Och, het ligt er pas 4 dagen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:25 schreef de_kolonel het volgende:
Nathasia heeft last van een bananenschil
Als dat om meubels gaat lijkt t me van niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef mazaru het volgende:
Mogen ze zelf geen nieuwe spullen bestellen via internet of zo?
Een beetje millionair doet dat toch hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als dat om meubels gaat lijkt t me van niet.
En Erik voegt toe: ook onder je nagels he Jaap!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap handen wassen! 3x raden wie dat zegt
Geen streams aan maar ik gok op "miss Hygiene 2007" Natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaap handen wassen! 3x raden wie dat zegt
De bovenverdieping zou verboden gebied moeten worden voor Japie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nou ja, zonder gein! Openbare gebouwen moeten ook aangepast worden aan mensen met een handicap. Als je 200 kg weegt vind ik dat best wel een handicap.
Wat te doen bij brand en Jaap is boven. Hij kan nooit zo snel naar beneden komen. In dat geval zou volgens de brandweer een uitrolbare glijbaan aanwezig moeten zijn.
Ilona heeft er ook al gezeten met haar handicap en ook Nathanael met z'n knie was niet erg mobiel in geval van nood (panieksituatie)
Aanpassingen voor Jaap vind ik zeker aan de orde.![]()
Hehehe, dat had ik dan net niet gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
En Erik voegt toe: ook onder je nagels he Jaap!
Dan doe je HiDiHo quoten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan doe je de vaatwasser opentrekken ???
Is dat nederlands ?
Erik zat wat te jennen, blijkbaar vond ie het net zo grappig als ik dat Natasja dat zei.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hehehe, dat had ik dan net niet gehoord
Amanda probeerd Brian wel een beetje op te fokken maar lukt niet echt
De nachten zijn echt een stuk interessanterquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Etenstijd in de gouden koooi....De leukste momenten van de dag..gaat er eens lekker voor zitten
Nee, iddquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je HiDiHo quoten...
Neuh t lijkt nergens naar, maar de bewoners zijn niet gekozen op verstaanbaarheid of kennis van het Nederlands.
neequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo... dagje gewerkt.. Heeft Jaap al iets toegevoegd vandaag? ( behalve aan zijn omvang)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |