quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef Beelzebub85 het volgende:
Nog 219 posts voordat dit kuttopic nooooit meer in MyAt verschijnselt.
En wat als het nou een vrouw is, kaklesbie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:42 schreef PallominnoXIII het volgende:
Al die luie kakhomo's die nog te beroerd zijn om te schakelen, damn.
Die Aerox'ies kosten alleen maar onnodig geldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:42 schreef spanishgirl het volgende:
Er staat er hier ook 1 bij mij thuis en nee hij is niet van mij![]()
![]()
Broertjelief net 16,moest en zou een nieuwe aerox kopen..
Meteen 1e week, werd hij aangereden door een achterlijk wijf.
Heel zijn kappen beschadigd.
500 euro reparatiekosten
Nu 2 maandjes later is hij niet alleen 2500 euro armer (mamalief 500), maar ook een ilussie.(Lekker touren op zijn scooter)
Dat ding valt onder weg uit als het regent![]()
![]()
![]()
Nou wilt hij hem verkopen, maar dan maakt hij dik verlies..![]()
![]()
Nee kwalititeit is anders![]()
Tsjah wie niet luisteren wilt, moet maar voelen!!
4 Rox'enquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb 4 Aeroxen gehad! Verre weg de beste scooter!
opknapping enzo? opknapbeurt toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Die Aerox'ies kosten alleen maar onnodig geldWel pwnd, je broertje.
Maar wat stellen sommige Rox'en nou voor? De meeste scooters die ik ken kunnen makkelijk de 130 halen terwijl sommige Roxen moeite hebben met 110 heb ik gehoordW
Ik heb 2 radiateursMalaguti is tof
![]()
[..]
4 Rox'en... Lekker goed als je er 4 hebt gehad in een paar jaar
!
De mijne heeft al 17000 km afgelegd en na een opknapping lijkt ie gloedjenieuw.
Maar voor de duidelijkheid. Ik vind scooters niet kut omdat ik op een motor mag rijden enzo.
Ik haat gewoon paupers die zonodig een Aerox moeten hebben omdat ie stoer is enzo
Nja, ok, een maat wilt ook een Aerox kopen, maar alleen omdat ie van Tunen houdt koopt ie dat ding, en wilt er niet stoer mee doen, dat kan nog wel, als zn Beta Ark ook wat kun tunen hield ie em wel.
nja, et gaat me meer om de paupers die allemaal een Aerox kopen, ik vind het gewoon niet origineel meer
Ik vind het vooral grappig toen nog een maat van school een Aerox kocht. We zeiden gelijk dat het een kutding was (jaloers of niet dat wij geen scooter hadden, gaat het nu niet om).
Dat ding ging 3x stuk in 1 maand en de reparatiekosten waren ook niet lager dan 100 euro.
En tsja, de meeste vinden de Phantom ook wel een vette scooter, moet em gewoon ff opknappen en alles , een maat had een Firefox, die vond hij ook hartstikke goed, vond ie zelfs beter dan een Aerox (op sites scoort ie ook beter qua stemmen, phantom ook wel) alleen MOEST ie em verkopen omdat ie geld nodig had voor wat schulden ofzoDus heeft ie nu een snorfiets.
Heb er ff op gereden, ook best relaxed, en raar
Het zit je wel diep hequote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar wat stellen sommige Rox'en nou voor? De meeste scooters die ik ken kunnen makkelijk de 130 halen terwijl sommige Roxen moeite hebben met 110 heb ik gehoordW
Ik heb 2 radiateursMalaguti is tof
![]()
[..]
4 Rox'en... Lekker goed als je er 4 hebt gehad in een paar jaar
!
De mijne heeft al 17000 km afgelegd en na een opknapping lijkt ie gloedjenieuw.
Maar voor de duidelijkheid. Ik vind scooters niet kut omdat ik op een motor mag rijden enzo.
Ik haat gewoon paupers die zonodig een Aerox moeten hebben omdat ie stoer is enzo
Nja, ok, een maat wilt ook een Aerox kopen, maar alleen omdat ie van Tunen houdt koopt ie dat ding, en wilt er niet stoer mee doen, dat kan nog wel, als zn Beta Ark ook wat kun tunen hield ie em wel.
nja, et gaat me meer om de paupers die allemaal een Aerox kopen, ik vind het gewoon niet origineel meer
Ik vind het vooral grappig toen nog een maat van school een Aerox kocht. We zeiden gelijk dat het een kutding was (jaloers of niet dat wij geen scooter hadden, gaat het nu niet om).
Dat ding ging 3x stuk in 1 maand en de reparatiekosten waren ook niet lager dan 100 euro.
En tsja, de meeste vinden de Phantom ook wel een vette scooter, moet em gewoon ff opknappen en alles , een maat had een Firefox, die vond hij ook hartstikke goed, vond ie zelfs beter dan een Aerox (op sites scoort ie ook beter qua stemmen, phantom ook wel) alleen MOEST ie em verkopen omdat ie geld nodig had voor wat schulden ofzoDus heeft ie nu een snorfiets.
Heb er ff op gereden, ook best relaxed, en raar
Weet niet waar jij die onzin vandaan haalt, maar die snelheden waar jij over spreekt zijn die van sprintscooters. Aerox is juist makkelijk op te voeren en gaat makkelijk snel. Alleen de oudere runner modellen gaan standaard sneller als ze onbegrenst zijn doordat ze 17,5 mm carberateur hebben en betere vario. Snelheiden van 130 km per uur, haal je alleen met race cilinders en met 50cc wordt dat al moeilijk, en dan heb ik het wel over 130 ECHTE kilometers per uur, niet zoals dat iedereen op zn scooter teller kijkt en zegt van mijn scooter gaat 110 want dat klopt voor geen meter. Dan zou mijn AEROX ook 130 gaan, terwijl hij eigenlijk 90 echte gaat.quote:Op zondag 11 maart 2007 10:20 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.
Die haalt 160 met gemak.
Stoer man scooters![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef Herox het volgende:
Owjah en iedereen die zit te zeiken over scooters gaan maar lekker fietsenduh dat je als je 18 bent voor motor of auto gaat mja als je dat nog niet bent moet je toch iets
![]()
alleen jammer dat het zulke joelbakken waren, ECHTE kerels reden Zundapp (zoals ik dus) maar vergeleken met die kutapparaten van tegenwoordig leken we wel Godenzonen... Brommers van metaal ipv plastic...quote:
Behalve die Fiat Panda uit 1990!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:57 schreef Hallahan het volgende:
[..]
alleen jammer dat het zulke joelbakken waren, ECHTE kerels reden Zundapp (zoals ik dus) maar vergeleken met die kutapparaten van tegenwoordig leken we wel Godenzonen... Brommers van metaal ipv plastic...
'k heb hier ook nog een SS50 staan, daar trek ik nu nog (30 jaar na dato) de meeste (homo)scooter(s)(homo's) mee van de straat...
Moet ik wel een fiat panda hebben hèquote:Op zondag 11 maart 2007 15:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Joh wedden dat jij in je Panda mijn brommer niet bij houdt?
je hebt gelijk, alleen heeft die Panda wel 5 meer versnellingen en heeft het ZEKER de tienvoudige motorinhoud, misschien zelfs 20x zoveel (tsja, weet de inhoud van panda's niet, zeker niet lager dan 0,5). En daarbij is het ook nog een autoquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kweet niet of je het in de gaten hebt, maar je zit ruig over toffe scooters te praten, maar een Fiat Panda trekt ze wel hard eruit.
Die haalt 160 met gemak.
Stoer man scooters![]()
Hehe..hehehequote:kutscooters gesproken... Het blok van een aerox is gewoon kwalitatief goed(yamaha he )
Type blok is hetzelfde ja maar de onderdelen die eraan zitten niet. Maar goed zolang je minarelli hori blok hebt zit je meestal mechanisch wel goedquote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef Sjibble het volgende:
Hehe..hehehe
Toevallig hebben de Phantom F12's hetzelfde blok als Rox'iesMinarelli Horizontaal
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef centenbakkie het volgende:
[afbeelding]
kost geen reet
goedkope onderdelen
makkelijk opvoeren
oldtimer
schakel
kut afvoeren
mijnesquote:Op zondag 11 maart 2007 18:57 schreef centenbakkie het volgende:
[afbeelding]
kost geen reet
goedkope onderdelen
makkelijk opvoeren
oldtimer
schakel
kut afvoeren
Dit is pas een mooi dingquote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Haal dan een échte brommer, mét versnellingsbak
[afbeelding]
Dat dus
www.google.nl ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry TS, ik zo graag ontopic reageren, maar ik heb me god nog nooit van die heel Aerox gehoord, terwijl ik alle Yamaha folders van 2005 Nederlandstalig compleet heb....
Da's gewoon een brommer met dikke banden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 05:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[afbeelding]
Tja, zo'n R1 SP is nou eenmaal mooier dan een Aerox.. en ook nog eens wat sneller! 175pk, op 173 kilo, best snel dacht ik zo
Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:40 schreef Oosthoek het volgende:
Aerox? Daar reden alle kanslozen mee rond op mijn middelbare school. Dat was 8 jaar geleden al zo. Hebben ze nog steeds niks nieuws gevonden voor die ellende apparaten?
Ja zo een heb ik dus, en ik rijdt elke scooter zoek hoor, niet alleen wat betreft snelheid maar ook bochtenwerk, scooter is gewoon niets, kleine kutwieltjes, raar zwaartepunt en klapperen van de kappen als je over een drempeltje heen dreuntquote:Op zondag 11 maart 2007 21:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dit is pas een mooi ding![]()
Die Apri RS50 vind ik maar --->![]()
Die dingen zie je ook overal, maar sowieso vinden mensen die dingen lelijk, die vormen gewoon
Hij had echt mooier gekund
Maar volgens mij rijdt iedereen op die dingen omdat ze niet zo duur zijn als die gave dingen daar![]()
EDIT: geilebeer.jpg!
dat het pimp isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef TwyLight het volgende:
verkapt zie mij hier pimpen met mijn Malaguti Phantom F1.
maar je hebt wel gelijk
Zo één zou me ook wel wat lijken, maar over 7 maanden heb ik een auto dus dat heeft toch niet echt zin meer..quote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef PallominnoXIII het volgende:
Haal dan een échte brommer, mét versnellingsbak
[afbeelding]
Dat dus
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:09 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Is dit een verkapt ik-doe-me-voor-alsof-ik-geen aerox heb gehad?![]()
Die bovenste foto kan zo in een of andere reismagazinequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
aightquote:
De enige echte!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:09 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Waar zie je mij voor aan, halve gek.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol opquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:01 schreef Hijacking het volgende:
plak je 2 mallossi stickers er op scheelt ook gauw weer 20 km op top
wel op je voorkap he, trek je hem zo op je achterwielquote:Op zondag 18 maart 2007 14:16 schreef Ipho het volgende:
[..]
Snelle MHR stickert, en je kunt helemaal je lol op![]()
Ja, die had ik, stofzuigertie.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:35 schreef Ipho het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt net zo'n plastic speeltje
Toch rijd de mijne rond de 100, met 50cc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:44 schreef Sjibble het volgende:
Ik moet ook klagen over die paupers met hun 50cc schakelscootertjes (die motordingen) die bij 50 km/h overtoeren maken
good for youquote:Op zondag 14 september 2008 23:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Toch rijd de mijne rond de 100, met 50cc.
TS is hater_!
Want jij loopt naar je werkquote:
Im still here jammer hehquote:Op maandag 15 september 2008 01:50 schreef TeringHenkie het volgende:
Waar blijft Aerox_project om het topic om zeep te helpen?
ja maar iedereen rijd er nou op gek..xDquote:Op maandag 15 september 2008 01:56 schreef Loire het volgende:
toen ik 5 jaar geleden een aerox kreeg was ie al old-skool
ik weet niet... leek hij op deze hier?quote:Op maandag 15 september 2008 02:00 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb wel een keer Yamaha scooter omver gereden, weet niet of 't zo'n Aerox was?
quote:Op maandag 15 september 2008 02:00 schreef kraakvandaal het volgende:
Ik heb wel een keer Yamaha scooter omver gereden, weet niet of 't zo'n Aerox was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |