Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef Oosthoek het volgende:
Aerox? Daar reden alle kanslozen mee rond op mijn middelbare school. Dat was 8 jaar geleden al zo. Hebben ze nog steeds niks nieuws gevonden voor die ellende apparaten?
Ja zo een heb ik dus, en ik rijdt elke scooter zoek hoor, niet alleen wat betreft snelheid maar ook bochtenwerk, scooter is gewoon niets, kleine kutwieltjes, raar zwaartepunt en klapperen van de kappen als je over een drempeltje heen dreuntquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dit is pas een mooi ding![]()
Die Apri RS50 vind ik maar --->![]()
Die dingen zie je ook overal, maar sowieso vinden mensen die dingen lelijk, die vormen gewoon
Hij had echt mooier gekund
Maar volgens mij rijdt iedereen op die dingen omdat ze niet zo duur zijn als die gave dingen daar![]()
EDIT: geilebeer.jpg!
dat het pimp isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef TwyLight het volgende:
verkapt zie mij hier pimpen met mijn Malaguti Phantom F1.
maar je hebt wel gelijk
Zo één zou me ook wel wat lijken, maar over 7 maanden heb ik een auto dus dat heeft toch niet echt zin meer..quote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Haal dan een échte brommer, mét versnellingsbak
[afbeelding]
Dat dus
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?![]()
Die bovenste foto kan zo in een of andere reismagazinequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aightquote:
De enige echte!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
wel op je voorkap he, trek je hem zo op je achterwielquote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol op![]()
Ja, die had ik, stofzuigertie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Ipho het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net zo'n plastic speeltje
Toch rijd de mijne rond de 100, met 50cc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik moet ook klagen over die paupers met hun 50cc schakelscootertjes (die motordingen) die bij 50 km/h overtoeren maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |