Als dat zo is, is de redactie voornamelijk de schuldige, die geeft haar dan de mogelijkheid. De redactie zou er goed aan doen om wat dit betreft iets meer open kaart te spelen. Door de sneaky gang van zaken kunnen de speculaties die er nu zijn boven het programma gaan groeien en dan klapt de Gouden Zooi als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Dogga het volgende:
Natas zit te fluiten..
ze heeft wilgo gezien ik weet het zeker
kreng dat ze is
Gatver, wat goor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopyt. Direct nadat de band was vertrokken, werd Brian 'achter' geroepen. Hiuj kwam heel kwaad terug en vertelde Natasia dat hij WEER op z'n donder had gekregen voor neuken zonder condoom. (zondag met Amanda en vannacht met die Griekse)
maak de foto..en word rijk..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Als dat zo is, is de redactie voornamelijk de schuldige, die geeft haar dan de mogelijkheid. De redactie zou er goed aan doen om wat dit betreft iets meer open kaart te spelen. Door de sneaky gang van zaken kunnen de speculaties die er nu zijn boven het programma gaan groeien en dan klapt de Gouden Zooi als een kaartenhuis in elkaar.
Ik heb tot ca 24.00 gekeken en moest ook nog 10 topics terug lezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Dogga het volgende:
als er iets was dat ik niet zou willen missen dan was het gistere avond DGK wel
weeetje hoe veel je zou moeten terug lezen he
Natasia, Brian en Jaap hebben weer even fijntjes uitgelegd dat zij degene zijn geweest die haar beschermd hebben tegen de boze Huub, die alleen maar slechts in zin heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Dogga het volgende:
Ok Ok ze hebben amanda te pakken ze gelooft ze weer
klopt, dat heb ik nog gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:44 schreef Dogga het volgende:
wat een leugens.
ze heeft amanda niet uit bed gehaald, amanda stond.
en natas zei tegen huub vindt jij het goed als ze bij mij slaapt en huub antwoorde je natuurlijk als ze maar gaaat slapen.
Dus ze heeft huub echt niet gedwongen
ik had echt respect voor huub, hele tijd zit een meid topless tegen hem aan te rijen (sorry, anders kan ik het niet noemen), te zoenen met hem en dan besluit hij haar gewoon naar bed te brengen en verder niets te doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
Ik irriteer me hier echt aan die stomme praatjes over huub
hij was gistere juist de man..en ze maken hem zwart. Tering lijers
Ach dat zegt toch alles over die mensen die hun leven totaal kapot maken in de Gouden Kooi. Geen enkele wekgever zal die mensen uberhaupt nog in dienst nemen. Ze zijn zichzelf sociaal maatschappelijk totaal aan het afbreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
Ik irriteer me hier echt aan die stomme praatjes over huub
hij was gistere juist de man..en ze maken hem zwart. Tering lijers
Ik wil en kan het niet meer aanzien. Wat een walgelijk groepje. Ze zitten konstant Huub af te zeiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Gaat Amanda overstag?
Altijd en overal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Gaat Amanda overstag?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ojeeee Petraaa heeft weer een filmpje gezien hoorr..![]()
Mmm dat ben ik ook sinds ik DGK kijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ach dat zegt toch alles over die mensen die hun leven totaal kapot maken in de Gouden Kooi. Geen enkele wekgever zal die mensen uberhaupt nog in dienst nemen. Ze zijn zichzelf sociaal maatschappelijk totaal aan het afbreken.
Heel slim![]()
Ik heb ze inmiddels uitgedaan , het is idd te walgelijk voor woorden dat er zo gedraaid word met de waarheid ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef kybe het volgende:
Lijkt me wel leuk om massaal de steams voor een tijdje uit te gooien!
Heel gek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:
En zo heeft de redaktie weer haar zin. Die houdt Huub en Syl voor lange tijd uit de kooi zodat Brian zich kan schoonlullen.
We krijgen in de uitzending op TV ook vast niet te zien het stukje dat Brian bij Amanda op bed zat en glashard zat te ontkennen dat hij seks had. We krijgen natuurlijk alleen te zien dat hij het aan Amanda opbiechte in de kapsalon. Ik ben ook benieuwd hoe Talpa die tongzoen tussen Huub en Eric in beeld gaat brengen.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog steeds naar deze grote doorgestokenkaartshow zit te kijken
JIJ bent de doelgroep! Voel je speciaal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:
En zo heeft de redaktie weer haar zin. Die houdt Huub en Syl voor lange tijd uit de kooi zodat Brian zich kan schoonlullen.
We krijgen in de uitzending op TV ook vast niet te zien het stukje dat Brian bij Amanda op bed zat en glashard zat te ontkennen dat hij seks had. We krijgen natuurlijk alleen te zien dat hij het aan Amanda opbiechte in de kapsalon. Ik ben ook benieuwd hoe Talpa die tongzoen tussen Huub en Eric in beeld gaat brengen.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog steeds naar deze grote doorgestokenkaartshow zit te kijken
en amanda zit hier ook bij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia probeert Huub duidelijk te maken dat zij Amanda uit zijn bed heeft gehaald. Fijntjes legt Huub uit dat hij Natasia erbij riep toem Amanda voor de tweede keer onder de douche stond...... Natasia bind in en geeft Huub gelijk.
Ze heet eigenlijk ook Natasja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:57 schreef Alfaro het volgende:
Toch vreemd dat moeders niet weet dat haar dochter natasia heet en geen natasja....
Yep! ze lagen waarschijnlijk even te fluisteren, dit moment heb ik ook nog gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef maikel112 het volgende:
volgens Tien is dit HET kusmoment??
[afbeelding]
ik zie nix hoor...
Dat heeft Huub ook echt gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:57 schreef schatje het volgende:
Huub zei dat ie wel vaker met jongens heeft gezoend. Natasia vervolgens: "En met je broertje".
zo merk je dus goed, er is nooit een duidelijke kus tussen huub en eric op de streams geweest maar toch zegt Tien dit en Herma ook s'morgens. Wil dus zeggen dat Herma dit zei door instructies van de redactie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:56 schreef Alfaro het volgende:
Ik heb gisteren toch echt veel gezien maar eric en huubdie foto was op het moment dat ze aan het fluisteren waren in bed....
Toe maar, krijg toch de indruk dat het haar steeds beter af gaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel mooi. Huub geeft uitleg dat hij -met Amanda- een showtje heeft opgevoerd voor de camera. Hij vertelde de camera dat Amanda dronken was en dat hij haar daarom niet zou neuken.
Amanda weet het nu ook te herinneren. Sylvia bevestigt hetzelfde. Natasia luistert met open mond.
en zo was het precies!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel mooi. Huub geeft uitleg dat hij -met Amanda- een showtje heeft opgevoerd voor de camera. Hij vertelde de camera dat Amanda dronken was en dat hij haar daarom niet zou neuken.
Amanda weet het nu ook te herinneren. Sylvia bevestigt hetzelfde. Natasia luistert met open mond.
lol had jij anders verwacht dan....................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Nena bakt er nix van met dat belspel![]()
Ach, waar de mond vol van is. . .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft Huub ook echt gedaan.
Alleen vertelt Natasia het verhaaltje erom heen er nooit bij. Ze noemt dit wel vaker, en wil dan suggereren dat het één grote incestkliek is in Huub's familie.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dus vanaf nu niet de SOCA boys maar de SOA boys??
Wat valt er te ontkennen met 102 camara's erop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef INCTRL het volgende:
Alsof Huub iets gaat ontkennen? Die geeft alles gewoon toe.... met man gezoend? Dan is ie juist nog meer macho!
Heeft zich verstopt in het hol van Billiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Anderkeertje het volgende:
waar is hdnkkk?
Een paar spraaklessen was niet overbodig geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Nena bakt er nix van met dat belspel![]()
Is ze nu bezig op tv dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een paar spraaklessen was niet overbodig geweest inderdaad.
Valt niks te ontkennen als het niet waar is!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Wat valt er te ontkennen met 102 camara's erop.
Hij snapt dat ook wel.
Ja, die was een avondje mee met de band.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
hahha die van Brian is een HO.
Pffff word jij nou net moe van jezelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Valt niks te ontkennen las het niet waar is!![]()
wat zei hij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Villalux het volgende:
Huub weet alweer meer dan ons..................go HUUB! insmeren!
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Pffff word jij nou net moe van jezelf.![]()
was ik nog maar twaalf ik kan me haast niet meer herinneren dat ik 12 was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaa![]()
Ik ben gek op meisjes die petraa heten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaa![]()
amanda is net het weer dus die verandert nog wel een paar keerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat amanda al weer omgeluld is door NBJ?
Nu hoor ik haar wat anders zeggen namelijk?
Komt ze vandaag of morgen nog een keer op tv?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier NENA WORDT PRESENTATRICE (belspel meisje) staan een paar caps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |