en amanda zit hier ook bij?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia probeert Huub duidelijk te maken dat zij Amanda uit zijn bed heeft gehaald. Fijntjes legt Huub uit dat hij Natasia erbij riep toem Amanda voor de tweede keer onder de douche stond...... Natasia bind in en geeft Huub gelijk.
Ze heet eigenlijk ook Natasja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:57 schreef Alfaro het volgende:
Toch vreemd dat moeders niet weet dat haar dochter natasia heet en geen natasja....
Yep! ze lagen waarschijnlijk even te fluisteren, dit moment heb ik ook nog gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:51 schreef maikel112 het volgende:
volgens Tien is dit HET kusmoment??
[afbeelding]
ik zie nix hoor...
Dat heeft Huub ook echt gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:57 schreef schatje het volgende:
Huub zei dat ie wel vaker met jongens heeft gezoend. Natasia vervolgens: "En met je broertje".
zo merk je dus goed, er is nooit een duidelijke kus tussen huub en eric op de streams geweest maar toch zegt Tien dit en Herma ook s'morgens. Wil dus zeggen dat Herma dit zei door instructies van de redactie.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:56 schreef Alfaro het volgende:
Ik heb gisteren toch echt veel gezien maar eric en huubdie foto was op het moment dat ze aan het fluisteren waren in bed....
Toe maar, krijg toch de indruk dat het haar steeds beter af gaat.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel mooi. Huub geeft uitleg dat hij -met Amanda- een showtje heeft opgevoerd voor de camera. Hij vertelde de camera dat Amanda dronken was en dat hij haar daarom niet zou neuken.
Amanda weet het nu ook te herinneren. Sylvia bevestigt hetzelfde. Natasia luistert met open mond.
en zo was het precies!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heel mooi. Huub geeft uitleg dat hij -met Amanda- een showtje heeft opgevoerd voor de camera. Hij vertelde de camera dat Amanda dronken was en dat hij haar daarom niet zou neuken.
Amanda weet het nu ook te herinneren. Sylvia bevestigt hetzelfde. Natasia luistert met open mond.
lol had jij anders verwacht dan....................quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Nena bakt er nix van met dat belspel![]()
Ach, waar de mond vol van is. . .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heeft Huub ook echt gedaan.
Alleen vertelt Natasia het verhaaltje erom heen er nooit bij. Ze noemt dit wel vaker, en wil dan suggereren dat het één grote incestkliek is in Huub's familie.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
dus vanaf nu niet de SOCA boys maar de SOA boys??
Wat valt er te ontkennen met 102 camara's erop.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef INCTRL het volgende:
Alsof Huub iets gaat ontkennen? Die geeft alles gewoon toe.... met man gezoend? Dan is ie juist nog meer macho!
Heeft zich verstopt in het hol van Billiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Anderkeertje het volgende:
waar is hdnkkk?
Een paar spraaklessen was niet overbodig geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef beequeen het volgende:
OT: Nena bakt er nix van met dat belspel![]()
Is ze nu bezig op tv dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef waxmask het volgende:
[..]
Een paar spraaklessen was niet overbodig geweest inderdaad.
Valt niks te ontkennen als het niet waar is!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Wat valt er te ontkennen met 102 camara's erop.
Hij snapt dat ook wel.
Ja, die was een avondje mee met de band.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:02 schreef Ilmagnifico het volgende:
hahha die van Brian is een HO.
Pffff word jij nou net moe van jezelf.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Valt niks te ontkennen las het niet waar is!![]()
wat zei hij.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Villalux het volgende:
Huub weet alweer meer dan ons..................go HUUB! insmeren!
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Pffff word jij nou net moe van jezelf.![]()
was ik nog maar twaalf ik kan me haast niet meer herinneren dat ik 12 was.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaa![]()
Ik ben gek op meisjes die petraa heten.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik word eerder moe van puberale meisjes van 12 met de naam Petraaaa![]()
amanda is net het weer dus die verandert nog wel een paar keerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:05 schreef itsme het volgende:
Als ik het goed begrijp is dat amanda al weer omgeluld is door NBJ?
Nu hoor ik haar wat anders zeggen namelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |