denk ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef AnTjUh het volgende:
hij hebde dekens eraf getrokken omdat hij zeker wist dat ze allebei naakt lagen daar
jammer joh
Brian vannacht letterlijk tegen natas: Ik trok de dekens weg zodat iedereen kan zien dat Amanda een Hoer is !quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:29 schreef itsme het volgende:
over dat brian de dekens weg trok?
E: waarom deed je dat?
Geen antwoord
O hij geeft boven de schuld (achter)![]()
Vind Eric ook de leukste daar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef DainBramage het volgende:
Eric is mijn Held nu !
Goed zo eric.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:34 schreef LiisaB het volgende:
goed zo eric, hij lult brian plat
Hahaha dat gerammel van die deurenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:32 schreef Kinga het volgende:
hilarisch toen brian bijna door de douchewand ging met dat wijf
En gister vonden jullie haar allemaal nog zoquote:dronken griekse cokehoer.
Dat had ik ook... nu stream ik gewoon de hele dag.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik heb de onwaarschijnlijke gave steeds alles te missen als er iets gebeurd in DGK. Ga ik eens een keer bijtijds slapen lees ik dat er wéér vanalles gebeurd is .. verdomme !
Lief niet echt ...geil welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef Ms.Poes het volgende:
[..]
En gister vonden jullie haar allemaal nog zo![]()
![]()
![]()
![]()
Echt lief.
Ik was om 0.30 gestopt met kijken en moest zelfs vanmorgen nog 7 cossen lezen ofzoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:35 schreef Sarah-Louise het volgende:
.. ik heb de onwaarschijnlijke gave steeds alles te missen als er iets gebeurd in DGK. Ga ik eens een keer bijtijds slapen lees ik dat er wéér vanalles gebeurd is .. verdomme !
heeft de redactie ooit naar streamers geluisterd?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:37 schreef Alfaro het volgende:
Tering..... die gozer liegt dat ie barst, redactie ik hoop dat jullie wel ff duidelijk maken dat dit een leugen is straks ziektes in huis......
Hij lijkt wel 8.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:36 schreef petraa het volgende:
Brain wil niet luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |