nooit k*nkerjood ik ben te snel
met me 2 takt motherfucker
weet je wel
op zoek naar een geschikte kraak
me dagelijkse taak
het plundere van een fucking computerzaak
het is voor mij gewoon een eer
geld ook voor me sgatje op 2 wiele
ze zal nie kniele voor de blauwe homoviele
mun 180er is gruwelijk
kben er aan gebonde als in een staatshuwelijk
geen ibahesh of bezem houdt me tegen
ik zou de fucking vloer met ze aanvege
en leg een wieli in je nek
(.......?)
mc snoogie
op weg naar een nieuwe torie
maak me nie kwaad
ik pak een wieli in elke straat
niet de enige die et doet
we zijn met een hele stoet
gevolgd door ibahesh op de voet
fuckt it, wat moet moet
jage op die grote bedrage
scotoe ken et nie verdrage
dat we lope met gevulde mage
ze blijve maar vrage
hoe kom je aan die knake
die ben ik aan et make
met een 180er en een schroeva in me hand
blaas ik door heel het land
en lag me dood als een nehbahesh wage in de berm strand
want mij zet je nie zomaar aan de kant
het ken me niets scheluh
we zijn hyena`s en jagen met ze velen
(chorus)
I tell you man
you need people like me
so you can point your fucking finger
and say that`s the bad guy
take a good fucking look at the bad guy
you may never see a bad guy like this huh
Firefox was inderdaad wél een mooie scooter. Maar ik wilde altijd zo'n Aprilia SR of Gilera Runner SP (geel/blauw). Ben er zelfs nog naar wezen kijken met mijn vader in de winkel maar hij is nooit gekomenquote:Op maandag 15 september 2008 10:18 schreef DSS24 het volgende:
Vroegah reed ik op mijn Malaguti Fire Fox. Veel beter dan een Aerox. Dat dan voordat ik geschept werd door een auto.
Omfgquote:Op maandag 15 september 2008 10:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben trouwens niet verantwoordelijk voor de spelvauten, heb em rechtstreeks gecopy/paste.
dtquote:Op maandag 15 september 2008 13:04 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Ik rijdtttttttttttttttttttttttt peugeot speedfight!11
(H) ?quote:Op maandag 15 september 2008 13:20 schreef QrisS het volgende:
Heb zelf een Malaguti Firefox gehad: trok ik elke aerox pauper mee eruit.
Daarna een Motorhispania RX gekocht (schakelbrommer) iedereen wilt tegen me sprinten en denkt dat ze het winnen, totdat ze staan te janken en horen dat ik 80 MHR onder mn brommer heb liggen
Die heb ik aan mn broertje gegeven die zich gemiddeld 5 keer per dag bijna dood rijdt omdat hij niet kan rijden
en ik heb nu een 0t0! (H)
Zundappquote:Op maandag 15 september 2008 13:33 schreef SwiffMeister het volgende:
Scooters![]()
Automaatjes
Moderne schakelbakken![]()
Oldtimer schakelbrommers
Zundapp![]()
Tomos 5L met extreme stuurtjes![]()
Batavus TS49
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |