en het goede antwoord is.... één van die pooiers kwam die griekse ophalen "Kom, Klaar!"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:23 schreef DainBramage het volgende:
Brian: Onder de douche ijn we gestopt omdat....eeh....
A) Little Brian niet werkte
B) Zij zijn geklungel zat was
C) Het anders een neverending story was geworden.
U mag stemmen !
jazeker anders had huub allang daar gezeten GVDquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Uiteindelijk zijn wij de streamers het meest genaaid door een manipulerende redactie.![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE heeft Eric van de ketting losgekoppeld, de rest zit nog vastgeketend in de kelder.
D) Ze werd weggeroepen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:23 schreef DainBramage het volgende:
Brian: Onder de douche ijn we gestopt omdat....eeh....
A) Little Brian niet werkte
B) Zij zijn geklungel zat was
C) Het anders een neverending story was geworden.
U mag stemmen !
toch wel leuk dat Huub en Amanda gisteren hetzelfde script haddenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE wilt blijkbaar dat het goedkomt tussen Brian en Amanda. Of ieder geval een gesprek tussen de twee alleen voor de tv uitzending. Zo werkt het in dit programma, een en al gemanipuleerd en gestuurd.
Exactquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE heeft Eric van de ketting losgekoppeld, de rest zit nog vastgeketend in de kelder.
huub heeft gebruik gemaakt van de situatie...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Zoals ik het zie heeft Huub ook misbruik gemaakt van Amanda (dus wat respect)
om Brain tot het uiterste te drijven.
Huub heeft er nooit geheim van gemaakt Amanda ooit te willen neuken. Het is juist respect vol om niet verder te gaan. Als je de beelden van de avond bekijkt, waarbij iedereen iedereen zoent, geef ik hem groot gelijk ook tot zover mee te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef maril het volgende:
huub heeft der alleen gezoendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Daar kan ik nu wel in komen! Laat ze maar even recapituleren met z'n 3en. Met Huub erbij wordt het zo'n schreeuwboel en kan Amanda helemaal niet meer uit haar woorden komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE wilt blijkbaar dat het goedkomt tussen Brian en Amanda. Of ieder geval een gesprek tussen de twee alleen voor de tv uitzending. Zo werkt het in dit programma, een en al gemanipuleerd en gestuurd.
ja wat dat betreft zijn zij en brian aan elkaar gewaagd, maar amanda is er wel zo eentje die alles open en bloot doet terwijl brian zich op alle manier probeert te verstoppen en alles probeert te ontkennen of verdraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:28 schreef maril het volgende:
En die Amanda, als welke vent gisteravond met haar hed willen neuken had ze het gedaan dus ik vind haar hypocriet, jammer dat die Natasia haar op een gegeven moment in alles tegenhield anders was zij ook gepaald door wie dan ook.
Hopelijk neukt ie haar als ze nuchter is... dat zou Brian echt helemaal para maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:28 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Huub heeft er nooit geheim van gemaakt Amanda ooit te willen neuken. Het is juist respect vol om niet verder te gaan. Als je de beelden van de avond bekijkt, waarbij iedereen iedereen zoent, geef ik hem groot gelijk ook tot zover mee te doen.
wie trapt de open deur in ?
Ja , dat zal, maaar hij heeft haar gebruikt om Brain uit te dagen .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef Dogga het volgende:
[..]
huub heeft der alleen gezoend
huub is juist echt man geweest om niet amanda te neuken
en dan speciaal voor Brain een filmpje over de gevolgen van SOA's......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Scrupules het volgende:
ik eis dat die gluiperredactie vanavond eens een leuk filmpje voor de bewoners draait van de gebeurtenissen van afgelopen nacht, op gronolochische volgorde !
als ik me even een john mag wanen....
Precies toen ik dat dacht zei Amanda het.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef droomkoningin het volgende:
amanda snapt t eindelijk:
hij gaat vanzichzelf uit.. want hij zou he zelf wel zo doen
denk ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef AnTjUh het volgende:
hij hebde dekens eraf getrokken omdat hij zeker wist dat ze allebei naakt lagen daar
jammer joh
Brian vannacht letterlijk tegen natas: Ik trok de dekens weg zodat iedereen kan zien dat Amanda een Hoer is !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef itsme het volgende:
over dat brian de dekens weg trok?
E: waarom deed je dat?
Geen antwoord
O hij geeft boven de schuld (achter)![]()
Vind Eric ook de leukste daar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef DainBramage het volgende:
Eric is mijn Held nu !
Goed zo eric.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:34 schreef LiisaB het volgende:
goed zo eric, hij lult brian plat
Hahaha dat gerammel van die deurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef Kinga het volgende:
hilarisch toen brian bijna door de douchewand ging met dat wijf
En gister vonden jullie haar allemaal nog zoquote:dronken griekse cokehoer.
Dat had ik ook... nu stream ik gewoon de hele dag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik heb de onwaarschijnlijke gave steeds alles te missen als er iets gebeurd in DGK. Ga ik eens een keer bijtijds slapen lees ik dat er wéér vanalles gebeurd is .. verdomme !
Lief niet echt ...geil welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
En gister vonden jullie haar allemaal nog zo![]()
![]()
![]()
![]()
Echt lief.
Ik was om 0.30 gestopt met kijken en moest zelfs vanmorgen nog 7 cossen lezen ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik heb de onwaarschijnlijke gave steeds alles te missen als er iets gebeurd in DGK. Ga ik eens een keer bijtijds slapen lees ik dat er wéér vanalles gebeurd is .. verdomme !
heeft de redactie ooit naar streamers geluisterd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:37 schreef Alfaro het volgende:
Tering..... die gozer liegt dat ie barst, redactie ik hoop dat jullie wel ff duidelijk maken dat dit een leugen is straks ziektes in huis......
Hij lijkt wel 8.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
Brain wil niet luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |