Ja, of over de rest.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:30 schreef haaahaha het volgende:
Echt, ik ken niemand die in zijn buurt komt. Niet 1. Dat zegt wel veel over Ferry vind ik. Het is een grote!
Dat doen de meeste journalisten hoor..quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik vind Ferry wel tof. Ook hoe hij steeds zit te knikken als iemand anders aan het woord is![]()
Bij hem valt het me heel erg opquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat doen de meeste journalisten hoor..![]()
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:08 schreef Jurgen21 het volgende:
Het is één van de weinige journalisten waarvan ik geen flauw idee heb wat ze stemmen.
Frits Wester heeft de laatste paar keren geen CDA gestemd, heeft ie een tijdje geleden gezegdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.![]()
Ferry is een grote, hou hem in de gaten zeg ik je!
Ja zo groot dat het NOS journaal beelden van RTL koopt omdat hij zijn eigen presentaties loopt te verklotenquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:45 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Precies!!!! In tegenstelling tot die kale rtl4 knakker die al een keer geroepen heeft dat wanneer de CDA hem een plek geeft hij daarheen verkast.![]()
Ferry is een grote, hou hem in de gaten zeg ik je!
Frits Wester heeft zelfs voor het CDA gewerkt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Frits Wester heeft de laatste paar keren geen CDA gestemd, heeft ie een tijdje geleden gezegd![]()
Dat weet ik, maar dat betekend niet dat hij de vorige keer CDA heeft gestemdquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Frits Wester heeft zelfs voor het CDA gewerkt.
maar je kunt niet echt zeggen dat het CDA dáár nu zo veel aan had ... dat leidde nu juist een recordverlies en 8 jaar oppositie in.quote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Frits Wester was gewoon een linkse spionquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:53 schreef KroJo het volgende:
[..]
maar je kunt niet echt zeggen dat het CDA dáár nu zo veel aan had ... dat leidde nu juist een recordverlies en 8 jaar oppositie in.
Ja dat is waar......Maar let maar op, ze doen het (bijna) allemaal......waarschijnlijk deels automatisme en deels om de flow van de ge-intervieuwde op gaan te houden....ze kunnen immers niet doorlopend hummen....Vandaar...quote:
Hij is zelfs betalend lidquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |