deed ik ook, maar dit is toch net een tikkie handiger als je ook andere sites wilt bekijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inc alle vertrouwde functies![]()
Maar ik dacht dat niemand er op zat te wachten, omdat je ook gewoon 2 schermen kunt openen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon als 'default' alle cookies uitzetten. En vervolgens handmatig je favoriete sites toevoegen aan:
Internet Opties - Privacy - Websites
Valt nog wel mee. Ik heb al veel ergere dingen gefantaseert over NatasJa en Brainlessquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat Brian zo lang onder de zonnebank ligt dat hij erletterlijk stront ziek van wordt.![]()
dat heb ik nog nooit gezegd over iemanden ik meen het ook nog.
Tnx.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"I Love you more". Weet de band niet, maar het is een nederlandse band.
Racoon? The Sheer? in ieder geval, iets in die richting...
Zeeuwse band Racoonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"I Love you more". Weet de band niet, maar het is een nederlandse band.
Racoon? The Sheer? in ieder geval, iets in die richting...
Zo heeft mijn zoon het mij ook uitgelegd en werkt voor mij eenvoudig. Schermpjes staan in no time aan de zijkant en met dubbelklik is het scherm beeldvullend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inc alle vertrouwde functies![]()
Maar ik dacht dat niemand er op zat te wachten, omdat je ook gewoon 2 schermen kunt openen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
EDIT:snap er geen jota van . laat maar.
Ach, hij heeft eigenlijk wel gelijk toch? Hij bevindt zich nou eenmaal op eenzaam niveau....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Lieve het volgende:
Eric voelt zich wel steeds meer verheven boven andere mensen. Beetje![]()
Een beetje arrogantie mag wel bij een relnichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Lieve het volgende:
Eric voelt zich wel steeds meer verheven boven andere mensen. Beetje![]()
Ehmm, oh jaquote:
Nee, dinsdag pasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Gaby vanavond al komt logeren?
Stond er niet specifiek bij op de Tiensite.
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
een rat van het ergste soortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda; heb je nog wat van je moeder gehoord
brian; ja leuk kaartje dat ie zich niet gek moet laten maken door huub
nettie rot toch op ........ je zoon is een rat
Ohw.. ok. Ik dacht dat de vraag meer over het blijven slapen gingquote:
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ie het redelijk doet tot nu toe, beter dan Jaap in ieder geval.
jaap is niet goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Ik benieuwd of er nog een excuses komt vandaag. Dat zal wel niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda krijgt hem door geloof ik
Als ik die avatar zie, sla ik direct over, negeermodusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezien
Vanmorgen bij dat Tien programma waar Nena te gast was werd nog eens aangehaald dat zij van Brian een grote bos witte rozen met 1 rode roos erin kreeg. Wit stond voor maagdelijkheid. Iets van maagdelijke schoonheid of zoiets. Daarbij had hij een gedicht toegevoegd. Dit werkte destijds bij Nena. Na vanmorgen dacht ik dus al dat hij iets met een gedicht naar haar toe zou doen en het zou mij niets verbazen als er wederom een bos bloemen zal komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian vraagt nu aan amanda of ze gaat drinken![]()
dat plan ik niet zegt amanda
o dus wat je voorgeschoteld krijgt
jaaaa, nu wordt het ruzie
eindelijk dan
slaan brian please !!!!!!!!!!! en dan exit
o god nee hij gaat een gedicht voordragen
vroeger.........![]()
oh vanmiddag beschuldigde hij eric er ook al van , toen die naar het toilet ging na Jaap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Klinkt meer als een Huub "grapje".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begin er eigenlijk de humor ook wel van te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik die avatar zie, sla ik direct over, negeermodus![]()
Dat was tegen Eric schatjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
* Ole schakelt over naar andere streamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de sfeer wordt een beetje vreemd tussen amanda en brian
echt ik voel ruzie aankomen
![]()
Yup!quote:
Ook tegen Sylvia. Die was behoorlijk pissig.quote:
Niet ?quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook tegen Sylvia. Die was behoorlijk pissig.
Sylvia was best wel fel toen ze Jaap confronteerde met het wc incident, zo zie je Sylvia niet vaak. Als de redaktie slim is maken ze hier gebruik van. Denk dat Jaap de "trigger" kan worden om Sylvia uit haar schulp te halen. Want het is overduidelijk dat ze hem absoluut niet mag. (logische na wat hij gedaan/gezegt heeft)...quote:
ik hoop dat hij blijft liggen tot hij gaar isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:48 schreef 2live het volgende:
hoe lang ligt die rat al onder de zonnebank?
Of zit er iets anders in die onderbroek?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Dogga het volgende:
ff hoor ik kom net thuis van de kapper en ik zie amanda en brian weer naast elkaar liggen.
Alles is weer goed?
And nog iets..why in gods name heeft brian toch altijd een stijve...is that all he thinks about?
brian kon gisteren weer niet klaarkomen bij die grieksequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Dogga het volgende:
ff hoor ik kom net thuis van de kapper en ik zie amanda en brian weer naast elkaar liggen.
Alles is weer goed?
And nog iets..why in gods name heeft brian toch altijd een stijve...is that all he thinks about?
Ik zie nog steeds niks: ook niet als ik niks anders aan heb staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:23 schreef HiDiHo het volgende:
Komt omdat je eerst Sonique's pagina hebt geladen. En die gebruikt nog oude codes.
Start je eerst mijn pagina, dan is die van sonique zwart
Gooi er ff een PM tegenaan please.quote:
hij heeft gewoon al zijn contactpunten (en die van Natas en Amanda) in een rolletje gedaan en in zijn slip gepropt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Of zit er iets anders in die onderbroek?![]()
Ik geef ze 24 uur:Pquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
brian kon gisteren weer niet klaarkomen bij die griekse
de sfeer tussen amanda en brian is niet te peilen
tot nu toe is de afspraak dat ze geen sex meer hebben
maar ja....... we zullen zien![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hij heeft gewoon al zijn contactpunten (en die van Natas en Amanda) in een rolletje gedaan en in zijn slip gepropt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
hij heeft gewoon al zijn contactpunten (en die van Natas en Amanda) in een rolletje gedaan en in zijn slip gepropt.
Stelde ik ook al voor maar hij kan me niet horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Weer buiten de pot gepist Jaap.
Waarom gaat hij niet zitten op de pot?
Ik kan mij nog herinneren dat hij tegen Eric zei dat het hem was opgevallen dat Eric niet zittend ging plassen. Vond dat toen al raar maar het kan zijn dat Jaap dat thuis wel doet maar hier probeert zich groot te houden waardoor het soms even verkeert gaat.quote:
het wordt of neuken of ruzie vanavond, ik hoop op het tweedequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ah, Amanda begint een ruzie.![]()
Is alweer voorbij, geloof ik.
Sterke analyse.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:54 schreef Lieve het volgende:
Weer buiten de pot gepist Jaap?
Jaap kan niet zo makkelijk bij zijn.... edele delen met zijn korte armpjes helemaal over die buik heen. Dus gaat hij een beetje boven die pot hangen en hoopt hij dat het goedkomt. Als er dan van alles over de rand is gegutst dan ziet hij dat niet omdat het onder zijn buikniveau is .Als je dan ook al extreem lui bent...... dan laat je het allemaal maar lekker zitten.
Waarom gaat hij niet zitten op de pot?
Dan gaat het alsnog mis. Pot breekt, Jaap tussen de scherven. Risico dat hij helemaal niet meer overeind komt zit er ook flink in.
Ik hoop dat iedereen rond een uur of 11 lekker gaat liggen slapen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
het wordt of neuken of ruzie vanavond, ik hoop op het tweede
mariel komt rond kwart voor 12 en ze is jarig dus ze gaan feestenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen rond een uur of 11 lekker gaat liggen slapen...
Nog een nacht streamen trek ik echt niet meer geloof ik![]()
Brian heeft altijd een stijve omdat ie niet klaar kan komen..... all friction, no relief.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:52 schreef Dogga het volgende:
Alles is weer goed?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
mariel komt rond kwart voor 12 en ze is jarig dus ze gaan feesten
Forget your beauty sleep
Of hij heeft thuis een aangepaste toilletbril, en durft het hier niet zo goed.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat hij tegen Eric zei dat het hem was opgevallen dat Eric niet zittend ging plassen. Vond dat toen al raar maar het kan zijn dat Jaap dat thuis wel doet maar hier probeert zich groot te houden waardoor het soms even verkeert gaat.
Dat weet ik wel zeker, ben gesloopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Smakelijk!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm, momenteel is het in ieder geval saai op de streams...
Puik moment om even wat te gaan eten![]()
Hahaha 6:00 vanochtend.........quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
wie weet houdt hij ze poep in...zo wel ze enorme omvang verklarenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of hij heeft thuis een aangepaste toilletbril, en durft het hier niet zo goed.
Alhoewel, hij poept natuurlijk ook.
Of hij draagt thuis een pamper nou goedquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of hij heeft thuis een aangepaste toilletbril, en durft het hier niet zo goed.
Alhoewel, hij poept natuurlijk ook.
GameRoom als het goed is.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef Ricard0j het volgende:
Waar zijn Huub, Syl en Jaap?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hmm, momenteel is het in ieder geval saai op de streams...
Puik moment om even wat te gaan eten![]()
Huub en Syl weet ik niet, en van Billie WIL ik het niet weten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:03 schreef Ricard0j het volgende:
Waar zijn Huub, Syl en Jaap?
Jezus christ!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
bovendien heb ik een draadloze koptelefoon aangeschaft zodat ik gewoon door het
huis kan banjeren en effe tenminste nog een béétje me huishouden kan doen
ideaal![]()
handig he? Ik hoop alleen dat niemand mij ziet als ik de hond uitlaatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik eet tegenwoordig gewoon achter de computer
![]()
bovendien heb ik een draadloze koptelefoon aangeschaft zodat ik gewoon door het
huis kan banjeren en effe tenminste nog een béétje me huishouden kan doen
ideaal![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
handig he? Ik hoop alleen dat niemand mij ziet als ik de hond uitlaat![]()
Wie is Mariel ook alweer.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:01 schreef Dogga het volgende:
[..]
mariel komt rond kwart voor 12 en ze is jarig dus ze gaan feesten
Forget your beauty sleep
Dan moet je je schuld niet op een ander proberen kwijt te raken en dat is wat Jaap doet. Hij neemt geen verantwoordelijkheid voor zichzelf maar legt dat bij een ander neer. Als je mensen zo beledigd zoals Jaap doet dan heb je veel tot misschien wel al je credit verloren. Dan gaan liegen om geen blaam te krijgen is laf en het bij een ander neerleggen is onverantwoordelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sterke analyse.
Het moet heel zwaar zijn op de vloer te plassen en niet de vaardigheden te hebben dit schoon te maken.
Simpelweg omdat het fysiek niet kan.
En dan de schaamte en de schuld erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |