quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef daWeasel het volgende:
Kleine wasjes is van Trafasi, die zijn ook van gukden, dubbeltje, kwartje enz, Dit zijn de Socaboys 'bekend' van hun hit follow the leader. Dus geen kleine wasjes, helaas.
Ik durf dus nog niet te gaan slapen uit angst dat ik iets mis.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef schatje het volgende:
Aftellen totdat Jaap gaat zuipen.
Mwah, Jaap gaat NIET aan de zuip dus denk dat het erg mee gaat vallenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik durf dus nog niet te gaan slapen uit angst dat ik iets mis.
wow das wel heel verslavend..maar same here whahahaquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Saaie zakquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap is trouwens NIET aan het drinken, hij sloeg het aanbod af zojuist
VAST NIET!!quote:
en die van 'lik maar aan mijn lollie' dan...of doen ze die ook nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef daWeasel het volgende:
Kleine wasjes is van Trafasi, die zijn ook van gukden, dubbeltje, kwartje enz, Dit zijn de Socaboys 'bekend' van hun hit follow the leader. Dus geen kleine wasjes, helaas.
daar zat ik ook net aan te denken, zou een hele mooi stunt zijnquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Clank het volgende:
Denk ineens dat 't meissie met de blonde krullen blijft.
lolquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jah als die vrij is dan pakt die huub maar waarom geen idee???iemand anders??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef Carlaa het volgende:
J aap bedreigt Huub?
Haal je avatar ff weg, als je er toch geen hebt. bvbdquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef daWeasel het volgende:
Nog een aansluiting in het BAN groepje.. bedreigingen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat ie hem gaat pakken als Huub weer vrij is (buiten de kooi)
ja zodra ik vrij ben, wat zou die bedoelen??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
All you need is love - Jaap voegt er aan toe "Zodra ik vrij ben pak ik je"
[afbeelding]
[natasiamode] JA WAT NOU [/natasiamode]quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap waarschuwt Huub dat ie hem gaat pakken als Huub weer vrij is (buiten de kooi)
hahahaha de sukkel, dan moet ie eerst wel ff op z'n minst 100 kg afvallen. Japio snap totaal niets van het spel!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef BONG4002 het volgende:
goeie!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef INCTRL het volgende:
God pakt Jaap binnenkort.....met een hartaanval!!![]()
And he gave him the finger, was heel indrukwekkend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef Carlaa het volgende:
J aap bedreigt Huub?
Is dit geen fysiek geweldquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:26 schreef heracles het volgende:
Zware intimidatie van die zware jongen
Als hij vrij (cora heeft het uitgemaakt) is, gaat hij huub in z'n reet neuken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:27 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah als die vrij is dan pakt die huub maar waarom geen idee???iemand anders??
Nee kloptquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap heeft toch nog geen druppel drank op!?
En dan met kleren aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef maikel112 het volgende:
naaktzwemmen!
zingt:quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:28 schreef Dogga het volgende:
Jaap gaat een bommetje doen
17 cm hurrrr!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef flubberdewups het volgende:
Ah nee, Eric weer in zijn blote niks het zwembad in....
En als Jaap het zou doen, waren de reakties negatief.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:29 schreef Fikkert het volgende:
wat goed dit, eric weer in zn blote snikkel
Jaap heeft ook geen snikkel maar een "drukknopje"quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En als Jaap het zou doen, waren de reakties negatief.
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Op dit tijdstip!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vind het ongepast op deze manier op dit tijdstip jezelf volledig uit te kleden.
Geef dan eens etiquette regels voor wat betreft het uitkleden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er moet nog water in het bad overblijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef demins het volgende:
Mag Jaap niet zwemmen?
Of Fatboy Slimquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef INCTRL het volgende:
Volgende week een Hollandse avond....wat een racisten!!
Jaap is gewoon godse onzeker. Hij weet zich geen houding te geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind dat Jaap erbij staat als een kleuter die niet mee mag spelen
wie is er nu negatiefquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ongepast op dit tijdstip? haha Het is half elf 's avonds... Natasja's kinderen zijn al naar bed hoor... neem ik aanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
BRILJANTE AVATAR!!!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef akveor het volgende:
Je ziet die Jaap gewoon denken...fucking hell wat een gast... als ie donderdag niet gaat raak ik um nooit weer kwijt.
Juist Jaap Huub blijft en jou leven was al een hel maar is nog niets wat je te wachten staat.
tot over een maandquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef oosterpark het volgende:
wat doen al die foute negers daar in dat huis? is dat alvast een house-warming party voor al die andere foute negers die daar gaan komen als B of N die 'villa' gaan winnen. je zal er maar naast wonen!
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Er moet nog water in het bad overblijven
plaatsvervangende gene he...ik heb het ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
en er gaan er nog meer in.... net zolang tot Jaap de enige is die nog droog is, en dan voelt hij zich verplicht om er ook in te gaan, en dan... is het water te koud, en dan... en dan...
Ik word er helemaal nerveus van
DIE doek??quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef maikel112 het volgende:
laat eric wat aantrekken voor die doek valt
Jaap heeft het nu zwaar, maar uiteindelijk komt het goed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:33 schreef Sense het volgende:
[..]
Jaap is gewoon godse onzeker. Hij weet zich geen houding te geven.
*slikt tranen weg*![]()
Wat is er nou weer mis met dit tijdstip? En wat is er uberhaupt mis met naaktheid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, hij staat er eenzaam bij...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef _Boo_ het volgende:
Jaap kijkt alsof ie elk moment kan gaan huilen.
Oeps, waar ga je heen dan?quote:
Ze danste ook als een soort omaatje. Misschien heeft ze ergens last van of zo.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Lieve het volgende:
Geeft toch een band, uit dat koude water komen.
Natasja is wel echt een oud kreng zeg. Nooit eens in voor iets leuks!
Ik geloof dat je het vooral zelf erg hoopt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik merk nu al dat er een anti-Huub-sfeer in en buiten de villa ontstaat, die is zo weg.
Is die daar nog niet aan gewend dan???quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Tessa_77 het volgende:
Jaap is tired being alone
Ik nergens, maar oosterpark gaat vast ff fietsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef beequeen het volgende:
Oeps, waar ga je heen dan?
[..]
Oeps, waar ga je heen dan?
Dit "grapje" heb je al een keer gemaakt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef de_kolonel het volgende:
Weet iemand hoe laat deze kwaliteits-artiesten weer met hun voertuig richting de nabijheid van de Amsterdam-arena vertrekken?
Meid, echt, gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef Kinga het volgende:
Huuuuuub, wees daar nou niet zo zeker van.
exhibitionistquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
yepquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef Clank het volgende:
Die blonde wordt de hele tijd door de camera gevolgd.. ze blijft![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Wel leuk, dat het gewoon even gezellig was en is in huis.
Ook al was dat dankzij wat dom geschreeuw op bandmuziek.
Het bereikte zijn doel in ieder geval.
En de twijfel is er nog steeds. Die meid heeft ook alleen gezien wat wij ook zien. Zij trekt de conclusie dat Eric oprecht is. Een ander denkt anders.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Lieve het volgende:
DIKKE KUS VOOR ERIC als hij Huub er inderdaad niet uitstemt. Ik twijfelde.... eerlijk waar.
Erm ben je schrizofreen? De enige die Huub echt haat ben jij. Jaap begon goed en dat storte snel in...die jongen heeft zich zo laten gaan. Aan de ene kant vind ik hem zielig, maar hij heeft het allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jaap heeft het nu zwaar, maar uiteindelijk komt het goed.![]()
Ik merk nu al dat er een anti-Huub-sfeer in en buiten de villa ontstaat, die is zo weg.
En die weten er alles vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Yes, Huub heeft het gehoord van een van de meiden
gewoon eerlijk zijn en jezelf blijven. Als Sylvia Eric en Huub met zijn drietjes overblijven dan komen ze er echt wel uit op een eerlijke en faire manier. Ik denk echt dat eerlijkheid het langst duurt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub heeft zojuist te horen gekregen dat Eric hem er niet uit stemt?
En dat zonder CP te verspillen!
Het is alleen jammer dat B&N het nu ook weten.quote:
tussen 3 mannen op de bankquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef obezzi het volgende:
waar is amanda???
Haai!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Tessa_77 het volgende:
awww... heeft Japio toch nog een vriendje gevonden
maar er kan jammer genoeg ook nog veel gebeuren in een week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft ook van een van de meiden gehoord dat Eric 'm er niet uitstemt.
Hij viert dus duidelijk even z'n feestje.![]()
kans groot dat dat een domper wordt, erik is een schijnheilig typequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft ook van een van de meiden gehoord dat Eric 'm er niet uitstemt.
Hij viert dus duidelijk even z'n feestje.![]()
Volgens mij durft ie niet meer, de schijterdquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, neem gewoon een drankje man...
Zo is dat, feestje hoort erbij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Wel leuk, dat het gewoon even gezellig was en is in huis.
Ook al was dat dankzij wat dom geschreeuw op bandmuziek.
Het bereikte zijn doel in ieder geval.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
gewoon eerlijk zijn en jezelf blijven. Als Sylvia Eric en Huub met zijn drietjes overblijven dan komen ze er echt wel uit op een eerlijke en faire manier.
Brian heeft zijn handen vol ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef obezzi het volgende:
waarom dans amanda niet met briann??
Whaahaha, Amanda pikt dit echt niet hoor. Maar ze heeft geen recht van spreken meer, na haar 'intieme samenzijn' met Huub. Ik hoor het Brian al zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
en brain maar geil dansen met die ingehuurde makeupsnol...laat hij met amanda dansen dan ipv elkaar dom jaloers te maken..en vanaaf weer neuken natuurlijk.
Om er zsm weeer uitgepleurd te worden!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is Jaap ooit dat huis ingepleurd...![]()
ja de avond van te voren een hele fake ruzie neppen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat B&N het nu ook weten.
Misschien is er een manier om ze toch weer wat hoop te geven.![]()
Nee anders maakt Cora van Mora het uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij durft ie niet meer, de schijterd![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Clank het volgende:
Denk ineens dat 't meissie met de blonde krullen blijft.
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef INCTRL het volgende:
The Godfather neemt een Melkunietjuh!!
Welke waarheid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Harde waarheid Amanda..
Viel me in eerste instantie op dat Amanda zich een beetje liet gaan bij de andere gasten. Daarna trok Brian ook maar ff een eigen plan.."pakken wat je pakken kan"quote:
Huub en de nieuwe bewoonsterquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en zijn informante
[afbeelding]
Welnee, je schat hem helemaal verkeerd in. Je moet een mens op zijn daden beoordelen. Als je brian beoordeeld op zijn mond is ie .... vreselijk goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Huub treitert Eric en Sylvia er net zo hard uit.
Heeft hij zelf toegegeven.
uitgeestigquote:
Uitstekend idd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Tessa_77 het volgende:
Prima camerawerk vanavond, moet ik zeggen![]()
Stond dat in die brief die hij kreeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee anders maakt Cora van Mora het uit
Misschien wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..
Of staat dat bij hem gelijk aan meteen weer helemaal naar de tering gaan?
Nou nee. Dan liever dit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Zo is dat, feestje hoort erbij.
Jij bent meer liefhebber van de sjieke hollandse meezingers van hazes oops joling, wil je zeggen?![]()
Jaap was net ook ff aan het chitchatten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Huub is aan het chitchatten.. waar kom je vandaan, ga je nog naar school etc..
ben ik het vandaag voor het eerst eens met je eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik vind zeker dat hij het nu verstandig doet.
echte liefde hequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Viel me in eerste instantie op dat Amanda zich een beetje liet gaan bij de andere gasten. Daarna trok Brian ook maar ff een eigen plan.."pakken wat je pakken kan"![]()
Verstandig ja, maar leuk neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik vind zeker dat hij het nu verstandig doet.
Alleen de naam al. Net zoals tattoo Bob.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Bob's saloon is toch vreselijk!?
meid kreeg moed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft Jaap eindelijk de moed gekregen om met 1 van die meiden te praten, is er een speech
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey amanda zoent met een anderrrrrrrrrrrrrrrrrr
Inderdaad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar leuk nee
Heeft iemand Joop ooit zien (glim)lachen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef raggende_annie het volgende:
jaap amuseert zich ook prima zo te zien
[afbeelding]
Socaboys, Auke, fijne voor je feesjies, oud ijzer en gebruikte auto's en danseressen van Bob's saloon uit Ijmuiden waaronder eentje die niet doet waar ze betaald voor wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef havefun het volgende:
Wie zien er nu allemaal?
Dat donkere die met Brian danste kende Amanda uit Teasers. Dus niet het grietje waar Huub mee praatte.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net als Amanda heeft ze bij Teasers gewerkt
[afbeelding]
Jemig die ken ook ...ben ik zo oudquote:
Met drank had hij zich in de huidige groepssfeer even slecht gevoeld, denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar leuk nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat Huub ruzie krijgt met natas dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef INCTRL het volgende:
Ben benieuwd naar het verbale geweld tussen Huub en vetklep na dit feessie!!!![]()
Volgens mij barst ie van de hongerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef obezzi het volgende:
jaap wordt moe van t klappe
Jaap is echt leip.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef INCTRL het volgende:
Ben benieuwd naar het verbale geweld tussen Huub en vetklep na dit feessie!!!![]()
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
weer het kut-dushi-lied, nu in de akoustische nog baggerender live-uitvoering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |