Inge stak weer haar wijsvinger uit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Wickedangel het volgende:
Hopelijk vist iemand de beginfoto van deze aflevering ergens vandaan.
Of Renatequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:40 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik denk nog steeds dat het Inge is alleen zit ik nu een beetje te twijfelen over die reactie van Sander.
Ja, was leuk inderdaad!quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Precies. En later zei Inge daarover dat ze zich verbaasde dat Paul voor 4 finalisten koos, omdat hij heel goed weet wie de mol is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Freezor het volgende:
Ik vond het trouwens wel mooi hoe Paul een beetje zat te dollen met Inge op die boot, wetende dat zij de Mol is.
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef digispeed het volgende:
renate is het niet aan de reactie van dick jol te zien.
het is inge zeker weten.
complimenten.
Ja wel er staat een boete opquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:44 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Er staat toch een boete op? Dmv contract of is dat niet meer zo? Herinner me iets van 250 000 ?
Negen weken, zei Karel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:43 schreef TheVulture het volgende:
het lijkt me trouwens ook voor die finalisten echt te erg om dit negen maanden voor je te moeten houden
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zeiquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Negen weken, zei Karel.
Ik denk dat Sander het over negen maanden had omdat hij toen werd gevraagd om mee te doen. Maar het duurt absoluut geen negen maanden voordat de kandidaten uitsluitsel krijgen. De laatste aflevering wordt opgenomen zodra ze allemaal terug zijn. Het duurt alleen een paar maanden voordat het wordt uitgezonden.
Sport op tv gaat voor bij de publieken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:51 schreef teigan het volgende:
is er nou volgende week helemaal geen aflevering? En waarom dan niet?
* teigan vind het flauw dat ze twee weken moet wachten..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Nou, Sander zat als enigste op Inge en die keek ook een beetje op.![]()
Ja ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand ook opgemerkt dat de site van wieisdemol.nl tijdelijk offline is door te veel bezoekers.
preciesquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:48 schreef broer het volgende:
Flauwe aflevering. Ik had liever nog een opdracht gezien dan het gespeculeer van afvallers.
hm, ben ik nou erg blond als ik niet weet wat voor sport er dan voor zou moeten gaan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sport op tv gaat voor bij de publieken.
Dank jequote:Op donderdag 1 maart 2007 21:49 schreef mrbomb het volgende:
De opnames waren negen maanden geleden, de terugkomaflevering 29 januari oid. Het klopt dus wat Sander zei![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....quote:Mag ik Karel even citeren?
'Gefeliciteerd je was een fantastische kandidate en een fantastsiche mol'
Volgende week gaat niet door ivm sport.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Komt nu pas over 2 weken de laatste aflevering???? Wat komt er volgende week dan?
En inderdaad een flauwe aflevering, heb het laatste half uur alleen maar naar gewauwel van kandidaten geluisterd wie het wel en niet kan zijn..
Gelukkig weten we al dankzij de handgebaren (en Inge deed vandaag bij de groepsfoto weer de L) dat Inge de mol is, en Paul kan niet anders dan winnen omdat hij de enige is die voor Inge gaat; de rest gaat voor Paul.
Precies, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Maja-de-bij het volgende:
Van het WIDM forum:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik het niet heb gehoord.....
Ja klopt dit hoorde ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:55 schreef Molline het volgende:
Zei Karel nou bij het stukje van de ontmaskering van de mol "je was een geweldige kandidate" of verstond ik dat verkeerd?
Dat zou betekenen dat Paul het in ieder geval niet is.
voor diegene die nog twijfelen en denken dat Inge het niet is
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:56 schreef Shadpro het volgende:
[..]
Volgende week gaat niet door ivm sport.
Ik niet, terwijl ik juist enorm gefixeerd was op of hij de mol als man of vrouw betiteldequote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
Ja, of het voetbal een uur later uitzenden. Dan maar niet live. Zo belangrijk is dat toch niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
hadden ze dan voor mijn part deze week niet 2 afleveringen achter elkaar kunnen doen? Twee weken wachten is wel errrrrrrrrrg lang... volgensmij is de lol er dan helemaal af, heeft niemand het er tegen die tijd nog over..
amenquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:57 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Haha inderdaad, en dan haar ook aankijken van; toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:42 schreef Impry het volgende:
[..]
Ja, was leuk inderdaad!
"Wel een goede mol hè dit jaar?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |