quote:
Op zondag 4 maart 2007 21:10 schreef RainofDeath het volgende:Ik heb is letterlijk een gat van 1cm bij 4cm in mijn buitenband gehad, en daar kon ik nog ongeveer 3 maand mee doorrijden. Was blijkbaar gewoon kwaliteit.
![]()
( ik fiets elke doordeweekse dag ongeveer 15 KM)
Ik ben eens met m'n fiets hard op m'n plaat gegaan bij het afrijden van het schoolplein. Hoe ik dat voor elkaar kreeg weet ik nog steeds niet. De rest van de klas stond nog even na te praten en natuurlijk was op het Heilige moment alle aandacht op mij gericht. En fin, na een keer over de kop te zijn gegaan en het stuur op m'n knar gekregen te hebben, heb ik de fiets (ATB) weer opgepakt, de lachende bromfietser even vies aangekeken en verder gefietst. De enige schade die ik kon zien was een zware slag in het achterwiel. Maar goed ik wil naar huis dus boeiuh.
Onder het genot van de stem van Axl Rose kar ik op huis aan. Zij het wat minder snel dan in de vijf minuten hiervoor. Ondertussen slijt de wang van de band al een beetje omdat het tegen het frame schuurt. Ik niks in de gaten en kachel verder. Opeens voel ik de achterkant een beetje zwabberen en zie dat de mensen om me heen mij nogal verbaasd en geschrokken kijken. Het comfort van mijn fiets is ver te zoeken dus ik besluit maar eens te stoppen om te kijken (nog steeds met de walkman op volume 10). Niks te zien tot ik bij het achterwiel aan kwam. Hing daar een zwart setje vellen wat eerder die dag nog als een band door het leven ging.
Kon ik lekker de rest van de rit naar huis lopen en het ding naar de fietsenmaker brengen. Klotezooi, die dingen kunnen nergens tegen
![]()
.