Ja, ik ga op kamers. Elke dag 2 uur met de trein is niet zo tofquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Maar Enge kat, ga je ook op kamers in die omgeving? Vast wel neem ik aan.
Mijn cijfers zijn voor alles behalve Engels en Nederlands ook wat ik nu sta.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik sta wel behoorlijk veilig. Precieze cijfertjes ga ik pas uitrekenen als alle SE cijfers binnen zijn.
quote:
Mwa, alleen klas is leuker dan Darkroomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Deze was eerder, maar die titel van die andere is veel leuker.
[..]
Mijn cijfers zijn voor alles behalve Engels en Nederlands ook wat ik nu sta.Al is het voor NA nog maar 10 % dat bekend moet worden via een practicum.
Moest even ingrijpen. Het begint wel erg een schoolkantine te worden hier.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Deze was eerder, maar die titel van die andere is veel leuker.
Mits vrouwen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Moest even ingrijpen. Het begint wel erg een schoolkantine te worden hier.
Harde vuige ruige sex willen we, toch mannen?
De hint lijk mij wel duidelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:08 schreef Messenga het volgende:
Och, mijn ouders bereiden zich al helemaal voor om me weg te pesten, ik heb al een waterkoker, een tosti ijzer, borden bekers bestek, een laptop krijg ik nog. Willen ze me weg hebben?![]()
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, alleen klas is leuker dan Darkroom
Ja het is een nieuwe maand, dus mag ik
Door de bomen het Bos niet zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.
over 13 dagen zekerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:10 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik open over een kleine 2 weken wel een Hools-naamtopic voor je.
Eensquote:
Kijk eens in mijn profielquote:
26 kleine Boskaboutertjesquote:
Zeer toevallig wel, ja.quote:
3 dagen laten word ik 17½. Krijg ik dan ook een naamtopic?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kijk eens in mijn profielMet name naar de geboorte datum
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |