Normaal hebben ze een oortje in, de regisseur vertelt precies wat ze moet zeggen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:58 schreef Day het volgende:
Ze doet het best goed voor de 1e keer. Heeft ze een autocue, want ze blijft maar naar rechtsonder staren.
Ze ziet er goed uit!
..... maar lief om naar te kijken !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:00 schreef ikke_ook het volgende:
Tering wat is ze slecht...
Ach, met een beetje oefening kan dit best nog goedkomen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:00 schreef ikke_ook het volgende:
Tering wat is ze slecht...
.. dat heeft ze ook .. ik hoor de juffrouw door het oortje praten en haar steeds voorzeggen. Maakt allemaal niet uit .. ik word altijd een beetje blij van Neentje.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:00 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Normaal hebben ze een oortje in, de regisseur vertelt precies wat ze moet zeggen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:10 schreef Sarah-Louise het volgende:
..omsingeld ?
Klopt, haar laatste spel.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij is ze er nu weer op. Klopt dat?
ah bedankt, was nog net op tijd met de tv aanzettenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef happyme28 het volgende:
Volgens mij is ze er nu weer op. Klopt dat?
Geen idee. Ik heb alleen even gekeken of ze het spelletje nog presenteerde...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Heeft ze bij Tijd voor Tien nog wat leuks / nieuws gezegd?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:03 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
.. dat heeft ze ook .. ik hoor de juffrouw door het oortje praten en haar steeds voorzeggen. Maakt allemaal niet uit .. ik word altijd een beetje blij van Neentje.
(Ik heb nog nooit zo lang naar een belspelletje gekeken!!)
oops niet bestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef happyme28 het volgende:
Kort filmpje van Nena bij Tijd voor Tien.
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=243589&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf#
Of bij uitzending gemist: De wereld draait door...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:18 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
mensen die het niet hebben gezien kunnen het terug zien op tien.tv/programmagemist
Zooo, wat slecht!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef happyme28 het volgende:
Kort filmpje van Nena bij Tijd voor Tien.
http://www.zoomin.tv/videoplayer/index.cfm?id=243589&mode=normal&quality=2&pid=telegraaf#
Damn wat een paardegebit, ze heeft een freaking bezem nodig om haar tandjes te poetsen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |