Een beetje arrogantie mag wel bij een relnichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Lieve het volgende:
Eric voelt zich wel steeds meer verheven boven andere mensen. Beetje![]()
Ehmm, oh jaquote:
Nee, dinsdag pasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Gaby vanavond al komt logeren?
Stond er niet specifiek bij op de Tiensite.
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
een rat van het ergste soortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda; heb je nog wat van je moeder gehoord
brian; ja leuk kaartje dat ie zich niet gek moet laten maken door huub
nettie rot toch op ........ je zoon is een rat
Ohw.. ok. Ik dacht dat de vraag meer over het blijven slapen gingquote:
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ie het redelijk doet tot nu toe, beter dan Jaap in ieder geval.
jaap is niet goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Ik benieuwd of er nog een excuses komt vandaag. Dat zal wel niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda krijgt hem door geloof ik
Als ik die avatar zie, sla ik direct over, negeermodusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |