Nee, dinsdag pasquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:45 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand eigenlijk of Gaby vanavond al komt logeren?
Stond er niet specifiek bij op de Tiensite.
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef Peter6000 het volgende:
een rat van het ergste soortquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda; heb je nog wat van je moeder gehoord
brian; ja leuk kaartje dat ie zich niet gek moet laten maken door huub
nettie rot toch op ........ je zoon is een rat
Ohw.. ok. Ik dacht dat de vraag meer over het blijven slapen gingquote:
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ie het redelijk doet tot nu toe, beter dan Jaap in ieder geval.
jaap is niet goed bij zijn hoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Ik benieuwd of er nog een excuses komt vandaag. Dat zal wel niet.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda krijgt hem door geloof ik
Als ik die avatar zie, sla ik direct over, negeermodusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ah, peter6000 is wakker of terug van school/werk. Zag meteen dat jij het was, want we hadden al de hele dag geen anti-Huub berichten gezien
Vanmorgen bij dat Tien programma waar Nena te gast was werd nog eens aangehaald dat zij van Brian een grote bos witte rozen met 1 rode roos erin kreeg. Wit stond voor maagdelijkheid. Iets van maagdelijke schoonheid of zoiets. Daarbij had hij een gedicht toegevoegd. Dit werkte destijds bij Nena. Na vanmorgen dacht ik dus al dat hij iets met een gedicht naar haar toe zou doen en het zou mij niets verbazen als er wederom een bos bloemen zal komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:42 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
brian vraagt nu aan amanda of ze gaat drinken![]()
dat plan ik niet zegt amanda
o dus wat je voorgeschoteld krijgt
jaaaa, nu wordt het ruzie
eindelijk dan
slaan brian please !!!!!!!!!!! en dan exit
o god nee hij gaat een gedicht voordragen
vroeger.........![]()
oh vanmiddag beschuldigde hij eric er ook al van , toen die naar het toilet ging na Jaap.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Jaap beschuldigde Sylvia vanochtend ervan dat zij het onderzeiken van de toiletbril zelf had gedaan om hem in een kwaad daglicht te zetten.
Klinkt meer als een Huub "grapje".quote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik begin er eigenlijk de humor ook wel van te zienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik die avatar zie, sla ik direct over, negeermodus![]()
Dat was tegen Eric schatjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:47 schreef schatje het volgende:
[..]
* Ole schakelt over naar andere streamquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de sfeer wordt een beetje vreemd tussen amanda en brian
echt ik voel ruzie aankomen
![]()
Yup!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |