Volgens mij mis ik een woordje..... het begint met een G en eindigt met eenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:34 schreef CARLAK het volgende:
DGK heeft en hoog Amsterdam/Almere gehalte toch? Die mensen kunnen Nederlands spreken![]()
Ik weet het. Na zoveel uren achtereen en een nacht overgeslagen te hebben wordt ik uiïg! Sorryquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ik was in dit opzicht (eventjes) zonder gein. Ik meen het oprecht. Ben het met je eens dus
Liefde is een prettige state of mind, de vaatwasser uitruimen is een klerewerk. Er is verschil;)quote:
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Lieve het volgende:
Liefde is een prettige state of mind, de vaatwasser uitruimen is een klerewerk. Er is verschil;)
Hij eet zelfs met mes en vork!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
t Ziet er naaruit dat het gezellig blijft aan tafel.
Kijk, Jaap heeft geleerd van gisteren: dit is echt te lekker! gewoon heerlijk!!
Brabants.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:28 schreef HiDiHo het volgende:
Dan doe je de vaatwasser opentrekken ???
Is dat nederlands ?
Hij gaat vandaag geen mensen zinloos lopen te belasteren? Compliment?¿¿¿¿¿quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:41 schreef Marrije het volgende:
t Ziet er naaruit dat het gezellig blijft aan tafel.
Kijk, Jaap heeft geleerd van gisteren: dit is echt te lekker! gewoon heerlijk!!
Dan is Natasia wel heel multidialectisch.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef Roy_vdm het volgende:
Brabants.
Dat vind ik een snedige counter van Japiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:43 schreef Marrije het volgende:
Huub kan het niet laten om Japie te vertellen dat ie zijn vork in zijn linkerhand moet houden.
Dat vindt Japie niet lekker eten en vraagt in welke hand je de lepel hoort te houden.
Huub: rechts.
Japie: dan eet ik met de lepel.
![]()
Ze had natuurlijk klanten uit alle windstreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is Natasia wel heel multidialectisch.
Daarom heb ik nog een reserve in de schuur staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zit![]()
Ik heb gewoon een Miele.... dan heb je geen reserve nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom heb ik nog een reserve in de schuur staan![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De liefde voor het in- of uitruimen van de vaatwasser ontstaat vanzelf als je lang genoeg zonder vaatwasser zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |