Die hebben wel 4 banden die lek kunnen gaan simpele!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Frida-ster het volgende:
Koop een auto...
Een fatsoenlijke fietsband ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Frida-ster het volgende:
Niet op ..."kleine stukjes steen en/of ietepieterige doorntjes..."
Wel op ..."grote stukjes steen en/of uit de kluiten gewassen doorns..."quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Frida-ster het volgende:
Niet op ..."kleine stukjes steen en/of ietepieterige doorntjes..."
Ja, of op stoeprandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wel op ..."grote stukjes steen en/of uit de kluiten gewassen doorns..."
Mjah, als ik niet bang was dat de velg binnen een dag volledig naar de gort is zou ik het nog doen ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga gewoon op je velg rijden, dan gaat de band ook niet lek
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Goedkope rommel kopen = nooit goed.
Geef liever een paar knakkers meer uit voor beter shit, jeweet
Tja, ik had het idee dat er met een fietsband niet veel mis kon gaan. Een beetje zoals met fritesaus, zelfs al ie kut dan is ie toch nog best te pruimenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
*notedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef TR08 het volgende:
Bij een fietsenmaker banden van minstens 20 euri/stuk kopen. Alles dat goedkoper is is bagger. (ik heb bij fietsenmakers gewerkt, lui met mindere banden zie je soms wekelijks terug)
Slechte anti-lek banden voor de Doeland?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik mijn vrouwmens maar eens lastig vallen met mijn klaagzang over kutbanden, adios![]()
Ik heb een aantal jaar geleden eens een band gehad met een kevlar laag erin, die ging pas lek toen de beschermlaag aan de buitenkant te zien was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:10 schreef TR08 het volgende:
Ik koop zelf banden van minstens 30 euro en kan me niet precies herinneren wanneer ik mijn laatste lekke band gehad heb. Dat moet echt 3 jaar geleden zijn oid (doen was de velg doorgeroest) Ik fiets plm 5 km/dag.
ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:10 schreef TR08 het volgende:
Ik koop zelf banden van minstens 30 euro en kan me niet precies herinneren wanneer ik mijn laatste lekke band gehad heb. Dat moet echt 3 jaar geleden zijn oid (doen was de velg doorgeroest) Ik fiets plm 5 km/dag.
Tot-ie wel lek gaat, dan plakt je binnenband aan je buitenband vast...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:14 schreef Vandaahl het volgende:
[..]
ik heb er wel van die groene meuk inzitten van de Halfords antilek spul dat er via je ventiel in moet
heb NOOIT een lekke band
Hij zegt meneer tegen mequote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaar geleden eens een band gehad met een kevlar laag erin, die ging pas lek toen de beschermlaag aan de buitenkant te zien was.
Wat voor banden en fiets gebruikt u dan trouwens?
geen fratsen dat scheelt C1000 selectiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Geef liever een paar knakkers meer uit voor beter shit, jeweet
Doelandquote:
banden hebben ook een levensduur hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:37 schreef ouderejongere het volgende:
Ik rij (met mijn auto) al 5 jaar op dezelfde banden en ik kom elk jaar met glans door de APK. Gewoon een beetje offensief rijden, niet in de kant laten drukken, niet onnodig remmen, gedoseerd gas geven ... etc
Driekwart van wat wel met bouwen te maken heeft is volgens mij ook kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:29 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Doeland![]()
![]()
![]()
Maar alles in de bouwmarkten wat in de bouwmarkt niks met bouwen te maken heeft is gewoon prut
Oi! Ik heb het hier over fietsen godverdomme!quote:En je wilt zeker ook geen auto omdat je dan Anti-lek autobanden MOET kopen bij doeland (_) en die alweer lek gaan?
Een goeie auto heeft banden die niet lek gaan door een beetje doorns, die houden het zeker een aantal jaren vol, of gaan nooit lek.
Ik weet echt niet wat voor Papua'er jij bent, maar je breekt alle records
Het rolt alleen van je velg als je hard door de bocht gaat...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef 2cv het volgende:
Neem massieve banden. Kan je doorsnijden en het lekt nog niet.
Dan rij jij wel erg beroerd op je fietsie. Of die banden zijn te groot.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:54 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het rolt alleen van je velg als je hard door de bocht gaat...
Hoe naïef kun je zijn, na dit topicquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef 8D het volgende:
Hmnz, bij mij zijn m'n banden 4 keer per maand lek :/, moet ook maar eens die anti-lekbanden proberen, zou een vooruit gang zijn =)
Ja! Bandenquote:Op zondag 4 maart 2007 11:54 schreef Paramount het volgende:
't Is altijd gezeik met banden. Gisteren een autoband naar de tyfus gereden. Iets te snel ingestuurd, stoeprand geraakt en 100 euro lichter.
Banden die kapot kunnen.
In de oorlog hadden ze houten wielenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef 2cv het volgende:
de volgende keer eens naar kijken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:16 schreef 2cv het volgende:
Goede banden kopen. Banden waar ik nu op fiets kun je letterlijk flinke punaises indouwen zonder dat ze er doorheen dringen en bij de binnenband komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Koop je dus een anti-lek band bij de plaatselijke bouwmarkt omdat je nogal intensief je fiets gebruikt en geen gezeik wil met lekke banden. Fiets je 'm 3 keer in 4 maanden oid lek. "Ja, zeker punaises oid! Dan gaan ze wel lek ja!"... Nee, kleine stukjes steen en ietepieterige doorntjes die zich dwars door de anti-lek laag heenwerken.
Volgende keer dus maar weer een paar euro meer uitgeven voor een fatsoenlijke merk band.
Mijn klacht: goedkope anti-lek banden van de bouwmarkt zijn kut en verdienen het voorvoegsel "anti" niet. "lek banden" zou een betere benaming zijn.
Van Profile site...quote:Soort band
Bestelwagenbanden worden vaak blootgesteld aan een grote (over) belasting en onvoldoende bandenspanning. Bij de bestelwagens wordt hiervoor een versterkte autoband genomen, de reïnforced band. Dit zijn banden die personenauto eigenschappen combineren met bedrijfsauto efficiency. De structuur van deze band is versterkt, waardoor een hogere spanning en dus ook een zwaardere belasting mogelijk is
Ik ben eens met m'n fiets hard op m'n plaat gegaan bij het afrijden van het schoolplein. Hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet. De rest van de klas stond nog even na te praten en natuurlijk was op het Heilige moment alle aandacht op mij gericht. En fin, na een keer over de kop te zijn gegaan en het stuur op m'n knar gekregen te hebben, heb ik de fiets (ATB) weer opgepakt, de lachende bromfietser even vies aangekeken en verder gefietst. De enige schade die ik kon zien was een zware slag in het achterwiel. Maar goed ik wil naar huis dus boeiuh.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef RainofDeath het volgende:
Ik heb is letterlijk een gat van 1cm bij 4cm in mijn buitenband gehad, en daar kon ik nog ongeveer 3 maand mee doorrijden. Was blijkbaar gewoon kwaliteit.( ik fiets elke doordeweekse dag ongeveer 15 KM)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |