NENA OP TALPAAAAAAAAA tien...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
Helemaal weer fris.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Nena nu op Tien
Als dat zo is, is de redactie voornamelijk de schuldige, die geeft haar dan de mogelijkheid. De redactie zou er goed aan doen om wat dit betreft iets meer open kaart te spelen. Door de sneaky gang van zaken kunnen de speculaties die er nu zijn boven het programma gaan groeien en dan klapt de Gouden Zooi als een kaartenhuis in elkaar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef Dogga het volgende:
Natas zit te fluiten..
ze heeft wilgo gezien ik weet het zeker
kreng dat ze is
Gatver, wat goor.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Klopyt. Direct nadat de band was vertrokken, werd Brian 'achter' geroepen. Hiuj kwam heel kwaad terug en vertelde Natasia dat hij WEER op z'n donder had gekregen voor neuken zonder condoom. (zondag met Amanda en vannacht met die Griekse)
maak de foto..en word rijk..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:41 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Als dat zo is, is de redactie voornamelijk de schuldige, die geeft haar dan de mogelijkheid. De redactie zou er goed aan doen om wat dit betreft iets meer open kaart te spelen. Door de sneaky gang van zaken kunnen de speculaties die er nu zijn boven het programma gaan groeien en dan klapt de Gouden Zooi als een kaartenhuis in elkaar.
Ik heb tot ca 24.00 gekeken en moest ook nog 10 topics terug lezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:35 schreef Dogga het volgende:
als er iets was dat ik niet zou willen missen dan was het gistere avond DGK wel
weeetje hoe veel je zou moeten terug lezen he
Natasia, Brian en Jaap hebben weer even fijntjes uitgelegd dat zij degene zijn geweest die haar beschermd hebben tegen de boze Huub, die alleen maar slechts in zin heeft.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:40 schreef Dogga het volgende:
Ok Ok ze hebben amanda te pakken ze gelooft ze weer
klopt, dat heb ik nog gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:44 schreef Dogga het volgende:
wat een leugens.
ze heeft amanda niet uit bed gehaald, amanda stond.
en natas zei tegen huub vindt jij het goed als ze bij mij slaapt en huub antwoorde je natuurlijk als ze maar gaaat slapen.
Dus ze heeft huub echt niet gedwongen
ik had echt respect voor huub, hele tijd zit een meid topless tegen hem aan te rijen (sorry, anders kan ik het niet noemen), te zoenen met hem en dan besluit hij haar gewoon naar bed te brengen en verder niets te doen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
Ik irriteer me hier echt aan die stomme praatjes over huub
hij was gistere juist de man..en ze maken hem zwart. Tering lijers
Ach dat zegt toch alles over die mensen die hun leven totaal kapot maken in de Gouden Kooi. Geen enkele wekgever zal die mensen uberhaupt nog in dienst nemen. Ze zijn zichzelf sociaal maatschappelijk totaal aan het afbreken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:47 schreef Dogga het volgende:
Ik irriteer me hier echt aan die stomme praatjes over huub
hij was gistere juist de man..en ze maken hem zwart. Tering lijers
Ik wil en kan het niet meer aanzien. Wat een walgelijk groepje. Ze zitten konstant Huub af te zeiken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Gaat Amanda overstag?
Altijd en overal.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef Copycat het volgende:
Gaat Amanda overstag?
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:49 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ojeeee Petraaa heeft weer een filmpje gezien hoorr..![]()
Mmm dat ben ik ook sinds ik DGK kijkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ach dat zegt toch alles over die mensen die hun leven totaal kapot maken in de Gouden Kooi. Geen enkele wekgever zal die mensen uberhaupt nog in dienst nemen. Ze zijn zichzelf sociaal maatschappelijk totaal aan het afbreken.
Heel slim![]()
Ik heb ze inmiddels uitgedaan , het is idd te walgelijk voor woorden dat er zo gedraaid word met de waarheid ...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:48 schreef kybe het volgende:
Lijkt me wel leuk om massaal de steams voor een tijdje uit te gooien!
Heel gek.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:
En zo heeft de redaktie weer haar zin. Die houdt Huub en Syl voor lange tijd uit de kooi zodat Brian zich kan schoonlullen.
We krijgen in de uitzending op TV ook vast niet te zien het stukje dat Brian bij Amanda op bed zat en glashard zat te ontkennen dat hij seks had. We krijgen natuurlijk alleen te zien dat hij het aan Amanda opbiechte in de kapsalon. Ik ben ook benieuwd hoe Talpa die tongzoen tussen Huub en Eric in beeld gaat brengen.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog steeds naar deze grote doorgestokenkaartshow zit te kijken
JIJ bent de doelgroep! Voel je speciaal!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef marky het volgende:
En zo heeft de redaktie weer haar zin. Die houdt Huub en Syl voor lange tijd uit de kooi zodat Brian zich kan schoonlullen.
We krijgen in de uitzending op TV ook vast niet te zien het stukje dat Brian bij Amanda op bed zat en glashard zat te ontkennen dat hij seks had. We krijgen natuurlijk alleen te zien dat hij het aan Amanda opbiechte in de kapsalon. Ik ben ook benieuwd hoe Talpa die tongzoen tussen Huub en Eric in beeld gaat brengen.
Eigenlijk ben ik gek dat ik nog steeds naar deze grote doorgestokenkaartshow zit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |