Nena in ieder geval. Ilona volgens mij ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:20 schreef Kaat38 het volgende:
vraagje tussendoor, van de vertrokken bewoners waren er volgens mij een paar die hun 10.000 euro naar kika wilden hebben.
weten hier mensen exact wie dat waren?
Brian weet waarschijnlijk dat als hij maar lang genoeg op Amanda inpraat, ze hem vanzelf gaat geloven.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef 2live het volgende:
amanda vindt het moeilijk om in deze setting niet te drinken
brian houdt vol dat huub avances naar amanda heeft gemaakt
Brian wilde haar beschermen, omdat ze had gezegd nooit met huub te willen zoenen of sex met hem wilde.
Ja, ik heb die film ook al 10 X bekeken en ik zie steeds heel veel Billie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Dat filmpje van die vermeende klap naar Huub, zie ik alleen Billie als een klein kind erachteraan hollen om er maar niks van te missen.![]()
![]()
![]()
![]()
draven doen grote beesten toch.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
Dat filmpje van die vermeende klap naar Huub, zie ik alleen Billie als een klein kind erachteraan hollen om er maar niks van te missen.![]()
![]()
![]()
![]()
Gekkie, dat mens bestaat echt niet, misschien alleen in zijn bolle harsesquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Komt die vriendin van Jaap nou vanavond?
Kan iemand even een linkje naar dat filmpje posten?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
indd!!! wat een ontzettend zuur en triest mannetje is het ook!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef beequeen het volgende:
![]()
![]()
![]()
je ziet hem (J.aap) raar terug stappen van het trapje op het moment dat huub achter brian de trap op wil, ziet er wel vreemd uit maar het is niet duidelijk wat er gebeurd, misschien zijn er wel andere shotsquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef kybe het volgende:
Brian mogen ze opsluiten en de sleutel weggooien.Gaat hij haar een schulgevoel aanpraten
zij had niet dronken mogen worden.
dat denk ik dus ook, ze zoende hem al voordat ze in de jacuzzi zat dus veel eerder op de avondquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef lillkiss het volgende:
volgens mij gebruikt amanda dat drankgebruik om met huub t zoenen.. ze vind m gewoon leuk denk k, maar is bang voor brian
Amanda heeft wel degelijk een soort interresse in Huub.. (cliché een beetje maar soort haat/liefde ding) want Huub zegt haar de waarheid, en die is soms hard.. maar WEL waar ( ITT Brian) Met Huub kan ze lachen en lol maken .. (ITT Brian's eeuwige preken)quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat is het toch een rat hij blijft proberen en hij heeft er gered zogenaamd
god zij dank houdt amanda wel vol dat huub haar NIET vervelend heeft aangeraakt
maar brian kan er niet bij en blijft zuigen
Dat verhaal is net iets anders want volgens mij ging het erover dat die gast Brian wou contacteren om wat plaatjes te draaien. Hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt...volgens mij ging het daaromquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef havefun het volgende:
Die meid die Brian geneukt heeft is overduidelijk een hoer, want je hoort die pooier ook zeggen nadat ze uitgeneukt zijn: " heej brian kunnen wij niet even een contractje opstellen, en dan zonder micr0foon"
Dus wat lult Brian nou dat hij dacht dat het gene hoer was?
O vandaar de psycholoogquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gekkie, dat mens bestaat echt niet, misschien alleen in zijn bolle harses![]()
Als je er even goede argumenten bij schrijft en dat ze veel leuker is als ze met Eric, Syl en Huub omgaat en dat Brian haar achter haar rug om 'slet' en 'hoer' noemt, wie weet trekt ze het zich aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:25 schreef lillkiss het volgende:
ik haat die brian echt en ga amanda een mail sturen dat ze niet steeds moet doen wat brian zegt
In dat filpmje lijkt het niet zo maar dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat verhaal is net iets anders want volgens mij ging het erover dat die gast Brian wou contacteren om wat plaatjes te draaien. Hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt...volgens mij ging het daarom
Amanda is toch een teaser.. Laat haar Brian helemaal opgeilen... en als hij dan net de Punani wil betreden snel naar Huub rennen en met veel lawaai Huubje het echte werk laten doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat denk ik dus ook, ze zoende hem al voordat ze in de jacuzzi zat dus veel eerder op de avond
volgens mij durft ze gewoon niet te zeggen, eigenlijk vindt ik Huupie veel leuker dan jou Brian.
maar ze zegt nu wel tegen brian dat ze niet meer met hem naar bed gaat
hopen dat ze zich aan haar woord houdt dan wordt die rat hélemaal LOCO
![]()
Hij gaat van zichzelf uit. Brian misbruikt altijd meisjes die te veel op hebben en kan het niet voorstellen dat er ook jongen bestaan die dat niet doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat is het toch een rat hij blijft proberen en hij heeft er gered zogenaamd
god zij dank houdt amanda wel vol dat huub haar NIET vervelend heeft aangeraakt
maar brian kan er niet bij en blijft zuigen
opposites attract is het toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Amanda heeft wel degelijk een soort interresse in Huub.. (cliché een beetje maar soort haat/liefde ding) want Huub zegt haar de waarheid, en die is soms hard.. maar WEL waar ( ITT Brian) Met Huub kan ze lachen en lol maken .. (ITT Brian's eeuwige preken)
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dgquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:28 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan iemand even een linkje naar dat filmpje posten?
Nee dat ging volgens mij meer over dat Dushi.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat verhaal is net iets anders want volgens mij ging het erover dat die gast Brian wou contacteren om wat plaatjes te draaien. Hoe onwaarschijnlijk het ook klinkt...volgens mij ging het daarom
Het was ook het eerste waar ik aan dacht jaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef havefun het volgende:
[..]
In dat filpmje lijkt het niet zo maar dat kan ook natuurlijk
al sturen meer mensen het dan.. misschien gaat ze het dan nog gelovenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Als je er even goede argumenten bij schrijft en dat ze veel leuker is als ze met Eric, Syl en Huub omgaat en dat Brian haar achter haar rug om 'slet' en 'hoer' noemt, wie weet trekt ze het zich aan.
Laat je even weten wat je gestuurd hebt??
Och...We zullen daar nooit meer over horen ben ik bang. Zelfs als het voor de camera zou gebeuren wordt het in de doofpot gestopt. DGK heeft teveel geinvesteerd in Brainless om hem kwijt te raken...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:29 schreef Fikkert het volgende:
je ziet hem (J.aap) raar terug stappen van het trapje op het moment dat huub achter brian de trap op wil, ziet er wel vreemd uit maar het is niet duidelijk wat er gebeurd, misschien zijn er wel andere shots
Ik wil dat ze die filmpjes te zien krijgen vanavond. Dan ziet Brainles wat hij zit te lullen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef scanman01 het volgende:
Wat een smerig goor en kotsopwekkend mannetje is het toch. Gatverdamme.
Lager dan laag dan Brian kun je niet zinken.
erg hé............quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Lynn-Live het volgende:
Is dit een kruisverhoor van Brian???Wat denkt ie wel niet, Amanda is geen bezit van hem en daarbij ze hebben toch helemaal geen relatie?!
![]()
Ja die heeft schijnbaar een dedicated lijntje met de buitenwereld.quote:
Ik zie niks over dat Bian huub zou slaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=uU72Ojfb2Dg
Gatverquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:32 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Hebben ze gisteren toch best wat werk mee gehad om die dwerg uit de punani van Natas te krijgen. Ik hoorde dat hij met zijn schouders er in klem zat.. vandaar dat die twee even wat langer of stream waren.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
zit ie nou weer te liegen dat ie het veilig heeft gedaan?![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook te horenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
Glashard dat ie dat soort misstappen niet maakt! ETTERquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef Suikeroom het volgende:
![]()
![]()
hij heeft het over alles wat aDEL fout doet/kan doenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik zet gewoon 2 sec de stream van brian aan en ik denk gelijk .. WAAR HEB JE HET NOU IN GODSNAAM OVER???
ik ga d'r ook van tussen, vanmorgen ging ik ook al mijn over mijn nek, dit is gewoon NIET leuk omquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu probeert Brian Amanda duidelijk te maken dat Huub haar anders wel misbruikt had, maar bang was om eruit gezet te worden. En al die meiden die Brian WEL echt misbruikt als ze dronken zijn dan? Kan iemand dit nog aanhoren? Ik gooi de streams weer uit
Ik ook niet hoor, maar de suggestie werd gedaan op het DGK forum, vandaar.Ik zie alleen Huub zijn hand naar zijn wang brengen om aan te geven dat ie geslagen was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zie niks over dat Bian huub zou slaan
Ja, je kent het toch. Same old story.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu probeert Brian Amanda duidelijk te maken dat Huub haar anders wel misbruikt had, maar bang was om eruit gezet te worden. En al die meiden die Brian WEL echt misbruikt als ze dronken zijn dan? Kan iemand dit nog aanhoren? Ik gooi de streams weer uit
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef GodsSon het volgende:
Whahahah natasia belt, ze gaan die vrouw die ze wilt spreken niet halen voor haar:D:D:D PRACHTIG
Ik heb het geluid uitgezet, ik kan dat half Antilliaans/Engels/Nederlands toch niet goed verstaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Alfaro het volgende:
En weer geeft hij toe dat ie niet kon klaarkomen![]()
aha, nog eens gekeken en zie dat die bolle uitglijdt door een deken op de grond, niks aan de hand dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och...We zullen daar nooit meer over horen ben ik bang. Zelfs als het voor de camera zou gebeuren wordt het in de doofpot gestopt. DGK heeft teveel geinvesteerd in Brainless om hem kwijt te raken...
Hahah en die opmerking dat het zonde was van...of ze hier niet in contactpunten voor moest betalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Fikkert het volgende:
natasia belt naar party, ze werken niet mee, zdngmw helemaal pissed en hangt op![]()
![]()
![]()
Dat jij nog naar die losers kijkt zegquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef Lynn-Live het volgende:
Amandrel asjeblieft, dit zeg je toch niet tegen die loser Brian?! "jammer dat ik geen seks meer in dit huis kan hebben'!!
Amandel en Nobrainquote:
Zou ze eindelijk verstandig wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef scanman01 het volgende:
Amanda gelooft niet dat het bescherming was
Volhouden Amanda
Dat wijf belt te kust en te keur zonder ooit 1 CP te betalenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Hahah en die opmerking dat het zonde was van...of ze hier niet in contactpunten voor moest betalen.
Ja was weer even genieten...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef CARLAK het volgende:
Natasia wil Gera Hoving spreken maar ze wordt niet doorverbonden ook niet via een ander telefoonnummer. Gera heeft geen behoefte.
Telefoniste vraagt Natasia nog of het haar contactpunten kost.
Was dus inderdaad Party die ze belde en voor het tv moment mooi wilde zijn vandaar de lippen stiften.![]()
Inderdaad gelukkig is ze niet helemaal gekquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:43 schreef Mani89 het volgende:
blijkbaar weet amanda nog genoeg van vannacht om door brians leugens heen te prikken heel goed
Zouden alle Antilianen zo zijn?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:40 schreef Lynn-Live het volgende:
Hoor HOE agressief Brian weer praat en vraagt!!!!!!
ruim half uurquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef CARLAK het volgende:
Hoelang is Brian nu al bezig met deze vreemde verhoormethode?
nee tuurlijk niet, ik houd niet van discriminatie!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zouden alle Antilianen zo zijn?
Ongelooflijk dat hij het uit zijn strot krijgt allemaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert zijn actie die PUUR uit woede was nu zo te draaien dat het een daad van bescherming richting Amanda toe was![]()
![]()
![]()
Als je denkt dat je alles in je leven al wel eens hebt gehoord, moet je even naar Brian luisteren.
Het bevestigd iig wel mijn vooroordeelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Zouden alle Antilianen zo zijn?
Ik zou me cavia erop hebben gewed dat dit zou gebeuren .. hij is zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:45 schreef scanman01 het volgende:
Brian probeert zijn actie die PUUR uit woede was nu zo te draaien dat het een daad van bescherming richting Amanda toe was![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:36 schreef scanman01 het volgende:
4 jonge meiden in de villa geweest (Nena, Tamara, Amanda en die meid van gisteren) en ze zijn allemaal deels of helemaal voor Brian gevallen. Als iemand me kan uitleggen hoe dat in vredesnaam mogelijk is, graag!
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:39 schreef agter het volgende:
Dat mens van de Party: "Ik ga haar echt niet voor je halen. Zonde van je....Moet je hier nu contactpunten voor betalen?"
Daarom red ze het never van deze lamer!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:47 schreef Ole het volgende:
Alsof Amanda zonder Brian hulpeloos en niet te redden is
Als ik Brainless, z`n broer of die vriend Daryll...en zelfs die DJ's van vorige week zie... dan komen er plotseling allerlei rascistische gedachten in me op...gelukkig heb ik een goede vriend die van de Antillen komt, dus ik weet gelukkig dat er ook uitzonderingen zijn...quote:
verhuis naar stream 3 - de rat is inderdaad te walgelijk voor woorden en de slecht werende aDEL is ook niet echt plezierig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Neem een blowtje schatquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, mag die smerige galbal wég van de streams, want ik word er echt onpasselijk van en krijg de meest idiote neigingen.
Tja, syndroom van Asperger.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef lillkiss het volgende:
hij denkt echt dat huub haar ging verkrachten ofzo he.... huub is betrouwbaarer dan brian man flikker tog op
Goed ideequote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Geweldig Amanda: "Nou...ik vind dat Huub nog best wel netjes tegenover me is geweest"![]()
- Nenaquote:
Zei ze dat? Dat is wel mooi danquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:49 schreef pullup het volgende:
Geweldig Amanda: "Nou...ik vind dat Huub nog best wel netjes tegenover me is geweest"![]()
Er zijn uitzonderingen..... of deze jongen, zijn omgeving en achterban en vrienden zijn de uitzonderingen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Als ik Brainless, z`n broer of die vriend Daryll...en zelfs die DJ's van vorige week zie... dan komen er plotseling allerlei rascistische gedachten in me op...gelukkig heb ik een goede vriend die van de Antillen komt, dus ik weet gelukkig dat er ook uitzonderingen zijn...
Daar luisterd toch niemand naarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef CARLAK het volgende:
Natasia spuit nu haar Gal over Gera Hoving via haar videodagboek.
en anders morgen wel...zij kan hier niet tegen op! te zwak!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:51 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vanavond liggen ze weer bij elkaar in bed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |