Oh sorry, meer fans. Slotje dan maar.quote:
Check eens wat Pauw aan heeft. Die kan op ieder moment op z'n scooter weg rijden.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef Aurelianus het volgende:
Een naar en irritant mannetje. Geknipt voor het vak dus.
[afbeelding]
En check hem chillen met zijn matties.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Check eens wat Pauw aan heeft. Die kan op ieder moment op z'n scooter weg rijden.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:28 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Check eens wat Pauw aan heeft. Die kan op ieder moment op z'n scooter weg rijden.
Zelfs live weet Ferry de spijker op zijn kop te slaan over een partij die "vooral minder Islam" wil.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind hem weinig objectief, zoals de PVV in een live uitzending afdoen als de 'anti-islam partij'.
Zie ik daar een bontkraag?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:26 schreef Aurelianus het volgende:
Een naar en irritant mannetje. Geknipt voor het vak dus.
[afbeelding]
En check hem chillen met zijn matties.
Afdoen? Volgens mij is het juist compliment voor Wilders.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind hem weinig objectief, zoals de PVV in een live uitzending afdoen als de 'anti-islam partij'.
Wat voor partij is het dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:59 schreef Tikorev het volgende:
Een partij die misschien wel als enige een beetje de Nederlandse cultuur wilt behouden zonder daarbij allerlei concessies te doen aan partijen die dat zelf helemaal weigeren te doen.quote:
Een rechts nationalistische conservatieve volkspartij...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |