Gelijk heb je. Misschien moet er een verhoogd toilet komen. Die jongen is bij na 2 meter lang en heeft (nog) een behoorlijke omvang waardoor het door de knieën gaan lastiger is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of hij heeft thuis een aangepaste toilletbril, en durft het hier niet zo goed.
Alhoewel, hij poept natuurlijk ook.
huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef Marrije het volgende:
Voor wie tut Amanda zich zo op?
Juist. Leuk bedacht, The Mountain that Talks, maar je moet er wel ruimte voor hebben. Edoch... als er vooraf aanpassingen aan het huis worden gemaakt voordat de desbetreffende nieuwe bewoner zijn intrede doet, geef je weer te veel weg. Zoals het bouwen van een sm-kelder bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Misschien moet er een verhoogd toilet komen. Die jongen is bij na 2 meter lang en heeft (nog) een behoorlijke omvang waardoor het door de knieën gaan lastiger is.
Hij schaamt zich volgens mij om dit bij Tien aan te geven maar als miljonair heeft hij hier mijns inziens wel recht op. Dan zit Sylvia ook niet meer met een smerig toilet.
![]()
Sylvia dacht na.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef Leandra het volgende:
Sinds wanneer mogen ze doordeweeks overdag liggen slapen??
Ik zie het helemaal voor mequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Weer buiten de pot gepist Jaap?
Jaap kan niet zo makkelijk bij zijn.... edele delen met zijn korte armpjes helemaal over die buik heen. Dus gaat hij een beetje boven die pot hangen en hoopt hij dat het goedkomt. Als er dan van alles over de rand is gegutst dan ziet hij dat niet omdat het onder zijn buikniveau is .Als je dan ook al extreem lui bent...... dan laat je het allemaal maar lekker zitten.
Waarom gaat hij niet zitten op de pot?
Dan gaat het alsnog mis. Pot breekt, Jaap tussen de scherven. Risico dat hij helemaal niet meer overeind komt zit er ook flink in.
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Leuk bedacht, The Mountain that Talks, maar je moet er wel ruimte voor hebben. Edoch... als er vooraf aanpassingen aan het huis worden gemaakt voordat de desbetreffende nieuwe bewoner zijn intrede doet, geef je weer te veel weg. Zoals het bouwen van een sm-kelder bijvoorbeeld...
verdommequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
AMSTERDAM - Het omstreden wetsvoorstel over het terugsturen van criminele Antilliaanse jongeren is van de baan. De regering heeft het wetsvoorstel ingetrokken. Dat zei premier Jan Peter Balkenende (CDA) vrijdag na afloop van de ministerraad.
Bron: Nu.nl
Nou dat gaat dus ook niet meer door
Van niets iets maken kost ff wat tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
jezus mina die amanda staat wel de héle dag voor de spiegel hé
Ja, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Een aangepast toilet voor Jaap. Misschien ook een aangepaste badkamer en een aangepast bed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:12 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Misschien moet er een verhoogd toilet komen. Die jongen is bij na 2 meter lang en heeft (nog) een behoorlijke omvang waardoor het door de knieën gaan lastiger is.
Hij schaamt zich volgens mij om dit bij Tien aan te geven maar als miljonair heeft hij hier mijns inziens wel recht op. Dan zit Sylvia ook niet meer met een smerig toilet.
![]()
Is The Mountain thant Talks soms Echo. Wie is Narcissus dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:15 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Juist. Leuk bedacht, The Mountain that Talks, maar je moet er wel ruimte voor hebben. Edoch... als er vooraf aanpassingen aan het huis worden gemaakt voordat de desbetreffende nieuwe bewoner zijn intrede doet, geef je weer te veel weg. Zoals het bouwen van een sm-kelder bijvoorbeeld...
En dan komt ze nog tijd tekort...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:19 schreef Marrije het volgende:
Van niets iets maken kost ff wat tijd.
brian is toch geen jongere meer? Nou, dan mag hij wel terug!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
AMSTERDAM - Het omstreden wetsvoorstel over het terugsturen van criminele Antilliaanse jongeren is van de baan. De regering heeft het wetsvoorstel ingetrokken. Dat zei premier Jan Peter Balkenende (CDA) vrijdag na afloop van de ministerraad.
Ow staat ook op FOK FP
Bedoel je misschien de bovenkamer van Billie, dat zou nl wel wenselijk zijn.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Een aangepast toilet voor Jaap. Misschien ook een aangepaste badkamer en een aangepast bed.
Volgens mij kunnen ze beter die boven kamer aan Jaap geven en de boel echt aanpassen. Want iemand van deze omvang binnenlaten geeft ook verplichtingen. Een bredere stoel (hij zal sneller last van zijn rug krijgen) De bank is ook niet diep en breed genoeg. Als de boel boven verbouwd wordt dan heeft niemand er last van.
Ze zal toch wel een keer topzwaar worden met al dat spul op dr gezichtquote:
nope, nu kan brA.I.n alsnog een vliegticket kopenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow staat ook op FOK FP
De meeste banken en stoelen zijn volstrekt ongeschikt voor iemand van 2 meter, ook als je geen 200 kg weegt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
Ja, daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Een aangepast toilet voor Jaap. Misschien ook een aangepaste badkamer en een aangepast bed.
Volgens mij kunnen ze beter die boven kamer aan Jaap geven en de boel echt aanpassen. Want iemand van deze omvang binnenlaten geeft ook verplichtingen. Een bredere stoel (hij zal sneller last van zijn rug krijgen) De bank is ook niet diep en breed genoeg. Als de boel boven verbouwd wordt dan heeft niemand er last van.
Kwestie van evenwicht hè: de rest van dr hoofd zit vol met extensions, dus dat houdt de voor/achter balans iig daarboven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:21 schreef Soury het volgende:
Ze zal toch wel een keer topzwaar worden met al dat spul op dr gezicht![]()
Geen zorgen dan bouched ze gewoon weer omhoogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kwestie van evenwicht hè: de rest van dr hoofd zit vol met extensions, dus dat houdt de voor/achter balans iig daarboven.
Ik maak me meer zorgen dat ze gewoon een keer naar voren dondert door t gewicht van die siliconen.
Stukje blijven zitten??quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:25 schreef de_kolonel het volgende:
Nathasia heeft last van een bananenschil
Mogen ze zelf geen nieuwe spullen bestellen via internet of zo?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
De meeste banken en stoelen zijn volstrekt ongeschikt voor iemand van 2 meter, ook als je geen 200 kg weegt.
Het enige wat daar in huis wel perfect voor Jaap lijkt is het bad...
Nou ja, zonder gein! Openbare gebouwen moeten ook aangepast worden aan mensen met een handicap. Als je 200 kg weegt vind ik dat best wel een handicap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:19 schreef Lieve het volgende:
[..]
Och, het ligt er pas 4 dagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:25 schreef de_kolonel het volgende:
Nathasia heeft last van een bananenschil
Als dat om meubels gaat lijkt t me van niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Mogen ze zelf geen nieuwe spullen bestellen via internet of zo?
Een beetje millionair doet dat toch hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat om meubels gaat lijkt t me van niet.
En Erik voegt toe: ook onder je nagels he Jaap!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap handen wassen! 3x raden wie dat zegt
Geen streams aan maar ik gok op "miss Hygiene 2007" Natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap handen wassen! 3x raden wie dat zegt
De bovenverdieping zou verboden gebied moeten worden voor Japie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nou ja, zonder gein! Openbare gebouwen moeten ook aangepast worden aan mensen met een handicap. Als je 200 kg weegt vind ik dat best wel een handicap.
Wat te doen bij brand en Jaap is boven. Hij kan nooit zo snel naar beneden komen. In dat geval zou volgens de brandweer een uitrolbare glijbaan aanwezig moeten zijn.
Ilona heeft er ook al gezeten met haar handicap en ook Nathanael met z'n knie was niet erg mobiel in geval van nood (panieksituatie)
Aanpassingen voor Jaap vind ik zeker aan de orde.![]()
Hehehe, dat had ik dan net niet gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Erik voegt toe: ook onder je nagels he Jaap!
Dan doe je HiDiHo quoten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan doe je de vaatwasser opentrekken ???
Is dat nederlands ?
Erik zat wat te jennen, blijkbaar vond ie het net zo grappig als ik dat Natasja dat zei.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hehehe, dat had ik dan net niet gehoord
Amanda probeerd Brian wel een beetje op te fokken maar lukt niet echt
De nachten zijn echt een stuk interessanterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Etenstijd in de gouden koooi....De leukste momenten van de dag..gaat er eens lekker voor zitten
Nee, iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je HiDiHo quoten...
Neuh t lijkt nergens naar, maar de bewoners zijn niet gekozen op verstaanbaarheid of kennis van het Nederlands.
neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo... dagje gewerkt.. Heeft Jaap al iets toegevoegd vandaag? ( behalve aan zijn omvang)
Ik raad Japie in elk geval aan niet te spelen met zijn groente, rechtop te zitten en af en toe de kok een compliment te geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Etenstijd in de gouden koooi....De leukste momenten van de dag..gaat er eens lekker voor zitten
De nachten zijn zeker weten leuk...maar de discussies aan tafel vindt ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nachten zijn echt een stuk interessanter
Een ruzie met Eric over remsporen in de poepdoosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo... dagje gewerkt.. Heeft Jaap al iets toegevoegd vandaag? ( behalve aan zijn omvang)
Het zou een geweldig idee zijn, maar ik vermoed dat de streamers dan dubbel liggen en ondertussen lopen te vloeken dat het nergens op slaat, zo'n logopedielesje...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, idd
Misschien kunnen ze eens een cursusje krijgen ?![]()
Doe eens lief!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nederlands ?
DGK heeft en hoog Amsterdam/Almere gehalte toch? Die mensen kunnen Nederlands sprekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je HiDiHo quoten...
Neuh t lijkt nergens naar, maar de bewoners zijn niet gekozen op verstaanbaarheid of kennis van het Nederlands.
Brian komt uit Full Moon Country dan?? Die heeft altijd last van de maan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet al wat er met brian is; het is volle maan![]()
Ik was in dit opzicht (eventjes) zonder gein. Ik meen het oprecht. Ben het met je eens dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nou ja, zonder gein! Openbare gebouwen moeten ook aangepast worden aan mensen met een handicap. Als je 200 kg weegt vind ik dat best wel een handicap.
Wat te doen bij brand en Jaap is boven. Hij kan nooit zo snel naar beneden komen. In dat geval zou volgens de brandweer een uitrolbare glijbaan aanwezig moeten zijn.
Ilona heeft er ook al gezeten met haar handicap en ook Nathanael met z'n knie was niet erg mobiel in geval van nood (panieksituatie)
Aanpassingen voor Jaap vind ik zeker aan de orde.![]()
Volgens mij mis ik een woordje..... het begint met een G en eindigt met eenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:34 schreef CARLAK het volgende:
DGK heeft en hoog Amsterdam/Almere gehalte toch? Die mensen kunnen Nederlands spreken![]()
Ik weet het. Na zoveel uren achtereen en een nacht overgeslagen te hebben wordt ik uiïg! Sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik was in dit opzicht (eventjes) zonder gein. Ik meen het oprecht. Ben het met je eens dus
Liefde is een prettige state of mind, de vaatwasser uitruimen is een klerewerk. Er is verschil;)quote:
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Lieve het volgende:
Liefde is een prettige state of mind, de vaatwasser uitruimen is een klerewerk. Er is verschil;)
Hij eet zelfs met mes en vork!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
t Ziet er naaruit dat het gezellig blijft aan tafel.
Kijk, Jaap heeft geleerd van gisteren: dit is echt te lekker! gewoon heerlijk!!
Brabants.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Is dat nederlands ?
Hij gaat vandaag geen mensen zinloos lopen te belasteren? Compliment?¿¿¿¿¿quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
t Ziet er naaruit dat het gezellig blijft aan tafel.
Kijk, Jaap heeft geleerd van gisteren: dit is echt te lekker! gewoon heerlijk!!
Dan is Natasia wel heel multidialectisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Brabants.
Dat vind ik een snedige counter van Japiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
Huub kan het niet laten om Japie te vertellen dat ie zijn vork in zijn linkerhand moet houden.
Dat vindt Japie niet lekker eten en vraagt in welke hand je de lepel hoort te houden.
Huub: rechts.
Japie: dan eet ik met de lepel.
![]()
Ze had natuurlijk klanten uit alle windstreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Natasia wel heel multidialectisch.
Daarom heb ik nog een reserve in de schuur staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zit![]()
Ik heb gewoon een Miele.... dan heb je geen reserve nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom heb ik nog een reserve in de schuur staan![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zit![]()
Ik heb hem ook nog niet nodig gehadquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een Miele.... dan heb je geen reserve nodig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |