Hier in Drenthe, dan heb je soms van die kerels die echt op zijn allerdrentst gaan praten, dat zelfs ik (die gewoon uit drenthe kom) er geen zak van versta... En die ook gewoon echt niet nederlands kunnen! Accent is niks mis mee, dat heb ik zelf ook welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef Grimli het volgende:
Wat bedoel je met "plat praten"
Meeste vrouwen praten ook "plat"
neuken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Haantjes gedrag Mannen waarvan het ego gestreeld moet worden ( zijn eigenlijk erg onzeker) Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
Sterk behaard Wenkbrauwen die doorlopen tussen de ogen. Skinny Platte billen Verkeerde schoenen, met inderdaad witte sokken Sandalen met sokken Mannen die me benaderen alsof ze "gods gift to women zijn" en mij dat graag willen laten zien, oftewel met een hoop slap gelul mij proberen te paaien en ook maar blijven hopen dat ze ooit een keer succes hebben. ![]()
Kijk, dat is duidelijke taal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
neuken?
even duidelijk voor de rest van de mannen... ik was eerst!
Zooooooo ontzettend eenschquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Haantjes gedrag Mannen waarvan het ego gestreeld moet worden ( zijn eigenlijk erg onzeker) Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
Sterk behaard Wenkbrauwen die doorlopen tussen de ogen. Skinny Platte billen Verkeerde schoenen, met inderdaad witte sokken Sandalen met sokken Mannen die me benaderen alsof ze "gods gift to women zijn" en mij dat graag willen laten zien, oftewel met een hoop slap gelul mij proberen te paaien en ook maar blijven hopen dat ze ooit een keer succes hebben. ![]()
Voorafgaand jullie topic??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij was 'ons' topic een reactie op een voorafgaand 'jullie' topic.
volgens mij is er al zulks een topic vandaar mijn oftopic reactie.quote:
Waar dan? Heb gekeken en niks gevonden..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij is er al zulks een topic vandaar mijn oftopic reactie.
in dat geval heb ik het mis en sluit me snel aan bij roellio.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef Relaxxx het volgende:
[..]
Waar dan? Heb gekeken en niks gevonden..
Cool, ik gebruik het liefst moppie, kippetje, poppetje, mokkeltje of schatje dus dat zit wel goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Cool, ik gebruik het liefst moppie, kippetje, poppetje, mokkeltje of schatje dus dat zit wel goed
Haar (een man moet kaal zijn op alle plekken waar de man de vrouw ook kaal wil hebben)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
Wat de mannen kunnen, kunnen wij ook... Waar knap je echt op af bij een vrouw?
- Stinken
- Plat praten
- Veel haarrr
- Kalend hoofd op zijn 25e ofzo..
- Bierbuik
- Vieze handen
- Mannen die alleen maar domme/lompe opmerkingen kunnen maken
- Mannen van het soort: "De vrouw haar enige recht is het aanrecht"
En jullie weten er vast nog veeeel meer!
Jaa dat had ik ook bij die mannelijke variant...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:54 schreef Roellio het volgende:
Wat een uniek inzicht in de vrouwelijke psyche waardoor ik eindelijk begrijp waarom ik zo populair ben.
Goede topics, dit.
Ja maar jij staat niet op mijn lijstjequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:01 schreef daeri het volgende:
ik wil gewoon een man die gelijk is aan mij...
quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:
Ik knap af op:Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:59 schreef ondeugend het volgende:
============================
Op vrijdag 2 maart 2007 18:58 schreef Sjonnjoop het volgende:
Cool, ik gebruik het liefst moppie, kippetje, poppetje, mokkeltje of schatje dus dat zit wel goed
============================
Das nummer 2 op mijn lijstje.
Wat mogen we in hemelsnaam nog wel zeggen? Neuksletje? Sexdiertje? Privehoertje?quote:
GEEN koosnaampjes misschien!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:55 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat mogen we in hemelsnaam nog wel zeggen? Neuksletje? Sexdiertje? Privehoertje?
precies. natte slet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:58 schreef CarDani het volgende:
[..]
Jawel, ik vind dat wel leuk hoor.
En dan het juiste woordje op het juistje moment.![]()
Plat Amsterdamsquote:
Wijffie en meissie is juist leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:35 schreef Curiosity het volgende:Als ze je wijffie, vrouwtje of meissie noemen. ![]()
Dat is genetisch bepaald, dat is nu het enige waar die arme man niks aan kan doen, oh ja hij kan een penisverlening laten doen van 4 cm, heb je veel aan als die 2 cm isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef CarDani het volgende:
OH JAH
Nog een afknapper:
een veel te klein geslachtsdeel
Dat je denkt: moet ik het d''aármee doen ???![]()
Of kwets ik nu iemand![]()
Wat ook hilarisch is, is als die krom is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:26 schreef CarDani het volgende:
OH JAH
Nog een afknapper:
een veel te klein geslachtsdeel
Dat je denkt: moet ik het d''aármee doen ???![]()
Of kwets ik nu iemand![]()
Daar dweil ik de vloer mee.......quote:
dan mij bent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Daantjee het volgende:
- als mannen kleiner zijn dan mij. Ik ben ongeveer 1.78, niet zo heel klein dus, maar het ziet er zo ongelooflijk belachelijk uit met een kleinere man.
- mannen die bij het uitgaan alleen maar staan met een biertje in hun hand, om zich heen kijkend.
- vieze handen idd
- mannen die je bijvoorbeeld bij het uitgaan alleen maar een beetje dom aan aan het gapen zijn, zonder ook maar íets te doen.
- mannen die in je tong bijten bij het zoenen (n)
- mannen die denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen
- mannen die meteen denken dat je iets van ze wil alleen omdat je met ze praat
- mannen die als je ze eenmaal afgewezen hebt (bijvoorbeeld bij zoenen) gewoon door blijven gaan.
maakt niet uit poepie. zie mijn eerste post in het topic waar mannen vertellen wat ze onaantrekkelijk vinden aan een vrouw.quote:
Sue me!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 22:29 schreef Daantjee het volgende:
- mannen die denken dat ze iedere vrouw kunnen krijgen
ow shit, verkeerd gelezen, teveel bier opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
Rughaar, brsthaar, niet bijgewerkt pubic hair
Boney
Boney en lang
Egoistisch
Te vet
De rest wat genoemd is
Ja, "verkeerd gelezen".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:44 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
ow shit, verkeerd gelezen, teveel bier op
Dus je hebt liever eentje die je voor de gek houdt?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
- Mannen van het soort: "De vrouw haar enige recht is het aanrecht"
Ik heb je profiel bekeken,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:31 schreef Maeghan het volgende:
- conservatief en machogedrag
- religieuze uitingen
- iq onder NAP
- desinteresse
- overdreven optimisme, hippiementaliteit, motto's als 'pluk de dag', opvattingen à la 'het leven is maakbaar'
- jaloezie
- agressie
- slecht taalgebruik/slechte spelling
- hele lange mannen
- overdreven spierbundels
- slechte lichaamsverzorging (gebit, huid)
- roken
- kaal worden (ze kunnen er dan niks aan doen, maar ik word er gewoon niet warm van) en dan met name van die inhammen in combinatie met te lang haar achterop, heel slordig
- vieze nagels
- lange nagels
- stinkende onderdelen
- écht overgewicht, dus niet een vetrolletje, maar echt uit verhouding, hinderlijk bij bewegen etc.
- overbeharing, inclusief enorm uit de kluiten gewassen wenkbrauwen, baarden à la Sinterklaas, enge snorren met model (denk aan coupe walrus) of van die snorretjes en baarden die niet willen (gelukkig houdt dat na een bepaalde leeftijd wel op); sowieso zijn snorren pijnlijk.
Niet dat voor al die zaken geldt dat er totaal geen hoop is, maar het maakt iemand er niet meteen aantrekkelijker op in ieder geval. Het ligt er nogal aan of iemand bijv. een tand mist door een ongeluk of dat ie gewoon te belazerd is geweest om z'n tanden te poetsen.
Een welgemeende "ouch" is hier wel op z'n plaats,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:46 schreef nihilist het volgende:
Ik heb je profiel bekeken,
Jij mag helemaal niet afkeuren!!
Waarom niet???
[...]
Óf....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:55 schreef bolivian het volgende:
[..]
Een welgemeende "ouch" is hier wel op z'n plaats,!
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Óf....
...hij voldoet aan alle maar dan ook alle kenmerken van het verkeerde profiel.
Mij ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef nihilist het volgende:
[..]
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.![]()
Ik heb genoeg vrouwen geneukt, om mij daar nog zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:05 schreef nihilist het volgende:
[..]
zal mij verder een zorg zijn waar ik aan voldoe.![]()
Komaan, zoals die feeks van een Maeghan ontmaskerd wordt als een pietluttige, veeleisende, geraniumstarende kenau zonder daar zelfs ook maar een greintje beloning tegenover te stellen is wat mij betreft redelijk priceless,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:58 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Óf....
...hij voldoet aan alle maar dan ook alle kenmerken van het verkeerde profiel.
Alleen jammer van dat zwaktebod.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:06 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vrouwen geneukt, om mij daar nog zorgen over te maken.
Eensch... deed ook knipogen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:20 schreef bolivian het volgende:
[..]
Komaan, zoals die feeks van een Maeghan ontmaskerd wordt als een pietluttige, veeleisende, geraniumstarende kenau zonder daar zelfs ook maar een greintje beloning tegenover te stellen is wat mij betreft redelijk priceless,.
No pun intended,.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:23 schreef ondeugend het volgende:
Dat was heul geen flirten met je dit keer !
Amen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 02:46 schreef nihilist het volgende:
[..]
Ik heb je profiel bekeken,
Jij mag helemaal niet afkeuren!!
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:45 schreef Concordsky het volgende:
[..]
Amen...
dikke vrouwen die mannen gaan keurencome one
fonetisch engelsquote:
Ik zou niet weten waarom. Ik voel me echt niet onzeker omdat een stelletje nullen op Fok mij niet mooi vindt. Sommige mensen vinden me wel leuk, anderen niet. Ik kan er niet van wakker liggen. Ik vind het eerder droevig als je:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:48 schreef Concordsky het volgende:
[..]
fonetisch engels
ga maar snel aanmelden voor een extreme make-over ipv je zorgen te maken over een 'e' meer of minder![]()
Blijkbaar wel aangezien je om 4uur s'ochtends nog post hieroverquote:
Zegt de mevrouw met een waslijst aan eisen waar een man aan moet voldoen volgens haarquote:Ik vind het eerder droevig als je:
1. denkt dat uiterlijk zo belangrijk is
quote:Liever dik en lelijk dan een oppervlakkige eikel.
Nou dat weet ik wel, je hebt mij indirect beledigd cq gekwetst. En ik pak het wel degelijk persoonlijk op:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 03:40 schreef Maeghan het volgende:
Nihilist: ik weet niet door welk aspect je je gekwetst voelde, maar bij deze mijn excuses hoor! Het was niet persoonlijk bedoeld.
Zo te zien trek ik je aandacht!!quote:
Het lijkt me pijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:33 schreef nihilist het volgende:
[..]
Zo te zien trek ik je aandacht!!
Lijkt het je wat, 26 harde cm's
Wow iddquote:
192 cm en slank getraindquote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wow idd![]()
En verder, ik val op lang en slank dus het tegenovergestelde knap ik op af. Maar ik trek alleen mannen aan die ik leuk vind. Tis een gave![]()
![]()
Dat ie aan je kont hang is nou wel weer een beetje jammer..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:39 schreef nihilist het volgende:
[..]
192 cm en slank getraind
en 26 cm aan mijn kont hangen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:57 schreef KimAntwerpen het volgende:
Lol...blijven er eigenlijk nog mannen over nu ?
Ik weet het... IKKE ;-)
Bestaat er ook zo'n topic over vrouwen, dan wil ik daar men bijdrage wel eens leveren :-)
Mannen die niet kunnen lezen, das ook een afknapper...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:57 schreef KimAntwerpen het volgende:
Lol...blijven er eigenlijk nog mannen over nu ?
Ik weet het... IKKE![]()
Bestaat er ook zo'n topic over vrouwen, dan wil ik daar men bijdrage wel eens leveren![]()
mee eens...kale mannen....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef Ms.Poes het volgende:
Eigenlijk alle bovenstaande wel
Behalve dan kaalheid, dat is geen turn-off, integendeel. Kan een man niks aan doen en kan toch wel errrrg sexy zijn. Tenzijj hij zichzelf er onzeker over voelt, onzekerheid is sowieso wel een afknapper.
Kleine mannen (korter dan 190) hoeven geen pogingen te doen.
Lelijke kont, iieeeh, get a work-out. Geldt ook voor dikke buiken of blubberige benen.
Teveel waarde hechten aan materiele zaken is ronduit afstotelijk. Continu patsen met je hippe mobieltje of opzichtig scheuren met je audi, werkt niet bij mij.
Ik kan ook echt niet omgaan met mensen die niet bewust zijn.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:17 schreef Ms.Poes het volgende:
Eigenlijk alle bovenstaande wel
Behalve dan kaalheid, dat is geen turn-off, integendeel. Kan een man niks aan doen en kan toch wel errrrg sexy zijn. Tenzijj hij zichzelf er onzeker over voelt, onzekerheid is sowieso wel een afknapper.
Kleine mannen (korter dan 190) hoeven geen pogingen te doen.
Lelijke kont, iieeeh, get a work-out. Geldt ook voor dikke buiken of blubberige benen.
Teveel waarde hechten aan materiele zaken is ronduit afstotelijk. Continu patsen met je hippe mobieltje of opzichtig scheuren met je audi, werkt niet bij mij.
Ik kan ook echt niet omgaan met mensen die niet bewust zijn.
Heerlijk, heel stoer,... en toch kwetsbaar. Alleen jammer dat je niet door haren kunt woelen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mee eens...kale mannen....ben ik gek op...
![]()
![]()
je bedoelde bewust van iets of alles. ik dacht dat je bedoelde dat hij niet de hele dag mag blowen en zuipen, om zo minder bewust te zijn. oid.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 11:38 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
Heerlijk, heel stoer,... en toch kwetsbaar. Alleen jammer dat je niet door haren kunt woelen.
Wat dat bewust zijn betreft, zoalshetis, ik vind dat iemand zijn plaats op de wereld moet kennen en zich daar ook naar gedragen. Een beetje nadenken bij wat je doet en laat en wat jouw acties ten gevolg hebben voor anderen, en daar dan ook naar handelen. Ook al zie je om je heen meer mensen die de rest van de wereld aan hun laars lappen voor hun eigen gewin. Geen kuddedier dus.
Net of je daar wat aan kan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
ja natuurlijk en daar maak ik zo kans op, als ik er al opuit ben...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 09:46 schreef Relaxxx het volgende:
O ja, ook een afknapper, mannen die lopen te pronken met de cm's van hun geslachtsdeel en die in ieder topic op fok een date proberen te scoren...
Nee, maar daarom kan je er nog wel op afknappen.quote:
Nou ja! Wat wil je nou?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef Relaxxx het volgende:
Wat de mannen kunnen, kunnen wij ook... Waar knap je echt op af bij een vrouw?
- Veel haarrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |