precies, ik kies wat ik mooi vindquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:18 schreef 2cv het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die dingen kopen om indruk te maken op anderen omdat ze in de veronderstelling zijn dan 'stoer' of 'cool' te zijn.
Luister. Als dat ding vooruit gaat, dan gaat ie vooruit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
precies, ik kies wat ik mooi vind
Maar toch, welke jongen met een grijnsje zelfrespect zal op een Yamaha Neo rijden?![]()
Dat is stap 1.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Luister. Als dat ding vooruit gaat, dan gaat ie vooruit.
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Maar toch, welke jongen met een grijnsje zelfrespect zal op een Yamaha Neo rijden?![]()
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef lj_lightning het volgende:
Oh en 25KW en hoger, dat terzijde.
600 cc, 4 cilinder in lijn. 6 versnellingen vooruit, achteruit doe ik niet aanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?
Alex wint.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:40 schreef Oldbie het volgende:
[..]
600 cc, 4 cilinder in lijn. 6 versnellingen vooruit, achteruit doe ik niet aan
Die staat bij mij nog in de schuurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voorelkaar ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.
6 versnellingsbak, 592cc, 4 in rij, spierkracht-achteruit-versnelling, Kawasaki.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
652 cc boxermotor hier, 4 versnellingen vooruit, één achteruit. en jij?
Ik heb een honda met 2 wielen en een 49cc blokje. Zou jij misschien ... ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
aan de gashendel trekken. 10 meter verderop lag ik bij de buren in de tuin.
Over een Belringo heen rijden? Gaafquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb een honda met 2 wielen en een 49cc blokje. Zou jij misschien ... ?![]()
Be my guest, als je die kuthonda ook maar gelijk naar z'n grootje helpt.quote:
Wel op mij omdat het zo'n ongeloofelijke 'kijk eens wat een koele blitse skoeter dit is metallemaal vreemde techniek die superduur, superingewikkeld en tegelijkertijd geen enkel positief effect teweegbrengt' skoeter is. Het is een draak met gekkigheden en dat vinden die 16-jarige puistenkoppen 'cool' en 'stoer'. En als je zo'n veel te duur ding (vele malen duurder dan noodzakelijk omdat het ook simpeler en eenvoudiger en effectiever en daardoor goedkoper maar kwalitatief absoluut niet minder) niet kan betalen ben je een armoedzaaierige kutpauper omdat je niet met de rest van de zogenaamd stoere ventjes mee wilt/kunt lopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
gen indruk op me gemakat dus.
Niets mis met scooters, ik heb zelf zo'n kreng. Heeft me jaren gebracht waar ik wezen moest. Maar ik vind die 'modetechniek' erg triest en de halve garen die er achteraan lopen nog triester.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
mensen die hier als een stel ouwe bejaarden scooters gaan af zeiken zijn pas fucking kansloos![]()
Als jij dat op je avatar bent, zal ik maar geen grapjes over helmen makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
mensen die hier als een stel ouwe bejaarden scooters gaan af zeiken zijn pas fucking kansloos![]()
* 2cv geeft mes aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:24 schreef brood_korst het volgende:
ik snij nog liever me eigen ballen af als dat ik nog op een scooter ga rijden
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry TS, ik zo graag ontopic reageren, maar ik heb me god nog nooit van die heel Aerox gehoord, terwijl ik alle Yamaha folders van 2005 Nederlandstalig compleet heb....
Ik heb een Yamah Neoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh, zoeen heb ik nog eens in tweetjes gereden.
Ik haal duidelijk wat skoeters doorelkaar. Dat gele gedrocht ziet er schijnbaar alleen blits uit. Verder kan ik geen nutteloze technische constructies ontdekken. Ik vrees dus dat ik een paar woordjes terug moet nemenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ter illustratie. Half brommer rijdend Nederland rijd er op omdat ze er van nature volgens hen al goed uitzien en tevens is er heel veel spul verkrijgbaar om dat ding nog verder op te leuken. Een soort Golfje onder de scooters zeg maar.
Die ik heb verneitigd was van mn moeder (ze had m al 2 uurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:34 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Ik heb een Yamah NeoMaar ben dan ook een meisje
shame on you!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die ik heb verneitigd was van mn moeder (ze had m al 2 uur)
Nee, op zo'm prestatie moet je juist trots zijn !quote:
Denk dat op het moment dat zijn moeder er achter kwam dat hij dat gedaan had, hij er niet zo trots op was!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:13 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, op zo'm prestatie moet je juist trots zijn !![]()
Later welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:15 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Denk dat op het moment dat zijn moeder er achter kwam dat hij dat gedaan had, hij er niet zo trots op was!
De enige reden dat mensen op scooters rijden is dat een aantal jaren terug de verzekeringskosten voor schakelbrommers de pan uit rezen en mensen daarom maar scooters gingen rijden. Daarvoor was je gewoon meteen een homo als je als man geen (schakel)brommer maar scooter reed. Nu nog steeds wel alleen hebben de meeste nog niet doorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:16 schreef st0fzuiger het volgende:
jij had toch al een auto?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Hier in Venlo heeft vrijwel ieder tiener (15+) óf de Peugeot Speedfight óf de Peugeot Vivacity..fuck hun.. ik ga lekker Italiano.. Gilera Runner
eerst eentje halen...
4???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb 4 Aeroxen gehad! Verre weg de beste scooter!
Het feit alleen al dat je er 4 hebt gehad maakt dit tot een volledige tegengestelde post.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:55 schreef Vakkie_W het volgende:
Heb 4 Aeroxen gehad! Verre weg de beste scooter!
Hey, daar heb ik ook 2 jaar op gereden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:25 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Eenschquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:33 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Het feit alleen al dat je er 4 hebt gehad maakt dit tot een volledige tegengestelde post.
Ja hoor iemand mag een keertje rijden op een motor van z,n oom, en meteen vind die scooters kut en weet ik veel allemaal. Wees niet zon kutmongool en hou je bij 1 punt. Nadat je motor hebt leren rijden vind je motor's zeker weer kut en dan zijn auto's weer kankervet. Kutmongool.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:09 schreef Sjibble het volgende:
laat ik es kut beginnen![]()
Ik haat die pauperts die altijd net als ze 16 worden of later voor hun certi gaan.. nou dat is het probleem niet.
Het gaat er vooral om dat je overal van iedereen (meeste) hoort "Ik ga een Aerox kopen" en denken dat ze er fucking stoer mee zijn enzo.
een aerox word nu fuckin standaard en ik merk dat niemand er al van staat te kijken dat iemand een aerox krijgt![]()
Haal lekker een Ducati, Aprillia of een dergelijke ofzo, wees origineel, het is niet stoer meer :'(
Kijk, ik zeg eerlijk. Als ik er een zou kunnen krijgen zou ik em wss wel nemen, maar gezien ik van mij Malaguti Phantom F12 erg positieve dingen lees in Reviews hou ik liever mn Phantom ofcVind ik zelf vetter
![]()
paupers, wees origineel, er is meer dan Aerox![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |