maar er kan jammer genoeg ook nog veel gebeuren in een week.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft ook van een van de meiden gehoord dat Eric 'm er niet uitstemt.
Hij viert dus duidelijk even z'n feestje.![]()
kans groot dat dat een domper wordt, erik is een schijnheilig typequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:37 schreef CartWOman het volgende:
Huub heeft ook van een van de meiden gehoord dat Eric 'm er niet uitstemt.
Hij viert dus duidelijk even z'n feestje.![]()
Volgens mij durft ie niet meer, de schijterdquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaap, neem gewoon een drankje man...
Zo is dat, feestje hoort erbij.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
Wel leuk, dat het gewoon even gezellig was en is in huis.
Ook al was dat dankzij wat dom geschreeuw op bandmuziek.
Het bereikte zijn doel in ieder geval.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Lieve het volgende:
[..]
gewoon eerlijk zijn en jezelf blijven. Als Sylvia Eric en Huub met zijn drietjes overblijven dan komen ze er echt wel uit op een eerlijke en faire manier.
Brian heeft zijn handen vol ...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef obezzi het volgende:
waarom dans amanda niet met briann??
Whaahaha, Amanda pikt dit echt niet hoor. Maar ze heeft geen recht van spreken meer, na haar 'intieme samenzijn' met Huub. Ik hoor het Brian al zeggen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef PumaStreamer het volgende:
en brain maar geil dansen met die ingehuurde makeupsnol...laat hij met amanda dansen dan ipv elkaar dom jaloers te maken..en vanaaf weer neuken natuurlijk.
Om er zsm weeer uitgepleurd te worden!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom is Jaap ooit dat huis ingepleurd...![]()
ja de avond van te voren een hele fake ruzie neppen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat B&N het nu ook weten.
Misschien is er een manier om ze toch weer wat hoop te geven.![]()
Nee anders maakt Cora van Mora het uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens mij durft ie niet meer, de schijterd![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:24 schreef Clank het volgende:
Denk ineens dat 't meissie met de blonde krullen blijft.
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef INCTRL het volgende:
The Godfather neemt een Melkunietjuh!!
Welke waarheid?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Myriam1978 het volgende:
Harde waarheid Amanda..
Viel me in eerste instantie op dat Amanda zich een beetje liet gaan bij de andere gasten. Daarna trok Brian ook maar ff een eigen plan.."pakken wat je pakken kan"quote:
Huub en de nieuwe bewoonsterquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub en zijn informante
[afbeelding]
Welnee, je schat hem helemaal verkeerd in. Je moet een mens op zijn daden beoordelen. Als je brian beoordeeld op zijn mond is ie .... vreselijk goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Huub treitert Eric en Sylvia er net zo hard uit.
Heeft hij zelf toegegeven.
uitgeestigquote:
Uitstekend idd!quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Tessa_77 het volgende:
Prima camerawerk vanavond, moet ik zeggen![]()
Stond dat in die brief die hij kreeg?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nee anders maakt Cora van Mora het uit
Misschien wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat hij niet gewoon een drankje neemt..
Of staat dat bij hem gelijk aan meteen weer helemaal naar de tering gaan?
Nou nee. Dan liever dit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:41 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Zo is dat, feestje hoort erbij.
Jij bent meer liefhebber van de sjieke hollandse meezingers van hazes oops joling, wil je zeggen?![]()
Jaap was net ook ff aan het chitchatten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Gert het volgende:
Huub is aan het chitchatten.. waar kom je vandaan, ga je nog naar school etc..
ben ik het vandaag voor het eerst eens met je eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik vind zeker dat hij het nu verstandig doet.
echte liefde hequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Viel me in eerste instantie op dat Amanda zich een beetje liet gaan bij de andere gasten. Daarna trok Brian ook maar ff een eigen plan.."pakken wat je pakken kan"![]()
Verstandig ja, maar leuk neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien wel.
Maar ik vind zeker dat hij het nu verstandig doet.
Alleen de naam al. Net zoals tattoo Bob.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Bob's saloon is toch vreselijk!?
meid kreeg moed.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef Tessa_77 het volgende:
Heeft Jaap eindelijk de moed gekregen om met 1 van die meiden te praten, is er een speech
quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef PumaStreamer het volgende:
Hey amanda zoent met een anderrrrrrrrrrrrrrrrrr
Inderdaad...quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar leuk nee
Heeft iemand Joop ooit zien (glim)lachen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:40 schreef raggende_annie het volgende:
jaap amuseert zich ook prima zo te zien
[afbeelding]
Socaboys, Auke, fijne voor je feesjies, oud ijzer en gebruikte auto's en danseressen van Bob's saloon uit Ijmuiden waaronder eentje die niet doet waar ze betaald voor wordt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:43 schreef havefun het volgende:
Wie zien er nu allemaal?
Dat donkere die met Brian danste kende Amanda uit Teasers. Dus niet het grietje waar Huub mee praatte.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Net als Amanda heeft ze bij Teasers gewerkt
[afbeelding]
Jemig die ken ook ...ben ik zo oudquote:
Met drank had hij zich in de huidige groepssfeer even slecht gevoeld, denk ik.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Verstandig ja, maar leuk nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat Huub ruzie krijgt met natas dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef INCTRL het volgende:
Ben benieuwd naar het verbale geweld tussen Huub en vetklep na dit feessie!!!![]()
Volgens mij barst ie van de hongerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef obezzi het volgende:
jaap wordt moe van t klappe
Jaap is echt leip.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef INCTRL het volgende:
Ben benieuwd naar het verbale geweld tussen Huub en vetklep na dit feessie!!!![]()
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:47 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
weer het kut-dushi-lied, nu in de akoustische nog baggerender live-uitvoering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |