Die hebben wel 4 banden die lek kunnen gaan simpele!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Frida-ster het volgende:
Koop een auto...
Een fatsoenlijke fietsband ook nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Frida-ster het volgende:
Niet op ..."kleine stukjes steen en/of ietepieterige doorntjes..."
Wel op ..."grote stukjes steen en/of uit de kluiten gewassen doorns..."quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:46 schreef Frida-ster het volgende:
Niet op ..."kleine stukjes steen en/of ietepieterige doorntjes..."
Ja, of op stoeprandenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wel op ..."grote stukjes steen en/of uit de kluiten gewassen doorns..."
Mjah, als ik niet bang was dat de velg binnen een dag volledig naar de gort is zou ik het nog doen ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Ga gewoon op je velg rijden, dan gaat de band ook niet lek
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Goedkope rommel kopen = nooit goed.
Geef liever een paar knakkers meer uit voor beter shit, jeweet
Tja, ik had het idee dat er met een fietsband niet veel mis kon gaan. Een beetje zoals met fritesaus, zelfs al ie kut dan is ie toch nog best te pruimenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef Maikuuul het volgende:
Goedkope rommel kopen = nooit goed.
*notedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:55 schreef TR08 het volgende:
Bij een fietsenmaker banden van minstens 20 euri/stuk kopen. Alles dat goedkoper is is bagger. (ik heb bij fietsenmakers gewerkt, lui met mindere banden zie je soms wekelijks terug)
Slechte anti-lek banden voor de Doeland?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En nu ga ik mijn vrouwmens maar eens lastig vallen met mijn klaagzang over kutbanden, adios![]()
Ik heb een aantal jaar geleden eens een band gehad met een kevlar laag erin, die ging pas lek toen de beschermlaag aan de buitenkant te zien was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:10 schreef TR08 het volgende:
Ik koop zelf banden van minstens 30 euro en kan me niet precies herinneren wanneer ik mijn laatste lekke band gehad heb. Dat moet echt 3 jaar geleden zijn oid (doen was de velg doorgeroest) Ik fiets plm 5 km/dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |