Ik raad Japie in elk geval aan niet te spelen met zijn groente, rechtop te zitten en af en toe de kok een compliment te geven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:29 schreef Dogga het volgende:
Etenstijd in de gouden koooi....De leukste momenten van de dag..gaat er eens lekker voor zitten
De nachten zijn zeker weten leuk...maar de discussies aan tafel vindt ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nachten zijn echt een stuk interessanter
Een ruzie met Eric over remsporen in de poepdoosquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Zo... dagje gewerkt.. Heeft Jaap al iets toegevoegd vandaag? ( behalve aan zijn omvang)
Het zou een geweldig idee zijn, maar ik vermoed dat de streamers dan dubbel liggen en ondertussen lopen te vloeken dat het nergens op slaat, zo'n logopedielesje...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
Nee, idd
Misschien kunnen ze eens een cursusje krijgen ?![]()
Doe eens lief!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan doe je de vaatwasser opentrekken ???
Is dat nederlands ?
DGK heeft en hoog Amsterdam/Almere gehalte toch? Die mensen kunnen Nederlands sprekenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan doe je HiDiHo quoten...
Neuh t lijkt nergens naar, maar de bewoners zijn niet gekozen op verstaanbaarheid of kennis van het Nederlands.
Brian komt uit Full Moon Country dan?? Die heeft altijd last van de maan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:32 schreef HiDiHo het volgende:
Ik weet al wat er met brian is; het is volle maan![]()
Ik was in dit opzicht (eventjes) zonder gein. Ik meen het oprecht. Ben het met je eens dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:26 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Nou ja, zonder gein! Openbare gebouwen moeten ook aangepast worden aan mensen met een handicap. Als je 200 kg weegt vind ik dat best wel een handicap.
Wat te doen bij brand en Jaap is boven. Hij kan nooit zo snel naar beneden komen. In dat geval zou volgens de brandweer een uitrolbare glijbaan aanwezig moeten zijn.
Ilona heeft er ook al gezeten met haar handicap en ook Nathanael met z'n knie was niet erg mobiel in geval van nood (panieksituatie)
Aanpassingen voor Jaap vind ik zeker aan de orde.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |