abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:58:30 #1
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_18940770

Wat een geweldige politieke reporter blijft die Mingelen toch!
Let vooral op zijn venijnige lachjes als ie weer een of andere politicus moet interviewen die hem niet aanstaat (zoals laatst die knakker van de SGP). Hoewel hij totaal niet objectief is (lees zo links als de pest) heeft ie mijn zege (ik ben ook zo links als de pest, maar dat heeft er niks mee te maken) hij brengt namelijk altijd een roltoetersfeer op het binnenhof, die NOVA bijna tot een satirische show maakt, zeker in combinatie met aartscynicus Jeroen Pauw.

Iemand nog meer anekdotes over de bewuste reporter? Foto's ook welkom (zeker met zijn kenmerkende lachje!)

wat vinden jullie van hem?

p.s. MODERATEUR: als dit toch een serieus topic dreigt te worden, versleep hem dan maar naar het politieke of amusementsforum!
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:06:13 #2
pi_18941018
ja hoor ik wor weer geboycot!! alweder 5 views in 10 minuten of zo!

dit kunnen jullie Ferry toch niet aandoen!!?
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:07:49 #3
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_18941070
Oeh dat vind ik altijd zo'n gave kerel

Hij presenteerd net alsof ie er allemaal gruwelijk schijt aan heeft en liever stoned dan lui op tv komt. Echt, ik zou zijn msn wel willen.
pi_18941121
Hij had op 6 mei op het mediapark moeten lopen, die partijdige, semi-intelectueel.
pi_18941165
off-topic:
wat een klootzak is dat zeg.
die mogen ze standrechtelijk executeren van mij.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:12:22 #6
71048 Tokay
makes your day!
pi_18941187
Ik vind hem wel okee.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_18941267
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:11 schreef Caesu het volgende:
off-topic:
wat een klootzak is dat zeg.
die mogen ze standrechtelijk executeren van mij.
Waarom dan?
pi_18941272
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:58 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
p.s. MODERATEUR: als dit toch een serieus topic dreigt te worden, versleep hem dan maar naar het politieke of amusementsforum!
pi_18941342
Voices tell me I'm the shit.
pi_18941402
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:15 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Waarom dan?
hoelang doet hij al z'n politieke praatje? samen met die Frieszo (die is nu naar EZ).
ze zouden net zoals de volksvertegenwoordiging minstens elke 4 jaar die lui moeten vervangen.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_18941536
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:19 schreef Caesu het volgende:

[..]

hoelang doet hij al z'n politieke praatje? samen met die Frieszo (die is nu naar EZ).
ze zouden net zoals de volksvertegenwoordiging minstens elke 4 jaar die lui moeten vervangen.
Oh, okee. Ik snap het.
Dan stel ik voor om Huub, al 37 jaar postbode in onze buurt, ook af te laten schieten. Dat zal hem leren. Moet hij zijn werk maar niet doen, de lul.
pi_18941610
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:24 schreef Croupouque het volgende:

[..]

Oh, okee. Ik snap het.
Dan stel ik voor om Huub, al 37 jaar postbode in onze buurt, ook af te laten schieten. Dat zal hem leren. Moet hij zijn werk maar niet doen, de lul.
precies! hij post toch alleen maar aanmaningen de laatste tijd.
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:31:51 #13
pi_18941725
dank u voor de aandacht!

als BONUS een interview met Mingelen na de dood van Pim Fortuyn. En dan blijkt die MIngelen als onderdeel van de linkse kerk, ook kogelbrieven te hebben gehad! Over de beveiliging na de bedreigingen moest hij weleen 's lachen de stoere vent

http://www.nos.nl/archief(...)interview_ferry.html

[ Bericht 18% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 06-05-2004 22:35:17 ( ok 4x dan) ]
[/quote]
pi_18941761
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:31 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
dank u voor de aandacht!

als BONUS een interview met Mingelen na de dood van Pim Fortuyn. En dan blijkt die MIngelen als onderdeel van de linkse kerk, ook kogelbrieven te hebben gehad! Over de beveiliging moest hij weleen 's lachen de stoere vent
en ze zijn bezorgd door Huub
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:39:11 #15
pi_18941910
over linkse rakkers gesproken! mijn ouwe docent Maarten van Rossem ook al bij NOVA. Tsjonge jonge geen wonder dat ik dat elke dag wel kijk!

[/quote]
pi_18956217
Ferry schudt de boel daar in Den Haag wakker met zijn aanstekelijke lach!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:28:42 #17
71048 Tokay
makes your day!
pi_18957083
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 22:12 schreef Tokay het volgende:
Ik vind hem wel okee.
Enige onderbouwing is misschien wel op z'n plaats:
hij heeft kennis van zaken
hij is cynisch
hij maakt mij weleens aan het lachen
hij is links, maar daar heb ik geen problemen mee
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_19321104
Ook ik ben fan van hem.
quote:
'Gefeliciteerd, u bent gekozen tot beste premier van de wereld.'
'Dank u, ik heb het ook gelezen in NRC.'
'Ze zijn zeker niet bij uw achterban langs geweest.'
'Ik weet niet waar ze wel zijn langs geweest. Maar ik begrijp dat er bepaalde nominaties worden gedaan. Ik beschouw het als een compliment voor Nederland.'
'Ja, u verdient het ook wel, maar ik bedoelde dat u de afgelopen week erg veel kritiek vanuit uw eigen partij te verduren kreeg.'
Kritiek die door Mingelen vervolgens tot drie keer toe als gebrek aan vertrouwen van de PvdA-fractie in het kabinet - 'u dus' - uitlegt.
Wanneer Kok in het gesprek, over het al dan niet boren in de Waddenzee, de term 'bestuurlijk zuiver' in de mond neemt, sneert Mingelen: 'Hoe bestuurlijk zuiver is het om nog met de Nederlandse Aardolie Maatschappij te gaan praten, terwijl al zeker is dat boren in de Waddenzee politiek niet haalbaar is?'.
quote:
'Mevrouw Vos van GroenLinks is ongetwijfeld bezorgd over de Waddenzee, maar aan de andere kant is het natuurlijk heel prettig voor GroenLinks om de PvdA zo te kunnen toespreken. Want waar zouden al die teleurgestelde PvdA-kiezertjes eigenlijk naar toe gaan? Precies, naar GroenLinks.'
quote:
'Onder deze druk kan zelfs minister Korthals niet passief blijven.'
quote:
'Heeft Jorritsma het eigenlijk wel naar haar zin op Economische Zaken?'
quote:
'Korthals was vandaag gewoon niet vooruit te branden.'
quote:
'De paarse hemel moet wel zo'n beetje naar beneden komen, wil De Vries zich ergens druk over maken. Maar dat is ook een beetje zijn zwakke plek. Z'n passieve imago blijft een probleem, want - zoals u weet - in de politiek telt het imago zwaar.' De spot van Mingelen krijgt een sarcastisch ondertoontje als hij er ook nog een advies aan koppelt:
'Staatssecretaris Cohen staat als altijd garant voor een evenwichtige aanpak. Maar ja, de Kamer wacht al anderhalf jaar op de notitie en nu stelt hij het weer uit. Kennelijk heeft Cohen niet zo'n erge haast. Misschien moet 'ie dat dan ook maar duidelijk zeggen.'
quote:
Wanneer staatssecretaris Adelmund tijdens een debat over de achterstand van allochtonen in het onderwijs in tranen uitbarst, merkt Mingelen op: 'Het is een gewone discussie, maar niet voor Adelmund'. Waarna een compilatie van huilende politici wordt uitgezonden en de reactie van Adelmund achteraf dat haar tranen als katalysator voor oplossingen kunnen dienen. Mingelen, verontwaardigd: 'Maar dat is toch echt een misverstand! Als Adelmund denkt dat haar emoties het debat ten goede komen! Integendeel, dat slaat alleen maar dood. Als ze echt het debat wil uitlokken, moet ze toch haar emoties onder controle houden!'.
quote:
Als Netelenbos quasi trots zegt dat 'ook de ANWB en de Kamer van Koophandel mijn voorstel nu steunen', laat Mingelen zich gaan: 'Ja maar.. dat komt omdat u - precies om de reden die de VVD ook zegt - u houdt ze een buitengewone dikke worst.. ik zal niet zeggen: u koopt ze om, maar u verleidt ze wel en dat is een aanbod dat ze niet kúnnen weigeren! U, u komt gewoon met een tas met geld en die kan zo groot zijn als ze maar willen! (-) Is het bestuurlijke moed van de gemeente Amsterdam, als ze van u een blanco cheque krijgen?!'.
bron: http://villa.intermax.nl/(...)nter_ferr.20491.html
PE#1
  vrijdag 28 mei 2004 @ 22:39:24 #19
pi_19484179
NU weer op TV! Onze grote Held! Nu voelt ie weer een VVD-chick aan de tand! haha

"Ik ken wel degelijk dikke nota's!!"

haha

[ Bericht 22% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 28-05-2004 22:52:17 ]
[/quote]
  donderdag 29 juni 2006 @ 20:48:21 #20
pi_39367860
Ferry Mingelen's Finest moment (alweer.) zie hem glunderen.

die kabels ook de ganse tijd haha

[ Bericht 21% gewijzigd door Schuldige_Omstander op 29-06-2006 21:00:33 ]
[/quote]
pi_41850618
Was weer schitterend vandaag
pi_41897611
Ferry Mingelen.
Graag op anoniem
  zondag 17 september 2006 @ 19:34:47 #24
pi_41897894
quote:
Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef Mainport het volgende:
Ferry Mingelen.
goeie reactie
[/quote]
pi_41897991
ik las Josef Mengele
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')