Ik ook niet hoor, maar de suggestie werd gedaan op het DGK forum, vandaar.Ik zie alleen Huub zijn hand naar zijn wang brengen om aan te geven dat ie geslagen was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:35 schreef havefun het volgende:
[..]
Ik zie niks over dat Bian huub zou slaan
Ja, je kent het toch. Same old story.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef scanman01 het volgende:
OMG, nu probeert Brian Amanda duidelijk te maken dat Huub haar anders wel misbruikt had, maar bang was om eruit gezet te worden. En al die meiden die Brian WEL echt misbruikt als ze dronken zijn dan? Kan iemand dit nog aanhoren? Ik gooi de streams weer uit
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef GodsSon het volgende:
Whahahah natasia belt, ze gaan die vrouw die ze wilt spreken niet halen voor haar:D:D:D PRACHTIG
Ik heb het geluid uitgezet, ik kan dat half Antilliaans/Engels/Nederlands toch niet goed verstaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:38 schreef Alfaro het volgende:
En weer geeft hij toe dat ie niet kon klaarkomen![]()
aha, nog eens gekeken en zie dat die bolle uitglijdt door een deken op de grond, niks aan de hand dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:33 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Och...We zullen daar nooit meer over horen ben ik bang. Zelfs als het voor de camera zou gebeuren wordt het in de doofpot gestopt. DGK heeft teveel geinvesteerd in Brainless om hem kwijt te raken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |