deed ik ook, maar dit is toch net een tikkie handiger als je ook andere sites wilt bekijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inc alle vertrouwde functies![]()
Maar ik dacht dat niemand er op zat te wachten, omdat je ook gewoon 2 schermen kunt openen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:29 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Gewoon als 'default' alle cookies uitzetten. En vervolgens handmatig je favoriete sites toevoegen aan:
Internet Opties - Privacy - Websites
Valt nog wel mee. Ik heb al veel ergere dingen gefantaseert over NatasJa en Brainlessquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef 2live het volgende:
ik hoop dat Brian zo lang onder de zonnebank ligt dat hij erletterlijk stront ziek van wordt.![]()
dat heb ik nog nooit gezegd over iemanden ik meen het ook nog.
Tnx.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"I Love you more". Weet de band niet, maar het is een nederlandse band.
Racoon? The Sheer? in ieder geval, iets in die richting...
Zeeuwse band Racoonquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"I Love you more". Weet de band niet, maar het is een nederlandse band.
Racoon? The Sheer? in ieder geval, iets in die richting...
Zo heeft mijn zoon het mij ook uitgelegd en werkt voor mij eenvoudig. Schermpjes staan in no time aan de zijkant en met dubbelklik is het scherm beeldvullend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Inc alle vertrouwde functies![]()
Maar ik dacht dat niemand er op zat te wachten, omdat je ook gewoon 2 schermen kunt openen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
EDIT:snap er geen jota van . laat maar.
Ach, hij heeft eigenlijk wel gelijk toch? Hij bevindt zich nou eenmaal op eenzaam niveau....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Lieve het volgende:
Eric voelt zich wel steeds meer verheven boven andere mensen. Beetje![]()
Een beetje arrogantie mag wel bij een relnichtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:40 schreef Lieve het volgende:
Eric voelt zich wel steeds meer verheven boven andere mensen. Beetje![]()
Ehmm, oh jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |