Huub heeft er nooit geheim van gemaakt Amanda ooit te willen neuken. Het is juist respect vol om niet verder te gaan. Als je de beelden van de avond bekijkt, waarbij iedereen iedereen zoent, geef ik hem groot gelijk ook tot zover mee te doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Zoals ik het zie heeft Huub ook misbruik gemaakt van Amanda (dus wat respect)
om Brain tot het uiterste te drijven.
huub heeft der alleen gezoendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef maril het volgende:
Zoals ik het zie heeft Huub ook misbruik gemaakt van Amanda (dus wat respect)
om Brain tot het uiterste te drijven.
Daar kan ik nu wel in komen! Laat ze maar even recapituleren met z'n 3en. Met Huub erbij wordt het zo'n schreeuwboel en kan Amanda helemaal niet meer uit haar woorden komen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef SpankTheMonkey het volgende:
DGK_REDACTIE wilt blijkbaar dat het goedkomt tussen Brian en Amanda. Of ieder geval een gesprek tussen de twee alleen voor de tv uitzending. Zo werkt het in dit programma, een en al gemanipuleerd en gestuurd.
ja wat dat betreft zijn zij en brian aan elkaar gewaagd, maar amanda is er wel zo eentje die alles open en bloot doet terwijl brian zich op alle manier probeert te verstoppen en alles probeert te ontkennen of verdraaienquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:28 schreef maril het volgende:
En die Amanda, als welke vent gisteravond met haar hed willen neuken had ze het gedaan dus ik vind haar hypocriet, jammer dat die Natasia haar op een gegeven moment in alles tegenhield anders was zij ook gepaald door wie dan ook.
Hopelijk neukt ie haar als ze nuchter is... dat zou Brian echt helemaal para maken.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:28 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Huub heeft er nooit geheim van gemaakt Amanda ooit te willen neuken. Het is juist respect vol om niet verder te gaan. Als je de beelden van de avond bekijkt, waarbij iedereen iedereen zoent, geef ik hem groot gelijk ook tot zover mee te doen.
wie trapt de open deur in ?
Ja , dat zal, maaar hij heeft haar gebruikt om Brain uit te dagen .quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef Dogga het volgende:
[..]
huub heeft der alleen gezoend
huub is juist echt man geweest om niet amanda te neuken
en dan speciaal voor Brain een filmpje over de gevolgen van SOA's......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:26 schreef Scrupules het volgende:
ik eis dat die gluiperredactie vanavond eens een leuk filmpje voor de bewoners draait van de gebeurtenissen van afgelopen nacht, op gronolochische volgorde !
als ik me even een john mag wanen....
Precies toen ik dat dacht zei Amanda het.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:31 schreef droomkoningin het volgende:
amanda snapt t eindelijk:
hij gaat vanzichzelf uit.. want hij zou he zelf wel zo doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |