Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Clank het volgende:
Denk ineens dat 't meissie met de blonde krullen blijft.
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef INCTRL het volgende:
The Godfather neemt een Melkunietjuh!!
Welke waarheid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Harde waarheid Amanda..
Viel me in eerste instantie op dat Amanda zich een beetje liet gaan bij de andere gasten. Daarna trok Brian ook maar ff een eigen plan.."pakken wat je pakken kan"quote:
Huub en de nieuwe bewoonsterquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en zijn informante
[afbeelding]
Welnee, je schat hem helemaal verkeerd in. Je moet een mens op zijn daden beoordelen. Als je brian beoordeeld op zijn mond is ie .... vreselijk goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Huub treitert Eric en Sylvia er net zo hard uit.
Heeft hij zelf toegegeven.
uitgeestigquote:
Uitstekend idd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Tessa_77 het volgende:
Prima camerawerk vanavond, moet ik zeggen![]()
Stond dat in die brief die hij kreeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee anders maakt Cora van Mora het uit
Misschien wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..
Of staat dat bij hem gelijk aan meteen weer helemaal naar de tering gaan?
Nou nee. Dan liever dit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Zo is dat, feestje hoort erbij.
Jij bent meer liefhebber van de sjieke hollandse meezingers van hazes oops joling, wil je zeggen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |