quote:De totale maansverduistering is in Nederland te zien tussen 23.45 en 01.00 uur, maar al om 22.30 uur valt de eerste schaduw over de maan.
Het KNMI verwacht dat het sombere weer van zaterdag 's avonds voldoende opklaart om van het natuurfenomeen te kunnen genieten. Filters of speciale brillen zijn niet nodig om naar de oranjerode bol te kijken.
Mitt Romney. In feite. Ann Coulter op de Neurenbergbijeenkomst van conservatief Amerika noemde John Edwards een "faggot". Zij steunt Romney en hij was blij met haar uitspraken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:02 schreef Autodidact het volgende:
Wie doet dat?
Oh, voor de stargazers onder ons:
Was een grapje ik bedoelde de bron van het nieuwsbericht, maar dat bestaat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.pastpeak.com/archives/2007/03/todays_bush_jok_911.htm
http://thinkprogress.org/2007/03/02/coulter-edwards/quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:05 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mitt Romney. In feite. Ann Coulter op de Neurenbergbijeenkomst van conservatief Amerika noemde John Edwards een "faggot". Zij steunt Romney en hij was blij met haar uitspraken.
Ik kan me niet herinneren dat ik je huiswerk heb gegevenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ali werd twee maal wereldkampioen na zijn bekering hoor, Harry.
Wat een prachtig stukje drama. Die komt er welquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:52 schreef Autodidact het volgende:
Kwam het toevallig tegen. Ayaan Hirsi Ali in NY Times (begin van het boek). Binnenkort komt ze ook in the Colbert Report - ze heeft haar draai weer gevonden.
Dit was enigzins gevat, van wie heb je het?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik je huiswerk heb gegeven
Ach alles wat van een vrouw komt en klaagt over in de ogen van amerika "mindere culturen" is hot in de media.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat een prachtig stukje drama. Die komt er wel
je moederquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dit was enigzins gevat, van wie heb je het?
Pak hem, Baaj! Hij wil een samenvatting !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef Monidique het volgende:
Het leest niet lekker. Als haar boek ook zo is...
Denk dat ze minstens 5 verschillende testamenten heeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ach alles wat van een vrouw komt en klaagt over in de ogen van amerika "mindere culturen" is hot in de media.
Welke is dan geldig?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Denk dat ze minstens 5 verschillende testamenten heeft
Degene met het open einde?quote:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6412073.stmquote:Eritrean forces are behind the kidnap of five British people in Ethiopia, a local official has told the BBC.
Macdonalds ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/africa/6412073.stm
Ethiopië heb er zin an.
kleuren ze hun gezichten al rood?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:11 schreef Aoristus het volgende:
Volgens het journaal is het feest bij het CDA. Als dat maar goed gaat..
Ze gaan met de bus op pad enzoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
kleuren ze hun gezichten al rood?
dat is nou de hoogleraar in hemquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ze gaan met de bus op pad enzo![]()
Balkenende stak een ''ijzersterke'' speech af, hij merkte op dat de SP en de VVD bij voorbaat Nee zullen stemmen. Dat hoort volgens hem niet in een democratie
Zeker, het is een man van de wereld, zoveel is duidelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat is nou de hoogleraar in hem![]()
http://www.trouw.nl/laats(...)in_hard_neergeslagenquote:SINT PETERSBURG (ANP) - De Russische politie heeft zaterdag in het centrum van Sint Petersburg tientallen betogers gearresteerd en verscheidene charges uitgevoerd. Bijna 5000 demonstranten ageerden er ondanks een verbod van de autoriteiten tegen de politiek van president Vladimir Poetin.
Volgens officiële opgave waren er circa vijftig arrestaties, de organisatie zei dat ongeveer tweehonderd mensen door de politie zijn opgepakt. De meesten zijn weer vrijgelaten.
Het was een zeldzaam massaal straatprotest tegen Poetin en commentatoren spraken van een succes van de oppositie. De demonstranten braken door een politiekordon en trokken onder meer over de belangrijkste boulevard in het centrum van de stad, de Nevski Prospekt.
Hard optreden
De betogers riepen onder meer ,,Weg met de corrupte machthebbers!'' en ,,Rusland (moet) zonder Poetin''. De betogers kwamen uit verschillende politieke stromingen uit de oppositie zoals nationalistische neo-bolsjewieken en liberale democraten.
De organisatie was in handen van de voormalige premier Michail Kassijanov en ex-wereldkampioen schaken Garry Kasparov. Kasparov poogt de tegenstanders van Poetin te verenigen. Hij was zaterdag tevreden over de betoging en zei dat iedereen die er kwam ,,de angst heeft overwonnen en angst is de laatste steunpilaar van het regime''.
De politie trad volgens ooggetuigen hard op. Bejaarde betogers zouden zijn geslagen met wapenstokken en ook gehandicapte veteranen zouden harde klappen hebben gehad.
Heb je de hele dag op bed gelegen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |