dan moet er wel wat geschreven wordenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
Aansluit.
Wie niet streamen kan, moet naar lezen, tenslotte.
Ja of aan het werk gaan daar word je voor betaaldquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:12 schreef Copycat het volgende:
Aansluit.
Wie niet streamen kan, moet naar lezen, tenslotte.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja of aan het werk gaan daar word je voor betaald![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:13 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja of aan het werk gaan daar word je voor betaald![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:14 schreef avonne het volgende:
Amanda "Als je me wilt beschermen trek je toch niet de dekens van me af? Dan geef je toch een badjas of zo?"
PALMA BEK DICHT
(beetje laat)
aha.. dus als zij zoent met iemand, mag hij iemand anders neuken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:14 schreef itsme het volgende:
ja hoor het is amanda's schuld zij begon met zoenen
nee joh lekker met huubquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Dogga het volgende:
Hoop dat amanda voortaan bij eric slaapt
denk het ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef kijhart het volgende:
huub wordt weg gehouden door de redactie
Inderdaad, wat een trieste vertoning zijn die verhalen daar zeg, het lijkt wel de Story.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef Lieve het volgende:
Talpa, tien probeert weer verhalen de wereld in te helpen als bezigheidstherapie voor ons.
Talpa? Ik kijk nooit meer op die site van hun! het is trouwens toch een volkomen foute site. Als je geen brainloze microsoft user bent dan doet die hele site het niet eens. Ze hebben nog nooit van ECHTE browsers gehoort. Als je werkelijkheid ophoud bij IE dan ben je ook als zender ' een beetje dom'
Zou toch leuk zijn als de productie binnen kwam lopen en zegt "hoe hoe.. Amanda.. hier zijn we"quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:16 schreef DainBramage het volgende:
Amanda: Ik had nog liever de productiemaatschappij erbij gezoend, dan wat jij hebt gedaan.
Ja, die Palma is een absoluut dieptepunt. Net als dat Hermafrodiete mormel. Als dat in je huis komt.... zou ik ze op staande voet ontslaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:16 schreef AnTjUh het volgende:
en hoe durft die palma eigenlijk huub aan te vallen
ik wor doodziek van dat kutpersoneel
Zal me niks verbazen de teringlijers.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:15 schreef kijhart het volgende:
huub wordt weg gehouden door de redactie
Overduidelijk ja. Hij heeft er totaal geen spijt van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:13 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian neemt nu de slachtoffer rol in, en probeert begrip bij Amanda op te brengen door toe te geven dat hij fout is geweest.
Denk niet dat ze op dit moment zo'n grap kan waarderen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:17 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als de productie binnen kwam lopen en zegt "hoe hoe.. Amanda.. hier zijn we"
maar wel op het juiste moment dusquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:18 schreef Twarres het volgende:
Amanda heeft dus een helder momentje? That's a first!
Ze houd het goed vol dat ze vertrouwd dat er niets met Huub was gebeurd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:18 schreef Twarres het volgende:
Amanda heeft dus een helder momentje? That's a first!
kan het schelen.... het gaat om de afgang van Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef T-lex het volgende:
Wat zit amanda nou de onschuld te spelen...ze is gewoon pissed off dat Huub d'r niet wou neuken en Brian wel van bil ging. Op het "prikken" na zijn ze verder allebij net zo slecht bezig geweest.![]()
Amanda liet zich toch ook echt door iedereen aflebberen en betasten...tzou gvd je vriendin zijn, als die een bakkie op heeft gaat de hele kroeg er ff overheen.![]()
Het is toch wel bekend dat Amanda met 2 maten meet? Zij mag bijv. wel spullen van Huub weggooien, maar wee degene die aan haar spullen komt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:19 schreef T-lex het volgende:
Wat zit amanda nou de onschuld te spelen...ze is gewoon pissed off dat Huub d'r niet wou neuken en Brian wel van bil ging. Op het "prikken" na zijn ze verder allebij net zo slecht bezig geweest.![]()
Amanda liet zich toch ook echt door iedereen aflebberen en betasten...tzou gvd je vriendin zijn, als die een bakkie op heeft gaat de hele kroeg er ff overheen.![]()
Ja dat kan niet anders dit is heel vreemd dat Brian nu al 10 minuten de kans krijgt om met haar alleen te praten terwijl juist Huub haar meenam voor een kort gesprekjequote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef kijhart het volgende:
op zeker dat huub wordt weggehouden, wat een smerig kut programma wordt dit toch. Scripted als de nete
Wel raar. Ik zat te kijken en zag een briandead die niet klaar kon komen. Die heeft helemaal niets te horen gekregen van buitenaf. Het kwam ineens binnenvallen van 1 van zijn stemmetjes. Hij hoort vaak rare dingen die jongen. Hele rare dingen. Vooral dingen die anderen allemaal niet horen!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef pronkjewail het volgende:
Brian: ik krijg boven te horen dat Huub beneden misbruik van jou probeert te maken en dat ik het in de gaten moet houden. Ga ik naar beneden toe en wat zie ik? precies dat!
Gatver, RAT! Hij werd toch juist daar beneden weggehouden door Nasty?
omdat ie nie klaar kon komenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:22 schreef AnTjUh het volgende:
ooohhh my god
hij zegt dat hij onder de douche ermee is gestopt
En Eric en Palma ook.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:20 schreef kijhart het volgende:
op zeker dat huub wordt weggehouden, wat een smerig kut programma wordt dit toch. Scripted als de nete
Ik vrees dat dat toch gaat tegenvallen..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:24 schreef pullup het volgende:
Gelukkig kunnen we denk ik in dit geval op de koppigheid van Amanda vertrouwen.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:23 schreef avonne het volgende:
Eerste overwinning voor Brian
amanda "tuurlijk heb ik fout gedaan."
dat ligt er maar helemaal wat de REDACTIE beslistquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:24 schreef pullup het volgende:
Gelukkig kunnen we denk ik in dit geval op de koppigheid van Amanda vertrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |